Постинг
09.09.2008 09:57 -
Как се смятат бройките
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 24066 Коментари: 62 Гласове:
Последна промяна: 28.06.2010 10:03
Прочетен: 24066 Коментари: 62 Гласове:
0
Последна промяна: 28.06.2010 10:03
Не е тайна, че повечето мъже преувеличават, докато повечето жени посмаляват бройката на сексуалните си партньори. Да, забавно е да слушаш как някое голобрадо момче те убеждава, че е спал с едва ли не повече мацки от Брад Пит, но на мен лично ми е още по-забавен начина, по който жените успяват да вкарат голяма част от партньорите си в категорията "това не се брои".
Свирките например са добър пример. Макар и чисто технически да не минават за секс (справка: Бил Клинтън и Моника Люински) все пак е такава категория интимност, която аз не бих отписал, все едно не се е случила. Една дупка е била запълнена, съответно бройката й би трябвало да отразява това. Извод: всяка свирка в тоалетната на дискотеката прибавя едно към бройката й.
По същия начин, по критерия на запълнената дупка, чукане с пръст също би трябвало да се брои. Дупка по нейното тяло е била запълнена с част от мъжко тяло, и на някого му е било хубаво - оп, хайде +1 към бройката. Но нека да съм снизходителен - ако са ти вкарали два или три пръста, не се прибавя 2 или 3, съответно.
Секс по време на ваканция е друга много често употребявана тактика за намаляване на бройката. Доста сигурен съм, че когато момичетата казват, че обожават да ходят по екзотични екскурзии и места, те всъщност имат предвид, че си мечтаят за екзотичния загорял чужденец със секси акцент, с който ще изживеят един секс-роман и няма да си го включат в броя на гаджетата, защото когато се случи по време на ваканция, "то не се брои". Допълнителен бонус: секси чужденецът е много малко вероятно да причини проблеми със сериозното й гадже, като праща смс-и в неудобно време, или се изтърси пиян на входната врата - както би могло да се случи с някой от същия град.
Всяка жена, разбира се, си има нейна система за това какво друго не се брои. Обикновено това включва всякакъв вид секс за една вечер (не само по време на ваканция); доброто момче-приятелче, което от години е влюбено в нея и в момент на съжаление тя е решила да му пусне; всякакъв секс, обекта на който тя не си спомня на другия ден, тъй като е била твърде пияна; както и случаите, когато е на повече от 100 километра от своя град, или пък сериозното й гадже е командировка на разстояние повече от 100 километра. Всичко това не се брои.
За разлика от жените, мъжете пък имат склонност да преувеличават. За повечето от тях се брои не само момичето, което са свалили в бара и са изчукали, а също така и:
- момичето, с което са се целували в бара
- момичето, с което са си говорили в бара
- момичето, което са видели в бара
- момичето, което им се е привидяло в бара, докато са се напивали с приятели.
Свирките например са добър пример. Макар и чисто технически да не минават за секс (справка: Бил Клинтън и Моника Люински) все пак е такава категория интимност, която аз не бих отписал, все едно не се е случила. Една дупка е била запълнена, съответно бройката й би трябвало да отразява това. Извод: всяка свирка в тоалетната на дискотеката прибавя едно към бройката й.
По същия начин, по критерия на запълнената дупка, чукане с пръст също би трябвало да се брои. Дупка по нейното тяло е била запълнена с част от мъжко тяло, и на някого му е било хубаво - оп, хайде +1 към бройката. Но нека да съм снизходителен - ако са ти вкарали два или три пръста, не се прибавя 2 или 3, съответно.
Секс по време на ваканция е друга много често употребявана тактика за намаляване на бройката. Доста сигурен съм, че когато момичетата казват, че обожават да ходят по екзотични екскурзии и места, те всъщност имат предвид, че си мечтаят за екзотичния загорял чужденец със секси акцент, с който ще изживеят един секс-роман и няма да си го включат в броя на гаджетата, защото когато се случи по време на ваканция, "то не се брои". Допълнителен бонус: секси чужденецът е много малко вероятно да причини проблеми със сериозното й гадже, като праща смс-и в неудобно време, или се изтърси пиян на входната врата - както би могло да се случи с някой от същия град.
