Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2008 12:43 - Красота = Самочувствие
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 4093 Коментари: 8 Гласове:
0



Има много причини жените да си вярват, че са принцеси, под чийто задник не трябва да има дори едно грахово зърно (например, че им казваме "нежният пол"). Но най-важната като че ли е как една жена вижда красоттата си спрямо другите жени. Колкото е по-красива, толкова повече очаква специално внимание и незаслужени привилегии.

Ето какво например можеш да чуеш от устата на едно момиче, приятно и красиво (поне 8 по десетобалната). Тя кара доста мъже да се обръщат подире й, и го знае. Стана въпрос кой трябва да плаща, когато мъж и жена излизат на среща:
- Аз не си представям да ходя с мъж, който няма да плати сметката, поне първите няколко срещи.
- Така ли?
- Ами да, не е казано да ме заведе на суперскъп ресторант, но трябва той да плати.
- Че защо?
- Защото така трябва да правят мъжете, когато харесват една жена.
- А какво трябва да направи жената, ако харесва един мъж?
- Ми ляга с него ;-)
- Е нали и мъжете лягат с жените, които харесват - това не е ли достатъчно?
- А, за жените е друго. То ако е само за лягане, аз мога да си легна с когото поискам.
- Значи мъжете дават секс и пари, а пък жените - само секс. Не изглежда много честно.
- Абе всеки мъж, с когото досега съм ходила, е плащал сметките. Защо трябва да се задоволявам с нещо друго отсега нататък?

И трябва да й се признае, че е права. Кой би заклал кокошката, която снася златни яйца? Аз също платих сметката, макар и да минах с по-малко, отколкото си представям, че са дали другите ухажори. Чувството е приятно - все едно си си купил маркова дрешка на разпродажба - гледаш другите, които я носят, че са дали 200 лева, а пък ти си я взел за 69.90 от намаленията :-)

Очевидно, красивите жени чувстват, че заслужават парите на един мъж, срещу удоволствието да му правят компания. Удоволствието понякога е доста съмнително, а правенето на компания се заключава в седенето на стол и мигането на парцали, ако се засегне тема, различна от дрънкулки и парцалки. 
А защо мислят, че го заслужават? Ами много просто - защото могат. Така са свикнали, а мъже-мераклии да черпят не липсват. Човешкото държание се променя само когато има стимул за промяна, или негативен стимул за поддържане на статуквото. Така че докато човешката природа не се промени, не мисля че и очакванията на красивите жени ще намалеят.

Разбира се, това какво очаква една жена от мъж, с когото излиза, и това какво е нужно, за да пожелае да те чука, са две коренно различни неща. Ако си мъж с поне малко опит, сигурно знаеш, че най-сигурният начин да задоволиш жена, която е трудна за задоволяване, е да не си даваш твърде много зор в усилията за задоволяването й.


Тагове:   красота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мдам,
11.03.2008 15:47
има и такива жени.
Но да ти кажа , на мен не ми са красиви някак си...
Ама знам ли , вие мъжете сте непредсказуеми понякога .
Като знам за какви глупости си харчите парите, като ви обхване някоя страст.
Предполагам , че и с 'красавиците' е така.
цитирай
2. анонимен - anonymous
11.03.2008 16:04
Стоун, Стоун, на фона на изписаните от теб постинги се чудя как можеш да напишеш този! И ти уж си привърженик на селекцията, еволюцията и т.н. природни закони... Когато каниш една жена да излезе с теб, красива или грозна, по презумпция красива в твоите очи, ти без думи казваш: Намирам те интересна, красива и бих искал да ти покажа що за мъж съм аз, как е да бъдеш с мен, дай ми шанс да те опозная и ти да ме опознаеш. Искам да ти покажа в един момент с мен как е да се чувстваш жена, без проблеми, с мен ти няма да имаш проблеми в този момент. Жените от веки веков търсят сигурност в мъжете. Дори и най-независимите жени искат стабилен, силен мъж до тях, по-силен от тях, за да се чувстват жени. Жените са тези, които носят риска за забременяване и отглеждане на потомството. Когато не можеш/не искаш да платиш едно кафе в началните срещи, става ясно на жената доколко ти я цениш, парите са символ, става й ясно - ами той сега едно кафе като не ми плати, какво би било един ден ако забременея? Ще ми прехвърли отговорността и дим да го няма. С плащането на сметката ти й показваш що за мъж си, ти й показваш, че си мъжкар и 5 лева не са нищо за тебе, ти я задължаваш. Ако тя не иска да се задължава, тогава ще предложи да си плати. И красотата няма значение. Щом я каниш, значи за теб тя е красива.
цитирай
3. noir - ~ N ~
11.03.2008 18:57
Най-красивите жени, които съм срещал, са били толкова земни и истински, че са търсели нещо съвсем различно от пари, колкото и да е странно.
цитирай
4. stone - @2
12.03.2008 10:49
ами това е въпросът де, конфликтът на еволюционно развитите ни склонности, и съвременните реалности.
инстиктът ти наистина те кара да демонстрираш ресурси, защото това е изискуемо условие от партньора. но реалността ти нашепва, че с тези ресурси можеш директно да си купиш желаното удоволствие. излиза към 50 лева, според обявите във вестник "Позвънете".

