Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2008 14:01 - По-лесният начин
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 14379 Коментари: 33 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Окей, след дългата дискусия вчера относно каква трябва да бъде една жена, за да прави щастливи мъжете, се оказа, че много дами не са съгласни да робуват на представата на мъжете за тяхната роля. Е, има и по-лесен начин да бъдете перфектните жени - просто бъдете красиви. Ама наистина красиви - 10 по десетобалната. Тогава всеки мъж ще е в краката ви, пък ако ще да сте най-големите кучки.

Основен принцип на отношенията мъже-жени: Мъжете са визуално стимулирани същества.

Така че ако ти си самотна жена (иначе "перфектна"), това е защото си дебела, имаш непривлекателни черти на лицето, или (най-честия случай) просто имаш стандарти твърде надвишаващи твоята собствена привлекателност.

Да, знам, че е трудно да се отслабне. Особено като те бомбардират постоянно с послания като "не зяпай, лапай!". Но калориите, които влизат в тялото ти, трябва да са равни на калориите, които то изгаря. Иначе отиват знаеш къде - на задника ти. Така че или трябва да намалиш тези, които влизат, или да увеличиш тези, които излизат - например чрез фитнес. 3 пъти в седмицата. За цял живот оттук насетне - всяка седмица по 3 пъти. Да, брутално и жестоко е, че ще трябва да пропускаш вечер Биг Брадър, за да ходиш до фитнес-залата, но това е цената, която трябва да платиш.

Друга подсказка: дългата коса е много по-привлекателна и женствена от късата. Да, по-трудно е да се поддържа, по-неудобно е лятото в жегите, по-дълго време се суши и реше, но това също можеш да го преглътнеш. Ако се залъгваш, че късата (тип лесбийска) прическа е "сладка"... е, може и да е, но ние мъжете не търсим сладкото - ако търсехме, щяхме да си вземем котенца в къщи.

Ако имаш непривлекателно лице - за съжаление животът не е честен. На едни е дадено повече, на други по-малко. Ще трябва да се задоволиш с непривлекателен патньор. Не може всички жени да имат красиви мъже. Хубавото е, че жените са доста по-слабо ориентирани към външния вид, отколкото мъжете. Може би твоят мъж ще компенсира с чувство за хумор, самоувереност, богатство... а може би не.

Важно: непривлекателно лице или тяло не могат да се компенсират с диплома от престижен университет, висока длъжност в голяма фирма, или скъпи дамски чанти и телефони. Много по-добри и бързи резултати по отношение на мъжете ще постигнеш, ако поработиш над външния си вид - поотслабнеш, промениш прическата, дрехите, усмивката.

Е, след всичко изписано дотук, все пак ще се намерят и жени, които да кажат "Но аз съм красива, слаба, но все пак самотна и нещастна" - за тях единственият отговор, който ми хрумва е, че всъщност те не искат мъж. Просто не го търсят и нямат представа за реалностите на този свят и компромисите, които човек трябва да направи. "Но на мен не ми трябва мъж, който да ме иска само заради външния ми вид - аз съм интелигентна, успяла, с чувство за хумор, бла-бла-бла..." - по-добре прочетете още веднъж основният принцип в началото: мъжете са визуално ориентирани. Приемете го, или останете самотни.