Всяка жена, разбира се, си има нейна система за това какво друго не се брои. Обикновено това включва всякакъв вид секс за една вечер (не само по време на ваканция); доброто момче-приятелче, което от години е влюбено в нея и в момент на съжаление тя е решила да му пусне; всякакъв секс, обекта на който тя не си спомня на другия ден, тъй като е била твърде пияна; както и случаите, когато е на повече от 100 километра от своя град, или пък сериозното й гадже е командировка на разстояние повече от 100 километра. Всичко това не се брои.
За разлика от жените, мъжете пък имат склонност да преувеличават. За повечето от тях се брои не само момичето, което са свалили в бара и са изчукали, а също така и:
- момичето, с което са се целували в бара
- момичето, с което са си говорили в бара
- момичето, което са видели в бара
- момичето, което им се е привидяло в бара, докато са се напивали с приятели.
абе всичко си е една голяма измама :Р
Всеки си измисля това, което му е най-удобно ... Пък и мома с много бройки се счита за к*рва, докато мъжът - за плейбой...така че, докато единия се черви от срам, другия трупа бонус точки :) Ето какво поражда цялата тая измама :)
цитирайВсеки си измисля това, което му е най-удобно ... Пък и мома с много бройки се счита за к*рва, докато мъжът - за плейбой...така че, докато единия се черви от срам, другия трупа бонус точки :) Ето какво поражда цялата тая измама :)
2.
анонимен -
Бройките, не са ли само начин за б...
09.09.2008 10:22
09.09.2008 10:22
Бройките, не са ли само начин за баламосване на егото и маскиране на неудовлетвореността??:))
цитирайЕеееееее, по тази твоята система аз съм много назад в бройките :)
Поздрави за поста, хареса ми хиперболизацията, целяща акцент върху основната мисловна линия ;)
цитирайПоздрави за поста, хареса ми хиперболизацията, целяща акцент върху основната мисловна линия ;)
Ти самия броиш ли свирката, която ти е направена извън дома за секс и за изневяра към жена ти?
Примерно :)
цитирайПримерно :)
5.
анонимен -
е това вече ме разсмя
09.09.2008 10:40
09.09.2008 10:40
но истината е в това че всичики отдаваме прекаленно много значение на бройките и по -малко на качеството ,ако имам усещането че нещо няма да е както трябва ,предпочитам да не правя нищо със съответната бройка а да отида и да потичам на стадиона .Определено ми даде повод за размисъл и бройки ли са бройките в съшност и според чия система ?
цитирай
6.
анонимен -
от 2
09.09.2008 10:49
09.09.2008 10:49
#5 - хайде говори за себе си. Отказвам да съм всички. Мен винаги ме е интересувало качеството. Нямам нужда от бройки, за да доказвам на себе си каквото и да било:))
цитирай
7.
анонимен -
sisi
09.09.2008 10:53
09.09.2008 10:53
smqh se mnogo ..... znae6 li... obiknovenno majete obi4at da govorqt za postignatite pobedi, a jenite za otbitite ataki.. sprqmo drugiq pol... no tova za dne6no vreme ne vaji... toest mai si prav.. ..... jelaq ti uspeh
цитираймного готин и свежарски пост! Това особено много ми хареса: 'Една дупка е била запълнена, съответно бройката й би трябвало да отразява това.' :D
Аз лично никога не съм лъгала за бройките си. А пък по ирония, хората около мен никога не са ми вярвали, че всъщност са били толкова малко. Но на няколко пъти съм попадала в доста кофти ситуация. Точно от случаите, когато съм се привидяла на някой познат в бара. И после разбирам, че преди месеци той бил запълвал разни мои дупки. Без да навлизам в спор, мисля, че жените поне лъжат за хубаво - доколкото хубава може да е една лъжа. Но за да повдигне мъжкото си его, един мъж може да причини доста неудобства. :-)))
Поздрави!
