Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2008 10:45 - Кой е виновен за лошия секс
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 10718 Коментари: 23 Гласове:
0



След неудоволетворяващ секс обикновено вината се приписва на мъжа:
Той свърши много бързо.
Той не ме докара до оргазъм.
Той пропусна предиграта.
Не искаше да ме лиже.
Вкара ми го два-три пъти и това беше.
Не ме целуваше страстно.
Знаеше само мисионерската поза.

И т.н. и т.н.

Е, жените също могат да бъдат лоши секс-партньорки, но наистина често вината е в мъжа - все пак водещата роля има той. Само че жените обикновено приписват тази вина на погрешната причина - обясняват си я с неопитността на мъжа. Това, разбира се, ги кара да се чувстват малко по-добре, макар и да е доста далече от истината. Обикновено причината е по-прозаична: просто жената не е била достатъчно сексапилна, за да го стимулира да изпълни мъжките си задължения с достатъчно ентусиазъм. Тази причина, разбира се, много рядко се изтъква от жените; те предпочитат просто да я заобикалят, като кълбо косми, което замиташ под дивана, вместо да се навеждаш да го вдигаш. Никога няма да чуеш жена да казва на приятелката си "ами той е зле в леглото, понеже ти едва ли му го дървиш много".

Ако жената иска внимателен и ентусиазиран любовник, тя трябва да се задоволи с такъв мъж, който наистина е щастлив да бъде с нея. Само това може да гарантира, че той ще се отдаде напълно и ще внимава да задоволи нейните нужди в леглото. Съветчета от рода как да си свалим красавец от някой бар за една нощ трудно могат да постигнат добри резултати. Да, за една нощ и за един бърз тек може, но ако мъжът обикновено спи с по-красиви жени, той няма да отдели никакво особено внимание на по-грозничките.

Един истински алфа-мъж никога не се задоволява със секс с непривлекателни жени. Ако го прави често, уменията му в леглото ще намалеят, защото ще свикне да претупва работата. Както домашна котка, надебеляла и с отрязани нокти, не може вече да си хване мишка, така и той няма да може вече да се представи добре, когато това има значение - когато е с жена, която си струва.

Разбира се, и аз съм спал с не особено красиви жени - лесно и бързо достъпният секс си има своята притегателна сила. Съмнявам се обаче тези жени после да са разказвали на приятелките си как съм ги разчекнал и скъсал от чукане - ами аз съм гледал да свърша и да ги изгоня от нас (или да изчезна от тях). Съответно, представянето ми е растяло според мотивацията, която създава у мен сексапила на съответната партньорка. Най-красивата жена, с която съм спал, трябваше да си вземе отпуска на другия ден, защото не можеше да отиде на работа.
 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Благодаря ти че ни отвори очите
17.12.2008 10:58
Винаги съм си мислела, че един мъж или е добър в леглото или просто не може, но не и че може да се контролира до такава степен и продължавам да си мисля, че е така. Аз бях навремето най-хубавото момиче не само в класа, но и в целия техникум.Въпреки това, когато започнах сексуалния си живот след 18 г. възраст съм имала случаи и от двата типа мъже-свършващи бързо и не толкова бързо. Мисля си че това е въпрос на физеология и тренинг и само тези които могат да правят секс дълго могат да го правят и бързо. Тези, които свършват за три минути и да се скъсат не могат повече, ако ще да спят с най-красивата жена, това е.
цитирай
2. krotalka - За тая работа са нужни двама!
17.12.2008 11:01
Значи всеки от двамата има вина!
А секса, без поне капчица обич, ми прилича на гимнастическо упражнение по двойки...
цитирай
3. looklikerain - Пак едностранно изложено
17.12.2008 11:09
А случвало ли ти се е жена да те скъса от секс и на другия ден да не отидеш на работа? Ако не - значи не си достатъчно сексапилен, за да вложи мацката ентусиазъм :P
цитирай
4. soho - :)))))
17.12.2008 11:20
Чета те и се смея :))) Определено ме развесели. Повярвай ми има както супер ебачи така и супер дървета. А и аз често след цяла нощ секс не съм за ходене на работа - пук и слаб любовник да е, защотто знам как и какво да направя накрая да си тръгна усмихната :)))))