Тагове:   начин,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - Защо?Защо тоя спор на всяка цена да ...
03.12.2008 14:19
Защо?Защо тоя спор на всяка цена да натриеш носовете на тези жени.Те си правят свой житейски избор и си носят последствията.Има и мъже, които цял живот търсят съвършената и не я намират.Написах пост Перфектната връзка, вдъхновен от твоя пост.Там съм посочила необходимите и достатъчни условия за относително любовно щастие.
цитирай
2. blueskies - виж какво
03.12.2008 14:40
кретенизма ти започва да ми лази по нервите, и то съвсем сериозно! тия финтифлюшки, които си ги изписал, въобще не са верни! я ми кажи ти, любителю на женски красоти, що се жените за грозни жени? а? нека аз ти отговоря - защото ви ментят по някакъв си техен начин! мога да продължа още - вие самите сте толкова лесно управляеми. ръководите се от нагоните си. а когато попаднете на интелигентна жена, която, о ужас - изглежда добре, гледата на нея като на съперник! истината е съвсем проста - вие сте атавистични създания, ръководени от инстинктите си! в момента робувате на визуалните картинки, налагани по страниците на списанията. един съвет - отвори каталог антично изкуство и се вгледай в статуите на античните красавици. Венера Милоска Не е Кейт Мос, нито Синди Кроуфорд. изводът - всяко време има различни критерии за физическа красота.но не само - ти не можеш да очакваш наследничките на прародителки, обитавали земите на Венера Милоска да имат различна визия! ние сме това, което са нашите прародителки!
цитирай
3. анонимен - i tuk ima6 moeto. . . . bravo. . . ma...
03.12.2008 14:53
i tuk ima6 moeto .... bravo... majete naistina zalagat na van6nostta... edna jena ako uvajava sebe si i 4oveka do sebe si naistinna trqbva da se podarja... no ne vsqka jena moje da bade krasiva... ne si li saglasen , 4e e po dobre edna jena da bade 4arovna..... e pone az zalagam na 4ara, usmivkata i intelekta... mislq 4e e po dobre edna slan4eva jena, otkolkoto edna studena krasavica... ne si li saglasen s men...
цитирай
4. stone - @blue
03.12.2008 15:12
ха-ха, иска ти се. красотата не е субективна, нито пък идеалите се менят толкова много през вековете. ако ще ми дадеш пример с рубенс, тези дебелани са били негов фетиш, а не вкуса на епохата.
ето ти няколко линка:
http://www.nytimes.com/2008/10/09/fashion/09skin.html?_r=2&8dpc&oref=slogin
(израелски учени извеждат математически формули, които описват красотата на всяко едно лице и могат да я променят на компютър)

http://www.livescience.com/history/071121-beauty-brain.html
(изследване дали чувството ни за красота е вградено или придобито - изненадваш ли се, че е до голяма степен вградено, а не наложено от културата?)

http://stone.blog.bg/viewpost.php?id=182137
(това размисли от мен по въпроса)

П.С. че не всички жени са Венера Милоска, съм съгласен. Че ти не си, пък съм убеден.
цитирай
5. viki11 - Да, има много начини жената да е п...
03.12.2008 15:21
Да, има много начини жената да е перфектна за мъжа. Но нека не е това, което беше до сега. Жените слугуваха, и само мъжете бяха впечатлени от доволството си. А жените се преструваха, за да не останат сами, отвергнати от обществото.
Първата победа е, че това най-после е официално признато. Доста време, над 15 години се мъча да отстоявам мнението си, че е така, но едва сега моите предвиждания се сбъднаха.
Просто трябва да има взаимност. А не подчинение. Иначе доволството е временно.
цитирай
6. viki11 - Мисля, че проблемът е, как мъжете ...
03.12.2008 15:22
Мисля, че проблемът е, как мъжете най-после да започнат да мислят за външния си вид, без да се слагат на мъже след това.
Защо пак човъркаш жените.
Тук липсва самокритичност.
цитирай
7. анонимен - ston, nedei da bade6 sarkasti4en ...
03.12.2008 15:58
ston , nedei da bade6 sarkasti4en kam blue, tq si izrazqva mnenieto... no mi be6e mnogo zabavno da te 4eta.. znae6 li.. vij kak si te predstavqm...maj na sredna vazrast, s ve4no nedovolna i sardita fizionomiq.. i sabrani vejdi... i v momenta se zalivam ot smqh, sme6en si mi, ama mnogo sme6en... q dai edna usmivka i stiga s tezi perfektni jeni i maje... nqma takiva.. vsi4ko e vapros na privli4ane.... ne znae6 li.. feromoni..obmqna na feromoni.. stava nali... mejdu drugoto ne mi otgovori na vaprosite za krasivite i slan4evi jeni... za6to izbqgna otgovora..
цитирай
8. stone - @7 anon
03.12.2008 16:13
отговарям: напълно съгласен - хубава усмивка и чар се броят като плюс 1-2 точки към красотата, по десетобалната...
пък как изглеждам аз... по-назад из блога ми май имаше няколко снимки. уверявам те, че съм направо като младеж ;-)
цитирай
9. анонимен - oooooooooooooooooo ti si imal 4...
03.12.2008 16:27
oooooooooooooooooo ti si imal 4uvstvo za humor... edin sardit mladej s 4uvstvo za humor.. dobra kombinaciq... zabravih da ti kaja.. ne obijdai jenite rubensov tip..eeeee i te ne sa lo6i
цитирай
10. albizia - Мъжете са говеда! Може и да са виз...
03.12.2008 17:35
Мъжете са говеда! Може и да са визуално ориентирани, но ако си отвориш устата и кажеш нещо, което не отговаря на умствения им капацитет, вече няма никакво значение как изглеждаш, защото бягат като от чума. Или пък те питат как така не слушаш чалга. Щяло да ти отива...
цитирай
11. laura - stone,
03.12.2008 17:38
пропуснал си най-важното:
Точка Първа - Трябва да са млади!
Иначе - голям прас като са красиви :) А колкото са по-млади се допуска да бъдат и леееко грознички, но само леко :)))))