цитирайАз лично никога не съм лъгала за бройките си. А пък по ирония, хората около мен никога не са ми вярвали, че всъщност са били толкова малко. Но на няколко пъти съм попадала в доста кофти ситуация. Точно от случаите, когато съм се привидяла на някой познат в бара. И после разбирам, че преди месеци той бил запълвал разни мои дупки. Без да навлизам в спор, мисля, че жените поне лъжат за хубаво - доколкото хубава може да е една лъжа. Но за да повдигне мъжкото си его, един мъж може да причини доста неудобства. :-)))
Поздрави!
Поста е мн свежарски и в същото време много важна тема, която жегва. На всеки се е случвало бройки да разрушават някоя готина и истинска връзка. Дори и да не е по време на връзката, бройката във всякакъв вариант е вредна за нея: минала, бъдеща и настояща. Винаги е неприятно за влюбен човек независимо от пола, да разбира за бройката на партньора си. Светът е малък и тези неща се рабират, особенно ако е броячът е превъртян. Лично аз съм против бройкането и супер много ме дразнят жени такива, направо ми се повръща от тях.
Това с пръстите беше много яко :-)
Модераторите да изкарват повече такива свежи постове на първа страница!
цитирайТова с пръстите беше много яко :-)
Модераторите да изкарват повече такива свежи постове на първа страница!
10.
анонимен -
РАЗЛИКАТА м/у мъжете и жените
09.09.2008 11:40
09.09.2008 11:40
смешното в цялата тази работа е разбирането за броиките на мъжете и жените.. защо применоедин мъж ако спи с 100 жени е PLAYBOY .. а една жена ако спи с толкова мъже е К*РВА ? .. все пак живеем вече в 21 век .. отдавна мина времето на мъжките хареми...в днешно време жените сащо спят с който пожелаят .. но разликата е че не се хвалят толкова пред всички...казвам го от личен опит и от мой наблюдения..смятам че няма лошо да правиш секс с мн мъже или жени ... стига да е само за удоволството..просто има предпазни средстваи тва е... за тва са измислени те ..
Поздрави !!!!
цитирайПоздрави !!!!
Това с пръстите беше много яко и разбирасе се брои:)))Ако съпоставим 30 минутно ровичкане с пръсти и влез-излез(не се смей на всеки му се е случвало поне веднъж), кое е по-стойностно и трябва да се брои :))))
Stone, поста наистина е разведряващ :)))))))))))
цитирайStone, поста наистина е разведряващ :)))))))))))
12.
mitternacht -
...
09.09.2008 12:13
09.09.2008 12:13
Последните редове къртят мивки.
Ама т'ва по-скоро е как му се викаше, дето всички си мислят, ама може и да не е тъй.
Мъжете, ако лъжем в плюс, не накърняваме ли егото си?Че прибягваме до някакви плоски измислици, вместо да се постараем да е вярно?
Та тъй, няма смисъл.
цитирайАма т'ва по-скоро е как му се викаше, дето всички си мислят, ама може и да не е тъй.
Мъжете, ако лъжем в плюс, не накърняваме ли егото си?Че прибягваме до някакви плоски измислици, вместо да се постараем да е вярно?
Та тъй, няма смисъл.
Да,постът е супер свеж,но едва ли ..хм,не зная как да го кажа.Като че ли хората,които могат да обичат не броят.А дори и да си се изчукал пиян това няма значение.Кой ще ти брои.Аз не броя - тъпо е.Камо ли пък да седнеш да обясняваш по колко и с кого на някого си. (:
цитирай
14.
анонимен -
:)
09.09.2008 12:58
09.09.2008 12:58
Или просто жените имат склонността да използват в обозначаването на бройките си аритметични прогресии... или, по-скоро- регресии... :)
lemidia
цитирайlemidia
15.
анонимен -
хм...
09.09.2008 13:07
09.09.2008 13:07
Чувала съм, че бройката на мъжете се дели на 3, а на жената се умножава по 3 за да се получи реалната :)))). Пък и на кой му пука важното е двамата да се чустват добре...
цитираймисля си , че по-скоро става дума не за буквалното броене, а за това , че жените винаги си намират оправдание с "то не се брои".