Ох, добре се посмях :))))
цитирай
5. lubopitstvo - Колко интересно!Едностранчиво ...
17.12.2008 11:21
Колко интересно!Едностранчиво обаче.И за несемейни.
цитирай
6. gothic - А, soho, ей там е ключа от бараката - ...
17.12.2008 11:33
А, soho, ей там е ключа от бараката - "защотто знам как и какво да направя накрая да си тръгна усмихната :)))))" Това е истината, Кроти е права, в тая игра участват двама (минимум). И ако единия не дава всичко от себе си, блудкавия вкус в устата остава и за двамата...
цитирай
7. stone - ок де, аз съм го написал от моя гледна точка
17.12.2008 12:11
но съм сигурен, че тя важи и за повечето мъже. и брат пит като чука анджелина, се старае сигурно, ама ако го накараш да оправи някоя дебелана, ще претупа работата и дебеланата може и да не остане много доволна.

но по същество: аз не отричам, че мъжете имат определена способност, да кажем от 1 до 10 по десетобалната. аз например може да съм 8. с хубави жени ще съм 8, но с някоя грозна може да се представя и като 1 (хайде да не е съвсем нула). но който си е роден като нула, десет не може да стане и да иска.
цитирай
8. stone - @3
17.12.2008 12:15
ти имаш ли представа въобще как се случват нещата между мъже и жени? жена да чука мъж - да, има такива, но на мен ми е под достойнството жена да ме чука мен. това първо. и второ - основен принцип, който важи за всички мъже - ако чакаш сама жена да дойде и да те грабне, бъди сигурен че ако сам си потърсиш, ще можеш да намериш по-хубава от нея. обикновено разни закъсали крокозъбели ходят да свалят мъже, а хубавите си знаят цената и могат да привличат мъжете към себе си, вместо те да ходят да ги гонят.
цитирай
9. soho - 9
17.12.2008 12:16
А защо всъщност трябва изобщо да си лягаш с някоя, която според критериите ти е грозна. Не би ли трябвало да имаш малко себеуважение. Аз с хора, които не ме привличат или според мен не са хубави (според моя вкус, въпреки, че напоследък са все всеобщи хубавци) не си лягам. Предпочитам сама да се оправя ;)
цитирай
10. stone - @9 soho
17.12.2008 12:20
разбира се, че не - аз съм писал много пъти на тази тема. спя с от 7 нагоре. но със 7 не давам всичко от себе си, както бих с 10.
цитирай
11. felis - сладко. знаем го, ясно го съзнав...
17.12.2008 12:38
сладко.