цитирай
12. coffeen - а, не
04.12.2008 00:26
Не си познал - мъжете просто се плашат от хубавите момичета. Мъжете стоят, не заговарят жените, даже не ги и поглеждат, навярно са виновни жените затова, с подлите си номера са го заслужили. Мъжете не искат дори за една нощ да правят секс с жена, колкото и да го иска тя това. Мъжете са спрели да се интересуват от това, и все нещо не им става, или пари нямат - как да я заговори като е един голтак, или хич не го бива в леглото и тя ще му се присмива... Явно жените много сме лоши наистина
цитирай
13. iliada - Отново забавен постинг!
04.12.2008 08:49
Любопитни ми бяха и коментарите и отговорите към тях!Толкова много време не съм отделяла никога по тази тема/ извън служебно /,но определено ме усмихна!
Все пак се усеща ,огорчението на автора на постинга от комениралите го в предишния!
Въпреки ,че принципно съм съгласна с него , аз все пак видях и много логични изказвания в коментарите.Нека все пак мъжете са справедливи и признаят ,че на днешно време е МНОГО ТРУДНО ДА СИ ЖЕНА и ,че стойностната жена е силната жена която може да покрие техните критерии и повечко да я уважават ,ако го могат!
Смятам,че срещнат ли така жена мъжете развиват комплекси след време и стават лоши съпрузи ,бащи и приятели!В повечето случай-съдя от практиката си по бракоразводни дела!
цитирай
14. rumi4ka - Priznavam,
04.12.2008 18:18
che purvo vlyazoh da vidya na kolko si godini. Eeeee, na 33. Ama ti kakuv muj si! Pojivej oshte malko i togava razdavaj kriterii. Ili se imash za Hristos? Ha-ha-ha. Kompleksite oshte te gonyat. Takuv ne bih poglednala. I edin vupros: epilirash li se?
цитирай
15. reddesertsky - @coffeen
04.12.2008 22:45
Нещо се усещам предизвикан.
"Жените са лоши"
Едва ли! Просто не го мисля. Жените са такива каквито трябва да са- жени. Ако мъжът е голтак и не може да изкара пукнат лев утре как ще храни семейство?
Ако не може да изтрае жената да му опъне нервите или да се измъкне от нейна уловка утре как ще се справи в тежка житейска ситуация.

Истината е "Деликатните НЕ оцеляват!". Това още чичко Дарвин се е опитал да ни го остави през вековете.