цитирайоттам и въпросът ми към автора :))))
цитирайи аз имам един въпрос...
федероса брои ли се? :-)
цитирайфедероса брои ли се? :-)
помнят само тези, които искат или поне не забравят...
и какво зависят километрите?
цитирайи какво зависят километрите?
Федероса се брои, всичко се брои :))))))))
Не се брои, само ако е със затворени очи :)))))))))))
цитирайНе се брои, само ако е със затворени очи :)))))))))))
Това с броенето е голяма глупост, все едно да си сравняваш с друг пишката (при мъжете) или гърдите (при жените).Егоцентризмът е голямо нещо...
цитирайПърво бройки не казвам, така че не се налага нито да добавям, нито да вадя.
Второ - свирката не е секс сори. Просто ако искаш да го споделяш казваш - секс съм правила с еди колко си, свирки на еди колко си. Това за пръстите дори няма да го коментирам - смешно е.
А и странно, защо ли не съм попадала на мъже дето изобщо да говорят за бройки...
цитирайВторо - свирката не е секс сори. Просто ако искаш да го споделяш казваш - секс съм правила с еди колко си, свирки на еди колко си. Това за пръстите дори няма да го коментирам - смешно е.
А и странно, защо ли не съм попадала на мъже дето изобщо да говорят за бройки...
сега разбирам защо някои ми правят само свирки, то не се брояло и съвестта им остава чиста .............
цитирайsoho, не е важно дали ги казваш или не. Бройките влияят сериозно на душата и характера и в някой момент, когато сатанат много, човек вече на разсъждава трезво. А щом свирките не се броят можеш да си ги въртиш, където и на когото си пожелаеш :-))
цитирайНякъде да казвам, че не се брои? Не, просто казвам, че не е секс ;)
цитирайДай ми на мен един набройкал се мъж, който се отвръщава вече от това и си ме обича, пък другото го зае*и ;)
цитирай Един човек е казал, че свирката не се брои за секс и останалите приемат това за инфо.
Ами свирка не се прави на всеки срещнат. Истината е, че свирката те по-голяма интимност от останалата. Да го речем, не е прието всеки да си пъхя гъза в устата ти. Същото се отнася и за мъжете, които си пъхят устата в гъзовете.
Извинявам се за езика, но без него не се постигат тези работи. За повече яснота съм използвала по-ясни средства. Да си го представим образно.
Ако го приемем за любовен акт, нежен и между много близки хора - ами каква по-голяма изневяра, бе пич?
цитирайАми свирка не се прави на всеки срещнат. Истината е, че свирката те по-голяма интимност от останалата. Да го речем, не е прието всеки да си пъхя гъза в устата ти. Същото се отнася и за мъжете, които си пъхят устата в гъзовете.
Извинявам се за езика, но без него не се постигат тези работи. За повече яснота съм използвала по-ясни средства. Да си го представим образно.
Ако го приемем за любовен акт, нежен и между много близки хора - ами каква по-голяма изневяра, бе пич?
вземи ме :)))))))))))))))))))))))))), но не с уста , а как си трябва :)))))))))))))
цитирай Защо броим "дупката запълнена" - типично мъжки израз? Ами въпросът е, дали се прави секс. Всеки би могъл да чатне, какво е да правиш и да не го правиш. Т.е. не четете книга заедно, а правите нещо друго. Както и да бъде направено, то е секс. А извиненията с подобни измъквания, "ама това не се брои" са обикновен опит на вече пострадал да излъже. ИЗЛЪЖЕ. Инак всеки знае, кое е секс. И защо да говорим за запълване на дупка, след като мъжът не винаги му се запълва дупката като прави секс. Нека не делим половете в тази тема. МЪжете са по-големите гадове в това отношение, да не го забравяме дори за миг. Мъжът можел, физиологически било обусловено, а жената - не. Просто, защото я пребиваха, та беше забравила какво е секс през годините. Не можела тя. Да бе. Питай Соня Васи дали не го може. Браво на Сончето за уменията. Вече как ги прилага, не знам много.