знаем го, ясно го съзнаваме. грозна история общо взето. :)
както и да е, хайде бягам в университета за заверки, че ще ми скъсат ушите! :Д
иначе си прав де, както винаги
цитирай
12. анонимен - obiknoveno tezi koito imat golqmo ...
17.12.2008 13:16
obiknoveno tezi koito imat golqmo samo4uvstvie na eba4i, mai ot tqh ne stava ni6to.. mislq 4e jenata do teb trqbva da kaje dali si dobar ili ne.. a otnosno tova , 4e edin maj svar6va barzo e naistina vapros na fiziologiq i mnogo trenirovki
цитирай
13. looklikerain - @8 stone,
17.12.2008 14:09
много сменяш темата. Не говоря за БДСМ, а за това, че и жените се раздават в леглото, ако пича е готин. И в самия ти пост не става дума за свалки, а за след свалка, когато независимо, дали жената е 7 или 10 може много да те изненада, ако си струва пича, разбира се.
цитирай
14. анонимен - секс
17.12.2008 14:29
Добрият секс зависи от много неща.Зависи най-вече дали се харесват много мъжа и жената.Няма как да не харесваш мъжа и да достигнеш до оргазъм, няма как и да не харесваш жената и да ти е хубаво с нея.Колкото до това кое е лош секс и кое хубав?Аз съм жена - хубава, слаба, мисля, че никой мъж не би ми отказал, но...за оргазъм първо ми е нужно да съм спокойна, второ - сексът да е достатъчно продължителен и трето и най- най важно - да съм луда по мъжа с когото съм.
цитирай
15. stone - @13
17.12.2008 15:58
аха, сега разбрах как поставяш въпроса. да, случвало се е.
и важи и в обратна посока, разбира се. от някои съм чувал "никой досега не ме е чукал така", а от други "хайде свършвай по-бързо, че да заспиваме". говорим за ситуации, в които уж влагам еднакво усилие. зависи си от човека :-)
цитирай
16. totenlicht - добре де, stone, не споменаваме ...
17.12.2008 18:10
добре де, stone, не споменаваме това, че факторите "дебелина" и "крокозъбелност" са силно индивидуални и приемаме, че не говориш за принципно такива, а според вкуса.
тогава.. ако жената е прекалено красива и те възбуди много пак се случва така, че не се справяш задоволително нито откъм време, нито откъм каквото и да е друго.
пък и сексуалните умения не се ли тренират? някак странно звучи твърдението, че се раждаш с невероятен техничен потенциал или без никакъв.
цитирай
17. blueskies - stone 8
17.12.2008 22:39
не е ли малко грозно и сексистко - да бъдем преследвани и сваляни, да се гледа на нас като на обект на вашите сексуални желания? и в същото време ние да нямаме право да се влюбваме и да желаем? замисли се - ние не сваляме мъже, ние се влюбваме в тях! има огромна разлика.
цитирай
18. felis - не,
18.12.2008 01:50
блускайс, аз няма да се влюбя в едно То. Човек, който има мъничко акъл, ще има и трезва преценка за ситуацията => няма да си позволи чувства.
Никой не е в състояние да ме накара да се влюбя, освен ако аз самата не си го позволя. :)
А това ще стане много трудно.
цитирай
19. kasnaprolet9999 - От постинга ти,
18.12.2008 09:57
както и от коментарите ти разбирам, че си обладан от нарцисизъм. Вслушай се в съветите на коментиращите, когато си лягаш с някоя мацка, подбери я максимално, ако ти е воъзможно обичай я, не се хаби напразно, защото кофичката след време ще свърши и има да се чудиш как навремето си можел да го правиш много и дълго.
цитирай
20. hara73 - най-важно от всичко ....
19.12.2008 12:51
за да се чувстват и двамата добре и като се гледат едни друг да не се чувстват неудобно е в това ,да си сигурен ,че ти искаш този човек ,също както и той теб. В секса ,получаваш ,толкова колкото и даваш . Ако няма чувства ,усещане или поне някаква химия ,то по -добре изобщо не го прави . Това не е спорт . По -добре ,ако чувсташ някаква липса ,отиди да потичаш на стадиона ,отколкото да правиш секс ,ей така за идеята . Кроти е права ,за тази работа трябват двама . Внимавай ,какво правиш с тялото си , както и с тялото на другия ,защото то все някога ще ти го върне .Темата е много ,обширна но от това ,което пишеш ,разбирам че ти осъждаш ,жените че се оплаква постоянно за нещо си ,това означава или че не си подбираш правилно жената или ,че на теб нещо ти куца . Може би е време да потърсиш някой ,отговори ....
цитирай
21. anonimnisme - Похвално, Stone!
01.01.2009 21:17
Няма как да се усъмни човек в думите ти. Любопитна съм да разбера продължението. Или няма история?
цитирай
22. anonimnisme - анонимен - obiknoveno tezi koito imat golqmo ...
01.01.2009 21:21
Напомняш ми някого.
За физиологията - дано повече мъже осъзнават това `по навреме` ;). И все пак не точно времетраенето е квинтесенцията на качествения секс.
Хм. Качествения секс наистина е хубаво нещо..
цитирай
23. rotazia - Боже, Боже, сега разбирам колко ...
09.01.2009 08:46
Боже , Боже , сега разбирам колко трудно е да си мъж...като не може жената да свърши и тая работа , как ще се представи мъжа добре и там...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2499085
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930