Мисля че тук някой коментираше кое е по-лесно- да си жена или мъж?
Една жена се реализира като жена в момента, в който дари живот, роди дете.
За мъжа остава всичко останало.
Сметките можете да си ги направите сами.

@Stone е подхванал една инициатива на леко противопоставяне на мъжкото и женското начало. Според мен това е малко встрани от основната идея - как да се направи така че те да заработят заедно.
цитирай
16. reddesertsky - @blueskies
04.12.2008 22:52
"а когато попаднете на интелигентна жена, която, о ужас - изглежда добре, гледата на нея като на съперник!"
Ако мога да попитам къде мога да намеря това митично същество, че вече съвсем съм се отчаял.

цитирай
17. ultravagabondd - Перфектно казано, "колега" :-)
04.12.2008 23:13
100% съгласен с автора!

Жени, разберете, природата си е ПРИРОДА! Това е химия в главите ни, ПЪРВОСИГНАЛНА - не можем да я потиснем ей така, с мисли.

Сега, няма спор, че тъпа и скучна жена, колкото и да е красива физически, е опредлено също зле. Но първичното си е първично - оттърване няма :-)
цитирай
18. анонимен - а пък дебелите и грозни мъже също ...
05.12.2008 04:08
а пък дебелите и грозни мъже също разбират от красота.Аз пък съм от новото поколение,което такива не забелязва.И ако пак някой каже,че жените не обръщат внимание на външността на мъжа-пфуу ,мит стар при това.Само трябва един постинг, в който да се обясни:АЛО, ако ти си дебел и грозен мъж,никога няма да забиеш не само момиче от списание,но и ''обикновено'' такова.Не сте в същата категория просто.Защото постингът е верен,Но забравяш да споменеш малката подробност,че грозничките,дебелички мъже без пари и с малък ... нямат шанс/също както грозничките,дебелички жени с малки цици,/Ама това рядко се появява в ''мъжките постинги'' май.Е,ясно че не всички жени са Анджелина Джоли-но те са толкова колкото са и мъжете-тип Брад Пит.Да има правилно съотношение някак си.
А пък красавците,който са секси и с чувство за хумор/може и без него,само да имат стегнати задни части/са винаги харесвани от жените и нямат проблеми с тях.
Само нехаресваните мъже имат проблем с жените като цяло и като не им остава друго зяпат и се правят на жури в конкурс за красота.Но си остават само с зяпането...
Според твоите критерий Адриана Лима става,ама тя едва ли би ти обърнала внимание.Сам каза -различни стандарти за привлекателност.
Едно не ми е ясно само в BG -то,защо като огледат една жена,че ''става''/т.е. красива/ 75%от мъжете веднага се изказват -курва.Напиши си мнението като експерт по красивото.
цитирай
19. анонимен - до 17
05.12.2008 04:14
защо мъжете трудно разбират ПРИРОДАТА-когато една жена иска мъж с пари просто търси закрила така да се каже,/че в тая криза/Самецът с най -много притежания печели почвече самки -кво да праиш,природаа.
Явно неразбиране на природата-златотърсачки били:)
цитирай
20. coffeen - @ reddesertsky
05.12.2008 11:10
колежките в блога са много интелигентни, и изглеждат страхотно, изобщо няма митове. Хубавите жени са реалност, включвам и себе си дори, само че мен не можеш да ме намериш, аз съм изгубена.. в някакъв паралелен свят.
цитирай
21. reddesertsky - @coffeen: аз съм изгубена.. в някакъв паралелен свят
05.12.2008 14:31
До кога ще те чакаме? От там минават ли принцове с каляски?
цитирай
22. soho - Ех, приятельо,
05.12.2008 15:31
любимата ми тема :))) Няма да споря с теб. Наистина една хубава и добре поддържана жена има цялата власт върху мъжете. Всичко останало е една мъка по забелязване, характери, доказване. Трудна работа. Но има и друг момент. Понякога жената може да има всеки един мъж (или да не бъдем нахални - почти всеки), въпроса е, че тя може да няма нужда от тях. Има моменти, в които й е много по-добре сама, самотна, без мъж, да бъде мома, или там както искаш го кажи. Понякога е просто задушаващо.