И нещо много важно. Ако жените искат екзотична екскурзия, това определено е свързано с тяхното естетическо чувство. Имат го. И винаги ме дразни, че всеки опит да се насладиш на природа, на красота и прочее, мъжът извращава с възприемането само на секс и груби практически консумации. Мъжът няма естетическо чувство, просто защото не му се възпитава, а ако го има , му се избива цял живот. Тук в БГ, не навсякъде.
цитирайИ нещо много важно. Ако жените искат екзотична екскурзия, това определено е свързано с тяхното естетическо чувство. Имат го. И винаги ме дразни, че всеки опит да се насладиш на природа, на красота и прочее, мъжът извращава с възприемането само на секс и груби практически консумации. Мъжът няма естетическо чувство, просто защото не му се възпитава, а ако го има , му се избива цял живот. Тук в БГ, не навсякъде.
30.
анонимен -
Извинете, но така като ви чета из...
09.09.2008 14:24
09.09.2008 14:24
Извинете, но така като ви чета излиза, че независимо в коя дупка сте "вкарали" - все сте отбелязали точка:))
Не отричам, че авторът яко провокира с този постинг, но хайде да не бъркаме секса с отбелзване на "дупки":)))
цитирайНе отричам, че авторът яко провокира с този постинг, но хайде да не бъркаме секса с отбелзване на "дупки":)))
коментар 29 е молба към soho
цитирайестетическо чувство - една екскурзия и ти е вътре
цитирайМного ясно, че всяко запълване на дупка е отбеляване на точка. Щом сме стигнали до там, че жената си е отдала някоя от дупките, значи работата е свършена и победата е налице :-)))
цитирайдупка , хралупа наречете го както искате.Вкараш ли нещо брои се :))))))))))))))))))))
цитирайЩе имаме личен спор с теб отностно последния ти коментар ;)
цитирай@властелина и гахан - пъхването на каквото и да е, в която и да е дупка, се брои за жената. но за мъжа не съм сигурен, че трябва да го броим - особено с пръст, то това често се случва, бръкнеш в нечии гащи, мушнеш един-два пръста за малко, ама докато се стигне до секс, има доста още време и шансове да провалиш работата.
свирките също. жената смятам, че би трябвало да си добави пълна точка, но за мъже може би само половин - все пак не си я чукал още.
сега някоя феминистка да не лавне за двойния стандарт - кой е казал, че има справедливост на този свят?
всъщност, справедливост има, и жените често печелят от двойния стандарт - например ако трябва да се смени спукана гума на колата - на мен ако ми се случи, трябва да запретна ръкави и да се оправям сам, а ако се случи на някоя мацка, веднага ще спрат няколко мераклии да й сменят гумата.
цитирайсвирките също. жената смятам, че би трябвало да си добави пълна точка, но за мъже може би само половин - все пак не си я чукал още.
сега някоя феминистка да не лавне за двойния стандарт - кой е казал, че има справедливост на този свят?
всъщност, справедливост има, и жените често печелят от двойния стандарт - например ако трябва да се смени спукана гума на колата - на мен ако ми се случи, трябва да запретна ръкави и да се оправям сам, а ако се случи на някоя мацка, веднага ще спрат няколко мераклии да й сменят гумата.
сохо, искаш на лично да ти запълня някоя дупка ли? Аз такива неща правя само по любов и с затворени очи ;-)
цитирайНие не лъжем за бройките,вие ни карате.Защо винаги питате колко са?След като не съм девствена,очевидно,има ли значение дали са 5броя или 55.Освен това въпросите не свършват с бройката.Веднъж отговориш и се почва със статистиката - а има ли по-добър от мене, а по-голям,а по-издражлив,а по-.....И така до безкрай
И защото ви обичаме и щадим,искаме да имате самочувствие на супермени - все пак е нужно спокойствие и самочувствие,за да се "вдигне самолета" - затова винаги ви отговаряме:Ти си ми втори /най-много трети/,ти си най-добрият,големият,можещият и т.н.
цитирайИ защото ви обичаме и щадим,искаме да имате самочувствие на супермени - все пак е нужно спокойствие и самочувствие,за да се "вдигне самолета" - затова винаги ви отговаряме:Ти си ми втори /най-много трети/,ти си най-добрият,големият,можещият и т.н.
