Прочетен: 15513 Коментари: 34 Гласове:
Последна промяна: 24.03.2008 14:56
Промискуитетът на една жена често се оценява според броя на сексуалните партньори, които е имала. Това е добър начин да прецениш шансовете си да получиш секс (и/или трипер), но ти дава много малко информация относно качеството на вагината й. Много по-подходящ метод за това е "женският километраж", описан по-долу.
Доколкото знам, тази теория първо се е зародила по време на "брейнсторминг" в мъжките общежития на Университета на Мериленд. Аз първо чух за нея докато ергенувах във Вашингтон, и веднага оцених стойността и простичкият й гений. Тя представлява новаторски и лесен за разбиране подход към оценяването на вагиналните качества; валидността й е потвърдена многократно чрез емпирични изследвания.
Както знаем, вагиналното отверстие представлява един еластичен канал, който може да се разтяга и да приема обекти с различна големина и форма (бебета, пениси, банани, бутилки, хилки за тенис, и др). Еластичното естество на този необикновен орган гарантира връщане в състоянието му преди приемането, след изтичането на достатъчен интервал от време. Обаче, както повечето други еластични обекти (например гащи) дългогодишната напрегната употреба причинява намалена способност за прибиране в стегнато състояние, като крайният резултат е една нежелана отпуснатост. Женският километраж представлява един количествен метод за измерване на експлоатацията на вагината, и се представя със следната формула:
Километраж = (Дължина на пениса) х (Движения в минута) х (Продължителност на половия акт) х (Брой полови актове)
Нека да приемам, за опростяване на допусканията, че средната дължина на пениса е 15 сантиметра, средно мъжете правят по 30 вкарвания/изкарвания в минута, и средно на полов акт отделят по 15 минути. Нека сега да вземем предвид две момичета, Ана и Мария. Ана има сериозен приятел от една година и прави секс с него по 3 пъти в седмицата. Мария, от друга страна, е "курва" и спи с 10 различни мъже през тази година, с всеки по 2 пъти. Ето километража на двете:
Ана: 15 см х 30 х 15 х (3х52) = 10530 м
Мария: 15 х 30 х 15 х (10х2) = 1350 м
Километражът на "сериозната" Ана е над 10 километра (за тази година), а на "курвата" Мария е малко над километър. Конвенционалната мъдрост ни подсказва, че би трябвало да предпочитаме секс с Ана - но всъщност нейната вагина е била подложена на доста по-интензивна експлоатация, като в резултат тя ще е загубила по-голяма част от своята еластичност.
Анализът може да се продължи и доразвие, като се вземе предвид, че вагините на различните жени (както различните марки коли например) са податливи на износване в различна степен. Няколко други фактора също оказват влияние на крайния резултат:
- Начално състояние: колко стегната е била преди момента на първото вкарване?
- Коефициент на еластичност: скорост на възстановяване в началното състояние
- Потенциал на еластичност: за някои жени той може да е 1, тоест след достатъчно дълго време вагината се връща в първоначалното си състояние, но при повечето той е дискретна стойност в интервала [0;1], тоест в определена степен част от еластичността се губи завинаги.
Предмет на по-нататъшни разработки е комбинацията от физически характеристики, които осигуряват на една жена леко и грациозно навъртане на голям километраж. Това е извън предмета на настоящия блог-пост, и оставям на ентусиастите-математици да изведат функция, даваща резултата според гореописаните параметри.
Има грешка в при изчисляването километража на Анна.Всички жени го искат всеки ден, не по 3 пъти на седмица.Само за него мислят :-))))
27.03.2008 23:48
28.03.2008 00:54
28.03.2008 04:28
трябва май да забраня коментари в блога си от хора без чувство за хумор.
Но ти си момче кур-ажлия. Да знаиш,че ако закъсаш може да ми се обадиш. Ще те обслужа по пътеките на Здравната каса. А тя, както витаги го е закъсала за пари и не купува от тънките шомполи. Но ти се не бой, нали твоя беше голям, ам-ам-ам.
@13 - да чукам на дърво да не ме стига такова нещо. аз ползвам кондоми.
За финансовият световен елит здравият човек е неизгоден, има нужда от манипулирани, болни и умиращи за да се "връткат" парите. За да се отделиш от механизмите им за източването на личните ти ресурси - финансови, здравни, интелектуални, е нужно време и ПОЗНАНИЕ. Но Познанието има и Морал. Ако следваш Морала на посочения елит Знанието ти ще слугува на елита. Но само, ако следваш Не-Морала на елита Познанието ти ще те ползва за твоя нужда, а и същевременно ще е в услуга на онези, които отхвърлят Не-Морала на елита.
15.04.2008 15:50
15.04.2008 19:21
29.05.2008 16:57
02.02.2012 14:43
<a href=http://august-ecolog.ru/>септик </a> В начале 1970-х место был сельских поселков и домом для будто 30 000 смертный; Теперь существует более чем 650 000 жителей и растущего населения привела к увеличению спроса на инфраструктуру водоснабжения и сточных вод.
Шатин работ была разработана для красоваться развернута в три этапа. Стадии я впервые введена в 1982 году в нижеследующий остановка II в 1986 году; в обоих случаях оригинальные сухая непогода трата был 205 000 м ? в день.
В 1991 году обычай обновления исправление питательных удаления, расширение первоначального периода содержания перед стражей 8 часовой аэрации танк вторично три часа, только это было уменьшить дееспособность Фонда в 150 000 м ? в день.
Последующие стадии II расширение включали строительство новых начальных и отстойники, дополнительные окончательные отстойники, дитя классификаторов, газированные крошка канала, шлама и дренажных насосных станций совокупно с связанных вспомогательных элементов.
Занятие в ходе этапа III покровительство реабилитации и дальнейшее расширение завода чтобы удовлетворения сточных вод стандартам, установленным правительством Гонконга. Это включает целый разряд широкомасштабных улучшений, включая системы удаления малость, химических дозировочных, смесь сточных вод и удаление, системы аэрации, сгущения шлама, системы пищеварение и обезвоживания осадка, наряду с SCADA и мониторинг процесса.
III этап был завершен в сентябре 2004 года, приняв 41 луна ради завершения.
Текущий план из этого следует, предназначенных для расширения мощностей далее и улучшения качества воды в Каи Так ручей – городских ливневыми дренажного канала в Юго Восточной Коулун, вверх по течению через старого аэропорта Каи так.
19.10.2012 21:12
20.10.2012 03:06
20.10.2012 03:09
20.10.2012 03:28
20.10.2012 18:45
21.10.2012 08:47
21.10.2012 10:48
21.10.2012 22:02
21.10.2012 22:23
22.10.2012 01:09
24.10.2012 03:21
24.10.2012 17:03
24.10.2012 21:31
25.10.2012 06:31
25.10.2012 20:25
26.10.2012 01:34