Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2008 11:24 - Красота = Самочувствие (в цифри)
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 6508 Коментари: 17 Гласове:
0



След като вчера разнищих теорията, ето сега и практическата част. Според красотата на една жена, по скалата от 1 до 10, варира и нейното убеждение, колко заслужава да получи, без да даде нищо в замяна:

0. Трябва тя да плати на някого, за да я чука. Мисли, че заслужава поне да не я удрят, ако си поиска секс.

1. Очаква мъжът да не й вика "чудовище". "Грозотийо" е ОК. 

2. Мисли, че заслужава да я наричат със собственото й име, а не на друга жена, и да не го забравят поне до 10 секудни след запознанството.

3. Очаква поне 1 минута предигра, и поне 1 минута гушкане след оргазма (не непременно лице срещу лице, може и на "лъжички")

4. Очаква мъжът да плати поне за своето пиене. Прави полу-жест да извади пари от чантата си, чакайки той да се бръкне пръв. Но не се сърди, ако той не се върже на блъфа й.

5. Мисли, че мъжът трябва да плати за вечерята, но не се сърди ако си разделят сметката. Очаква поне една среща без секс, преди да реши да му пусне.

6. Смята, че заслужава вечеря в ресторант две звезди, и кара мъжът да изтърпи първо две срещи, преди да му позволи да вкара нещо във вагината й (може и да не е пениса си - той може да трябва да почака и три срещи).

7. Очаква на срещата да отидат на ресторант, после на бар, а защо не преди това и на кино. Мъжът трябва да плати вечерята, но тя може да се бръкне за някое питие. Ще оцени статуса му според това дали е предложил суши-ресторант. Очаква той да изтърпи и поне едно 30-минутно закъснение от нейна страна, както и 3 срещи, преди да му пусне.

8. Мисли, че мъжът трябва да плати абсолютно всичко. Обижда се, ако мъжът предложи да си поделят сметката. Ресторанти - само 4 звезди, без Хепи или Пица Верона. Ако я вземаш с кола, няма да се качи на Форд Ескорт или Дачия Логан. Може да закъснява колкото иска, а един-два пъти и да отмени срещата. 5-6 срещи докато пусне.

9. Смята, че може да й се прости, ако тя забрави твоето име. Не счита за нужно да казва "благодаря", когато мъжът плаща сметките. Гледа в огледалото повече, отколкото гледа в теб. Очаква часовникът на мъжа да струва поне колкото чантата й от крокодилска кожа. Говори само за себе си, а когато отвори дума за теб, е за да пита колко пари изкарваш. Не приема да се похарчат по-малко от 200 лева за едно излизане с нея. Тръгва си от срещата още като те види, ако обувките ти не са купени от Витошка.

10. Излиза с теб на среща само на яхтата ти. Дава достъп до тялото си само след като е получила диамант. Мисли, че не е нужно да прави нищо в леглото, за да те задоволи - достатъчно е, че е благоволила да легне с теб.





Тагове:   красота,


Гласувай:
0



1. sis - ха хаа
12.03.2008 12:07
Заглавието като на този, така и на предният ти пост трябва да е "Красота=Мъж с пари" :)

Красотата няма нищо общо със самочуствието. Мадамата може да е най-голямата красавица и да се мисли за грозна.

А иначе - всеки по-красив продукт, се продава по-скъпо. Дори и идеалните домати и ягоди. /макар и вече да се променят малко нещата, в полза на истинските продукти/.

:):):):):)

Като цяло, тъпо е да слагаш жените в подобни квалификации. Аз например, никога няма да изляза вече с теб, поради простата причина, че като платя сметката и ти вече ще ме мислиш за 0.