39.
анонимен -
soho:))
09.09.2008 15:06
09.09.2008 15:06
В момента са като малчугани на стрелбище:)) Остави ги да се настрелят:))))))
цитирайабе има си значение... все пак, ако си ми сериозна приятелка, не ми се ще във влагалището ти сперматозоидите ми да се надплуват с тези на още двама-трима... не че се съмнявам, че моите ще победят, но все пак ;-)
от друга страна, да ти кажат "ти си ми вторият и най-добрия" не е кой знае какъв комплимент, докато "със сто и петдесет съм спала, и от теб по-добър нямаше" си е друго, нали :-P
цитирайот друга страна, да ти кажат "ти си ми вторият и най-добрия" не е кой знае какъв комплимент, докато "със сто и петдесет съм спала, и от теб по-добър нямаше" си е друго, нали :-P
дели се бройката на годините и се умножава по две и след това корен квадратен от три! При жените е корен квадратен от 4!Боже! Бройката не е важна а качеството, поне това научих!
цитирайstone, отнов си много прав за броенето. Има едни такива, където ако им бръкна в гащичките без проблем, не са ми интересни и нямам никакво желание да стигам до секс с такива индивиди. Прав си, това не се отмята. За мен отметнат кертик е готината и трудна игра. Колкото по-малко такива отношения, толкова по-качествени :-)
Иначе по твоята точкова система, която аз напълно подкрепям, никак не е чудно защо жените имат много повече бройки от мъжете
цитирайИначе по твоята точкова система, която аз напълно подкрепям, никак не е чудно защо жените имат много повече бройки от мъжете
Неказаната истина. Много прав, ама до сега не съм виждал чак мъж, било то мой приятел или не, който да прибавя към бройките и видените момиче, че и тези, които са му се превидели. :-D ОМГ по тази логика съм спал с половината България...
цитирайвинаги съм твърдяла, че свирката не се брои. И продължавам да го правя. Да, дупка е запълнена, но по принцип бъркането в носа не се води за мастурбация, нали? Въпреки че тогава си се самопенетрираш. :)
А бройките не са от значение. Все ми е едно общо взето мъжът, с който съм преспала, колко преди мен е имал. По-скоро бих се притеснила за полово-предавани болести, отколкото да се впечатля, че един истински Дон Жуан ме гушка. :)
А относно жените - пак смятам, че е без значение, затова и не лъжа. Има такива, които може да са се чукали 10 пъти през живота си, но да е било все секс за една нощ и да са преспали с 10има. So? Ще ги анатемосате и заклеймите като курви?
Не изкарвайте секса порок, кофти е. :)
цитирайА бройките не са от значение. Все ми е едно общо взето мъжът, с който съм преспала, колко преди мен е имал. По-скоро бих се притеснила за полово-предавани болести, отколкото да се впечатля, че един истински Дон Жуан ме гушка. :)
А относно жените - пак смятам, че е без значение, затова и не лъжа. Има такива, които може да са се чукали 10 пъти през живота си, но да е било все секс за една нощ и да са преспали с 10има. So? Ще ги анатемосате и заклеймите като курви?
Не изкарвайте секса порок, кофти е. :)
Напълно съм съгласна с теб!
цитирай
46.
анонимен -
Бъркане с пръст в ухото брои ли се?
10.09.2008 15:28
10.09.2008 15:28
Ммм... и мен системата с дупките не ме радва особено. Свирката тотално я изритвам от сметките поне за жените, защото, доколкото знам, устата все още не е полов орган. Мъжете, ако искат, нека си я смятат. И ако ще е бройка, викам да е истинска бройка. Да включва пълната програма, а не само пубертетски задявки или видения, плод на алкохолен делириум.
Що се отнася до състезанието на сперматозоидите - някой някога е измислил презервативите и не е нужно всяко "запълване на дупки" да завършва с детски плач и скърцане на биберони.