И разбира се, че въпросът не е за 5 лева - една вечеря в хубав ресторант, с ядене и пиене, после дискотека, и таксита напред-назад, струва много повече. Но и в това пак не е въпроса, колко точно е, а в това, че не ти гарантира никаква възвръщаемост.

Аз лично съм открил, че най-добрият подход е да покажеш, че разполагаш с ресурси, но си склонен да ги споделиш с нея само когато получаваш нещо в замяна. Тоест, по ресторанти и заведения да я водиш, когато вече си спал с нея.

И последно, не предполагай, че "искам да ми даде шанс да ме опознае и да прекара време с мене" - това го искам в много редки случаи, ако наистина ми събуди интереса и интелектуално. С повечето жени искам ако може да пропуснем формалностите, а да се надупи и да й го вкарам.
цитирай
5. анонимен - @2
12.03.2008 14:20
Е, Стоун, съгласна съм в общи линии. Съгласна съм и с последния параграф, в крайна сметка сексът стои в основата /който за някои хора понякога, за други винаги/ е този, който "make it or break it". Макар че, според мен, това което наричаш "формалности", с които си "губиш времето" ясно показват как ще бъде и секса и дали изобщо си струва да си лягаш /с твои думи, каква ще бъде "възвращаемостта" на лягането/, но това е друга тема.

А за това, което си писал "С повечето жени искам ако може да пропуснем формалностите, а да се надупи и да й го вкарам.", мога само да кажа, каквото повикало, това се обадило. С такова отношение, ще забираш "красивите" лица, на които трябва да предложиш пари за секс. Защото за една нощ - какво друго? Не си Брад Пит, не си Том Круз. Но е чудно, защо имаш проблем с намирането на такива. Не предлагаш достатъчно да купиш това, което искаш?
цитирай
6. stone - @5
12.03.2008 16:57
жалко, че си анонимна, защото пишеш интелигентно и ми е приятно да пообщуваме. можеше да ти погледна пък аз твоя блог да видя ти какво мислиш и пишеш.
уверявам те, че 90% от познатите ти мъже искат същото като мен, просто не го казват. не забравяй, че тоталната откровеност е възможна само анонимно, например в блог като този.
преди 10-15 години, когато съм прохождал в тези работи, сексът ми се е виждал наистина като нещо магично и неповторимо. след много опит вече го виждам като каквото е, без илюзии. не казвам, че не може да е прекрасно изживяване, напротив, по-хубаво от това няма - но много рядко се случва да срещнеш обект, който да те мотивира за нещо повече. повечето са - вкарай, тласкай N пъти, изкарай, изчезвай.
затова пък когато попаднеш на нещо вълшебно, то си оправдава многото безплодни опити, през които трябва да минеш, ако искаш да го намериш.
цитирай
7. анонимен - @6
17.03.2008 18:28
Ами аз също бях откровена, защото бях анонимна. Сега като бях откровена, няма как да се раз-анонимизирам. Но беше приятно да се продискутира тази безкрайна тема. А това, което съм написала по-горе отразява многобройни дискусии и анализи с жени и мъже, млади и стари. Но българи. Предполагам важи и за ориенталците. В западна Европа стоят по друг начин нещата. Мъжете очакват жените да си плащат сметката и ги възриемат като конкуренция, а не да ги закрилят и се грижат за тях.
цитирай
8. reddesertsky - @2
09.10.2008 01:31
Колега, срам ме е че сме в един и същи отбор.
Аз не мога да си позволя да купувам вниманието на жените с които излизам.
"Приятелююююю, не всичко е пари." е казал поета.

Ще мине доста време преди да осъзнаеш, че да си МЪЖ не е само да си носиш пишката навсякъде с теб. Това е отговорност и умение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497411
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930