:):):):):)

цитирай
2. babayaga - :)))
12.03.2008 12:18
ааа, ми няма да плащаш и ще си поръчаш храна и питиета за над 200 лева (само да не ги изяждаш, че ще минеш към дебелите и тогава става страшно:) и директно се преквалифицираш в деветка:))))
цитирай
3. stone - @1 и 2
12.03.2008 12:31
то колко си красива се вижда от пръв поглед - не може изкуствено да си вдигнеш категорията, като си завишиш неоправдано самочувствието. ако например петица се държи като деветка - директно чао.

тази таблица е на първо място един майтап, а на второ - груба рамка колко може да изтърпи един мъж, за да спи с жена от съответната категория.
цитирай
4. sis - можеш, можеш.
12.03.2008 12:52
От пръв поглед се вижда ...
Нищо не се вижда.
Има много интересни изкуствени неща, които могат да направят вълшебства.
Имаш още много мацки да прелъстиш, и до които да се събудиш, докато разбереш за какво точно говоря.

:):):):):)
цитирай
5. babayaga - е, ясно, че е майтап, то и коментара ...
12.03.2008 13:01
е, ясно, че е майтап, то и коментара не е особено сериозен:))
ама 9. и 10. са прекалени, с толкоз малко яхти в родината, хубавите жени трябва да се избием;))
цитирай
6. fro - @babayaga,
12.03.2008 13:42
ти ли беше оная секси фльорца на яхтата на бившето ми гадже?!
Спокойно, нали правят частни марини, ще можем да си избираме яхти за срещи, респективно мъжете, които ги имат :-P
цитирай
7. stone - пу-пу-пу
12.03.2008 13:48
а да не ви е уроки, красавици :-)

майтапа настрана, то десетки не се срещат в натурално състояние. аз в един друг постинг бях писал за това. разликата между 9 и 10 е в грим, дрехи, прическа, фотошоп, пък и лични предпочитания на оценяващия. но перфектност в природата няма, всеки си има по някой недостатък
цитирай
8. babayaga - ех, ми де да знам, то от яхта на яхта, ...
12.03.2008 13:48
ех, ми де да знам, то от яхта на яхта, можеш ли му хвана края...:)) ма нали е "бивше", няма да се сърдиш много и аз да съм била:))
цитирай
9. babayaga - stone
12.03.2008 14:01
мда, погледнах ти постчето с класацията...на мен деветката ти не ми се стори чак толкова близо до несъществуващото съвършенство (т.е. ако бях мъж, не бих и простил ако ми забрави името и само ми зяпа часовника - по т.9:)), ама ти и сам си каза - зависи от предпочитанията на оценяващия:))
цитирай
10. noir - ~ N ~
12.03.2008 23:42
Остаряваш, но не ставаш класик. 8,9 и 10 са по-лесни от повечето други. И класацията е скучна. ;) Както казах - най-красивите жени, които познавам, са безумно земни.
цитирай
11. stone - @10
13.03.2008 09:56
пламене, ти по принцип говориш разумно, но тук каза нещо, което ако размислиш малко, сам ще установиш, че не е вярно.
ако непривлекателните бяха и по-трудни, те щяха отдавна да са изчезнали, еволюционно погледнато (по Дарвин). всеки мъж иска хубавите, пък ако са и по-лесни на всичкото отгоре, никой нямаше да чука грозните. тяхното предимство е, че са достъпни за мъж, на който хубавите не му пускат.

ако обаче кажеш "на мен лично по-хубавите са ми по-лесни" мога да се съглася. на мен също. просто защото се мотивирам и несъзнателно излъчвам някаква аура, че ги желая, което влияе взаимно. а пък с грозните - или въобще не говоря с тях, или ако се напъна, го правя без хъс и те явно надушват и се дръпват.
но общо погледнато, всяко по-хубаво нещо има по-голяма стойност и е по-недостъпно, и това е общовалиден принцип.
а и да не забравяме, че цялата тази таблица е един майтап, преди всичко :-)
цитирай
12. анонимен - *
13.03.2008 17:30
Мммдааа, любимият ми тест е да предложа да платя сметката на първа среща, и особено съм щастлива, ако той приеме без проблеми. Човекът си тръгва радостен, че е минал метър, а аз си тръгвам малко тъжна, но и щастлива, че и аз потенциално емоционално метър съм минала, защото кандидатът сам се е дисквалифицирал.

