Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 12:44 - Не ние сме виновни, че манекенките са кльощави!
Автор: stone Категория: Забавление   
Прочетен: 7208 Коментари: 5 Гласове:
0



Бенра ме провокира да напиша този пост. При нея се заформи цяла дискусия за ниското самочувствие на дебелите жени. Всички блогърки разпалено защитават правото си на няколко килограма отгоре и плюят против кльощавия стереотип, налаган като идеал за женска красота от манекенките.
Нека да заявя официално, че за налагенето на този стереотип не сме отговорни ние, нормалните мъже. Това са модните дизайнери, които всеки знае, че са 90% гейове, както и жените, организаторки на ревюта и кастинги, които измъчват бедните момичета да отслабват, за да влязат в дрехите, скроени по-скоро като за деца, отколкото за истински жени.
Ето няколко снимки от миналогодишната седмица на модата в Ню Йорк:

image
На тази най-лявата май-ребрата й стърчат по-напред, отколкото циците

image

Тези малко ще ме е страх да ги чукам... мисля, че ще ударя на нещо кокалесто отвътре и ще си нараня онази работа

image

Ето и една с дневната си порция храна.

Ето какво пише списание Тайм: Агенциите за модели прехвърлят вината на фотографите, които според тях изискват модели с кожа, кости, и за предпочитане, нищо друго. Фотографите отговарят, че дизайнерите са тези, които решават какъв да бъде типът на моделите. Джорджо Армани, един от запитаните дизайнери, казва че стилистите (хората, които оформят визията на снимките в списанията) изискват такъв тип модели. Списанията прехвърлят топката на Холивуд и на рекламните агенции, които според тях изискват такава визия. А рекламистите отвръщат, че продуктите се харчат по-добре, когато са представени върху слаби тела.

Някой да видя тук въобще да е споменато мнението на нормалните мъже? Ами не. Ако бяха питали нас, нямаше да обявим тези мацки по-горе за топ-модели. Щяхме да изберем, например, Скарлет Джохансън, обявена за най-секси жена на 2007 от забравих-кое-списание.


image
Тази мацка добре си похапва ;-)

Така че, за успокоение на всички жени с по няколко килограма по-тежки от манекените по списанията: обичаме ви такива, каквито сте. Спрете да слушате мнението на гейовете или на жените, които се занимават с мода. Поръчайте си на вечеря нещо повече от салата, защо не и десерт! Ако искате истински мъж, и ние искаме истински жени!

Послепис: Само умната! Долното не е за препоръчване също:
image


Тагове:   Манекенките,


Гласувай:
0



1. benra - :-)))
13.03.2008 12:57
stone,
аз съм на мнение,че е важно да се харесваш.Ако не се-направи така,че да се харесаш.Обаче идеята ми е,че не всяка рамка подхожда на всяка картина и, че
една жена може да изглежда прекрасно и с няколко килокрама вповече.Макар че вповечето е доста относително понятие.Нали разбираш,че не говоря за някакво потресаващо вредно за здравето затлъстяване.
цитирай
2. miralyub - Браво, много точно. А това на пос...
13.03.2008 12:59
Браво, много точно.
А това на последната снимка трябва да е някакъв специален вид шублер за мерене на сланинки сигурно:))).
цитирай
3. monnio - що е то нормален мъж?
13.03.2008 14:22
Позната е към 150см. Любимият и харесва пищни женоря и тя сега е с вид на малко китайско тракторче. На мен ми прилича на лоена топка.

Една от колегите е към 150, но килограма върху около 170см. Любимият и е към 175 и 60 кила.

Снощи се загледах в няколко двойки - дебели и неугледни за мен жени с прилично изглеждащи мъже, готини момичета с чичо си под ръка, но се гледат влюбено, ниски мъже и високи жени.

Що е то масов вкус?
цитирай
4. benra - monnio,
13.03.2008 14:26
е те такова животно-масов вкус-нема:-))
цитирай
5. mitternacht - ..
17.03.2008 16:02
Ъм... по темата...
аз самия съм слабичък, но никога не съм се ограничавал от храна и шоколади :)
Просто-натура.
Но дори и аз не бих си харесал скелетче :))
По-добре една ЖЕНСТВЕНА дама :))
Не-напразно, символ на женствеността в древността са били ония готини склупторки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497621
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930