А, да. Забравихте една друга дупка с малко по-северно изложение. Изхождането сутрин брои ли се за секс? (отивам да си издрайфам червата)
цитирайЩо се отнася до състезанието на сперматозоидите - някой някога е измислил презервативите и не е нужно всяко "запълване на дупки" да завършва с детски плач и скърцане на биберони.
А, да. Забравихте една друга дупка с малко по-северно изложение. Изхождането сутрин брои ли се за секс? (отивам да си издрайфам червата)
ще ме счупите от смях,бе,хора с тва броене!Тука само да си четеш и да се хилосваш...хах.
свирката дали се брои..
то и мръснишките погледи се броят.
абе,важното е,че на някого там му е адски готино и тва е. (:
цитирайсвирката дали се брои..
то и мръснишките погледи се броят.
абе,важното е,че на някого там му е адски готино и тва е. (:
Мислех да пиша сериозни неща, но се сетих за един виц.
"Две англичанки отишли на конни състезания и се чудят на кой кон да заложат. Едната казала "Ти кой номер сутиен носиш?" "№2" - отговорила другата. "Хубаво, и аз нося №2" и решили да заложат на кон №4. Взели, че спечелили и съответно се похвалили на мъжете си. Другата седмица мъжете отишли на конни състезания и се питат "Те колко пъти изчука жена си снощи. Единият казал 2 пъти, другият 3 пъти, и заложили на кон № 5. Обаче спечелил кон №2. Тогава единият казал "Видя ли бе, ако си бяхме казали истината, щяхме да спечелим."
цитирай"Две англичанки отишли на конни състезания и се чудят на кой кон да заложат. Едната казала "Ти кой номер сутиен носиш?" "№2" - отговорила другата. "Хубаво, и аз нося №2" и решили да заложат на кон №4. Взели, че спечелили и съответно се похвалили на мъжете си. Другата седмица мъжете отишли на конни състезания и се питат "Те колко пъти изчука жена си снощи. Единият казал 2 пъти, другият 3 пъти, и заложили на кон № 5. Обаче спечелил кон №2. Тогава единият казал "Видя ли бе, ако си бяхме казали истината, щяхме да спечелим."
брей, не се брояло - хайде за пред мен може и да не се брои, но за пред мъжа ти ще се брои ли и как ще му го обясниш?
пък за другата дупка :-) брои си се и тя, но както формулирах правилото: част от мъжко тяло да влезе в дупка по женското тяло. айде без носа и ушите. ама пък ако удариш една ръчна работа на някого, и това се брои, нищо че дупка не е замесена ;-)
цитирайпък за другата дупка :-) брои си се и тя, но както формулирах правилото: част от мъжко тяло да влезе в дупка по женското тяло. айде без носа и ушите. ама пък ако удариш една ръчна работа на някого, и това се брои, нищо че дупка не е замесена ;-)
51.
анонимен -
Логиката на броенето може да е друга
11.09.2008 11:18
11.09.2008 11:18
Може би се броят само оргазмите. Понеже мъжете винаги свършват, с чиста съвест могат да кажат, че са спали и с Памела Андерсън (без да уточняват, че са били пред телевизора) или с куп порноактриси. А жените да си броят само тези партньори, които са ги докарали до върха.
А това за дупките е несериозно, ако възприемаш жената само като дупка, за какъв секс говорим?...
цитирайА това за дупките е несериозно, ако възприемаш жената само като дупка, за какъв секс говорим?...
кой ти говори за сериозно и несериозно възприемане - тук темата е друга.
много жени (виж коментарите по-горе) въобще не го броят, ако са направили една бърза свирка на някого, или са им бъркали в гащите, или нещо подобно. други пък (пак виж коментарите) на всичките си гаджета казват "ти си ми втория-третия".
ако броиш всичко, което съм описал, истината е доста по-друга.
цитираймного жени (виж коментарите по-горе) въобще не го броят, ако са направили една бърза свирка на някого, или са им бъркали в гащите, или нещо подобно. други пък (пак виж коментарите) на всичките си гаджета казват "ти си ми втория-третия".
ако броиш всичко, което съм описал, истината е доста по-друга.