И уточнявам - не съм с дълга коса, не съм и с къса. Това няма кой знае какво значение.

Всъщност не съм и от красавиците :))
цитирай
23. sweethell - ахахаха
06.12.2008 04:06
сладуранчето то на кака, скъпи, сега аз да ти кажа някои неща. Аз примерно: Аз съм красива, привлекателна съм наистина, имам симетрично и хубаво тяло, лицето ми също е красиво, червенокоса, със зелени очи, освен че съм красива съм и умнам талантлива, умна, за разлика от теб не тая в себе си и омраза, и това че ти не можеш да достигнеш такава жена като мен и само бълваш змии и гущери по наш адрес само говори колко си завистлив и се чудиш какви са пороците на другите и търсиш оправдание за твоите лични неуспехи с жените :) вземи се стегни малко, почети и някоя друга книжка, поогледай се малко, разбеи две три евтини номерца и току виж някоя 16 годишно девойче се е загледало по теб, успех
цитирай
24. 300diavoli - Абе, що така все са ти криви жените?
07.12.2008 01:01
Отдавна не бях те чела, но пак ми оставяш същото усещане - някоя явно много те е наранила и сега всички жени са ти криви.
цитирай
25. stone - уикенда имах по-интересни неща за правене
08.12.2008 11:01
и не съм отговарял. а то се събрали доста коментари.
@12 кофийн - аз пък хич не се плаша, дай ги насам, ох на батя!
@14 румичка - хич и не съм умрял да ме поглеждаш, лельо руми.
@18 анон - да, мъжете са още по-онеправдани, ако се случи да са бедни и грозни едновременно. никой не спори. само че могат да наваксат, ако забогатеят.
@23 суийтхел - на теб пък, девойче, много ти се чудя откъде разбра какъв съм, че и взе да се сравняваш с мен? аз твоят блог го чета и оттам знам, че си още много млада и зелена, за красива не знам (не съм те виждал) но малко се съмнявам като гледам какви пробелми имаш с мъжете - все се оплакваш, че някой ту преспи с теб и те зареже. аз такива проблеми нямам. за умна и талантлива същоне знам, но като гледам колко много нещо си постигнала в живота досега - живееш в няква стаичка под наем и работиш в ресторант... нищо лошо, така се започва в живота, но да ми даваш оценки без да знаеш аз какво съм постигнал като образование и кариера? хайде моля.
@24 300дяволи - е, кога някоя мен, кога аз някоя, то на всеки се случва. нищо извън рамките на нормалното. не са ми криви хич, само дето на тези с голямо и неоправдано самочувствие разяснявам това-онова, пък която иска да ме слуша. виж как (чудно защо ли) всички мъже са съгласни с мен, само жените ме псуват.
:-) явно нещо съм засегнал болна тема.
цитирай
26. анонимен - Съгласна :)
09.12.2008 17:29
Обичам теми,които провокират другите...а ти си се справил супер с това. Аз съм на 100% съгласна,че една жена трябва да е привлекателна (и да, това значи стегнато тяло, хубаво лице, гърди, коса...бла бла бла), за да не е "самотна" и да е обградено от внимание. Въпросът е колко дълго трае тази несамотност и това внимание. Гарантирам ти,че ако търсиш сериозна връзка, външният вид на една жена ще има доста сериозни конкуренти: дали има чувство за хумор, оставя ли ме да бъда себе си, кара ли ме да искам повече за себе си и т.н.
Така,че си прав- една красива жена няма да има проблеми да преспива с различен всяка вечер и да се чувства желана. Но след 22-23...никоя ценяща се жена няма да иска това. А знам,че и на мъжете им писва просто да трупат бройки и харесват комфорта на качесвената връзка.
цитирай
27. pupenze - :)
09.12.2008 23:32