Представям си, че пия кафе с човек със схемата на Стоун в главата. Предполагаме, че в неговите очи съм 5, а той в моите също 5, за да ходим на срещи. Вадя парите да платя сметката, в който момент аз се занулявам в неговите очи, но той /в резултат на зануляването/ приема с готовност. Като виждам най-вече готовността, с която приема, той моментално се срутва в моята класация до нулата. Резултат: 0х0. Отличен резултат. Показва, че хора с различен багаж и схеми в главата си автоматично се отблъскват. После не питайте защо не било станало, то винаги си има причини.
цитирай
13. stone - @12: ха-ха, забавно, но с няколко неточности
13.03.2008 17:46
най-важната: моята преценка за красотата ти не може да се промени нито нагоре, нито надолу. ако си 5, си оставаш 5. и да ми предложиш $1000, не ставаш 0, или пък да искаш да те водя в Париж, преди да правим секс, не ставаш 10.
това, което съм описал, е хумористична преценка на максимума, с който мога да се примиря, за да правя секс с дадена категория. ако може да се мине с по-малко, е бонус.

второ: аз самият винаги си плащам поне за мен, а ако жената е над 7, бъркам да платя и за нея, без да питам. ако е 5-6, предлагам да си разделим сметката. а пък с по-малко от 5 въобще не излизам. но за всеки влак си има пътници.
цитирай
14. stone - а, и щях да забравя :-)
13.03.2008 17:52
цитирам: "Човекът си тръгва радостен, че е минал метър" - напълно неточно. Аз не излизам с жени с цел да получа безплатна вечеря, а да ги чукам. Ако си тръгна, без да ги чукам (или да събера червени точки за потенциално бъдещо чукане) си тръгвам разочарован.
Но наистина, може да е утешение, че поне не съм харчил и пари за разочарованието.
цитирай
15. noir - ~ N ~
13.03.2008 19:40
Ауе, друже! Пацо е Пламен. Аз друго име имам ! :D
цитирай
16. анонимен - @13
16.03.2008 16:07
Стоун, когато отивам на среща аз не знам какъв човек стои пред мен. Пред мен са стояли всякакви хора. На първо място стои мъж, който трябва да селектирам по някакъв начин, на второ човек и приятел.

Това си е мой тест на базата на моите си критерии. Други жени си имат други тестове. С това се улесняват нещата.

Резултатът от моя показва, че дори и мотивацията на мъжа да не е една от тези, които бих предположила /ти си от хората, които си имат схема за плащане на сметката/ пак няма да стане, защото мислим по различен начин. Ще става при теб с жени, които имат съвместим начин на мислене, това искам да кажа. В което няма нищо лошо, напротив желателно е. Която мисли, красива съм, ако съм красива, сметката се плаща, следва секс, разходка в Париж, с тази ще става.

Истината е, че аз също не искам да разочаровам никого, ако нямат секс, поне са с платена сметка. Защо? Ами защото и те са ми дали шанс, като жена, и като човек. Като не става мъж-жена, оставаме приятели.
цитирай
17. anothercat - stone,
21.03.2008 18:25
доста се чудех дали изобщо да се включвам с коментар по темата...
а се чудех, защото хем ми се струваш интелигентно момче, хем наистина смятам за много тъпи класациите ти по десетобалната система.
както и да е... ако не приемам постингите ти на тема разни цифрови класации с чувство за хумор, а насериозно, не бих си помислила много приятни неща за теб...
това е само лично мнение :-)
п.п. въпреки, че не пиша анонимно, се опитвам да съм максимално откровена в коментара си ;-)
и още нещо, поне според мен, възприятието за красиво е субективно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491272
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031