Stone, погледни мнението на номер 51 под друг ъгъл. Ако се броят само оргазмите, не бих казала, че една бърза свирка, от която надали аз ще съм по-доволната половинка, трябва да се отбележи с чертичка в списъка. На мъжа това може и да му стига, но ако смята да ми става мъж за по-дълъг период от 5 минути, ще трябва да се постарае повече. Виж, ако става въпрос за отчитане пред някого - не съм от тези, които са с един за пред другите и с всички останали за собствен кеф. При наличие на сериозна връзка броенето се прекратява. :)
цитирайабе да ти кажа, на кого му е по-кеф си зависи: веднъж с една позната се разхождахме и видяхме плакат, че незнамсикой ди-джей щял да идва в ялта. тя вика еееей, на този съм му така фенка, веднага бих му извъртяла една свирка. сега, на диджея сигурно такива фенки като нея през ден му въртят свирки, и едва ли ще го запомни и дори не знам дали ще се изкефи много. докато тя... мисля, че на нея ще й е по-кеф.
обаче ако я питаш с колко мъже е била, сигурно няма да брои тези, дето ей-така им е правила свирки, както и другите случаи, които (уж на майтап) съм изредил в поста. е, не би ли трябвало да се брои?
ама айде да не задълбаваме; какво значение има бройката наистина. този пост беше повече за майтап.
цитирайобаче ако я питаш с колко мъже е била, сигурно няма да брои тези, дето ей-така им е правила свирки, както и другите случаи, които (уж на майтап) съм изредил в поста. е, не би ли трябвало да се брои?
ама айде да не задълбаваме; какво значение има бройката наистина. този пост беше повече за майтап.
От вчера имам блог, а вече само за свирките мисля, ей, развратихте ме за нула време.
Но понеже така или иначе съм на тая вълна, да попитам: Свирките по принуда на шефа броят ли се? Щото мен са ме уволянявали заради отказ да задоволя такъв каприз. Отде да знам, че не се брояло?...
цитирайНо понеже така или иначе съм на тая вълна, да попитам: Свирките по принуда на шефа броят ли се? Щото мен са ме уволянявали заради отказ да задоволя такъв каприз. Отде да знам, че не се брояло?...
Абе чета си тук за бройките и дупките и си мисля.... ОК ако ще говорим така..... ами разните перверзници там броят ли се? секс с коза? ха ха ха а и брои ли се ако тя е била в несвяст......А и секс със същия пол !
Иначе аз бих казала че свирките се броят, кокто и пръстите ама в друга класация.
А този израз на "почивка не се брои" се отнася до кое и изневяра, а не до какво е секс!
цитирайИначе аз бих казала че свирките се броят, кокто и пръстите ама в друга класация.
А този израз на "почивка не се брои" се отнася до кое и изневяра, а не до какво е секс!
"И защото ви обичаме и щадим,искаме да имате самочувствие на супермени - все пак е нужно спокойствие и самочувствие,за да се "вдигне самолета" - затова винаги ви отговаряме:Ти си ми втори /най-много трети/,ти си най-добрият,големият,можещият и т.н."
Къртиш мивки скъпа, само така! :)
цитирайКъртиш мивки скъпа, само така! :)
Еми много ясно, че жената ще си крие бройките.Какво ще си кажат хората...такъв ни е морала и обществото.А мъжът ще се фука.Единственото, за което ме е яд, че не съм се родила мъж.Супер си е, хем си имаш жени в изобилие, хем се гордееш със себе си и се перчиш наляво-надясно.А ако си жена, и то в това общество на лицемерие - винаги си от натакованата страна.Кофти късмет, жени...
цитирай
59.
анонимен -
Сохо си е курва и то горда курва!
24.10.2008 23:12
24.10.2008 23:12
Не се ебавайте с курвите, с педалите и циганите- всички са хора..!..
цитирайНо е прав
:)
цитирай:)
Па да не ми е зле ;)
цитирай
62.
анонимен -
хора
23.07.2009 22:34
23.07.2009 22:34
Има разлика между секс и свирка. И двете се броят, но едното е към бройката за секс, а другото - бройката за свирки. Какво толкова му мислите не мога да разбера?!
цитирайТърсене
Блогрол