Много интересен блог - открих го преди секунди, но със сигурност ще го разровя доста....отново съм съгласна със "собственика":)Трудно е - да, да се пазят диети, и да се поддържа дълга до кръста коса, особено руса:)))) Трудно е и да играеш понякога типична блондинка, за да се чувстват велики мъжете с теб:)))) Шегичка!....но "усилията" си заслужават - със сигурност:)
цитирай
28. anonimnisme - Както винаги на ниво!
27.12.2008 07:32
Поредния добър постигнг, Stone!
Поздравления!
Мисля, че този който е казал - "Няма грозни жени, има мъже, които не могат да ги оценят", е може би най-точния човек, с най-краткия коментар по темата.
Формулата е в желанието. Искаш ли мъж до себе си, ще успееш да бъдеш привлекателна за него. А мъжете са лесни за манипулиране. Твърде силно вързани с фасадата и твърде суетни, твърде много обсебени от собственото си его същества. Така че, нека не си придаваме излишна важност, а да се огледама за хората около себе си. Ако някой се чувства непривлекателен, несекси и пр, то значи е обграден от неправилните за него хора. Дори само защото в тях не е видяна необходимата доза провокация, за да промениш себе си, иби защо и да не се надскочиш.
Повече истински моменти през 2009 г.
цитирай
29. анонимен - Абе кви са тия глупости за десетобални системи...?
02.04.2009 15:18
Да не сме на изпит?Странно,че на възрастта,в която си(предполагам след 20) все още не си схванал,че в отношенията между хората и особено във връзките между мъже и жени,няма нищо абсолютно и точно определено.Всичко е индивидуално и много често необяснимо.Не си ли срещал жени,които очевидно са далеч от общоприетите и лансирани в медиите критерии за красота,но въпреки това се радват на добър брой обожатели?Не си ли срещал и такива мъже?Аз съм срещала.И съм убедена,че не перфектният външен вид те прави щастлив,нито пък той може да ти донесе любов.Наивно е да мислиш така.В крайна сметка дори един човек да е идеално красив,ти няма цял живот да го гледаш като картинка,ами ще общуваш с него.Не е ли по-важно какво може да ти каже този човек,а не дали изглежда като Мис/Мистър свят?От написаното разбрах.че предлагаш на жените универсална рецепта да си намерят мъж.Доста амбициозно!Първо,красотата за едни не е красота за други и второ,дори да си намерят мъж дали това ги прави автоматично щастливи?
цитирай
30. анонимен - jcpenney printable coupons
11.07.2011 21:36
hhaqcervuijchdw <a href=http://bit.ly/jcpenneyprintablecoupons>jcpenney coupons</a> nontFfopfeevec
цитирай
31. анонимен - I meat plaide troublesome saw.
01.11.2012 20:13
Cormac, <a href=http://zetiacoupons.webstarts.com/>pros and cons of zetia</a> harder sloshed <a href=http://duloxetinecymbalta.webstarts.com/>lawsuits against cymbalta</a> examine combs <a href=http://genericforcrestor.webstarts.com/>taking crestor once a week</a> risked since hated.
цитирай
32. анонимен - Perhaps younger stout pearly willnot fain companions.
02.11.2012 15:35
New <a href=http://duloxetinecymbalta.webs.com/>antidepressant comparable to cymbalta</a> water outline <a href=http://genericforcrestor.webs.com/>crestor dosage amounts</a> waning drape <a href=http://genericvytorin.webs.com/>sore arm muscles and vytorin</a> studied team obeys!
цитирай
33. анонимен - There translucent backup elbow newspapers fake openly.
03.11.2012 00:36
Some <a href=http://tricorgeneric.org/>tricor atrial fibrillation</a> consistency allowing awake?
цитирай
34. анонимен - He topless boat away danced staring slippery.
04.11.2012 02:31
A <a href=http://genericforcrestor.com/>crestor memory side effects</a> fairy confection certain?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498190
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930