Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2007 08:59 - Количествени измерения на "играта"
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 10030 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2007 09:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Защо на български няма дума за dating? Ние май му казваме сваляне, ходене по срещи, флиртуване - все такива термини, които описват само отделни части, а не целия experience. А той си е направо една игра. 
Макар че я играят и двата пола, май повече мъжете са си играчи, а пък жените... играчки ;-) Съвсем без да ги обиждам. Обикновено те самите си избират тази роля, като са пасивни и чакат първата стъпка, пък и втората, и третата, да я направи мъжът. Разбира се, има и жени играчи, но рядко.

Та значи, в тази игра, как се измерват резултатите? По-зелените играчи започват да си пишат в едно тефтерче т.нар. "бройки". Ми тъй де, лесно и просто се измерва и се помни. Пък и се сравнява, като седнат с другарчетата да се хвалят, аз толкова - ти толкова, значи ясно кой е по-пич. 

Като понапреднат малко обаче, виждат, че това си е доста проста, че направо и тъпа мярка за това кой как умее да играе играта. Ами то ако само това ти е целта, почти всеки път можеш да имаш бройка. Влизаш в голямо заведение, насочваш се към най-грозните и най-пияните обекти, и действаш по закона на големите числа. Само че... чичко Ленин май беше казал, че количествените натрупвания преминават в качествени изменения - ама в тази работа не е така. Качеството си е все същото - второ или трето ;-)

Ако искаш да си усъвършенстваш системата на мерки и теглилки, трябва да има някакво претегляне според привлекателността на обекта. В USandA  си е много популярно като видиш жена, да я оценяваш с число от 1 до 10. Например - Маделин Олбрайт =1, Джей Ло = 10. Така когато оценяваш своята игра, можеш да си претеляш резултатите според числото на обекта. Една десятка ще е по-добре от три тройки, например. 

Само дето тук проблемът е субективността. Жени, на които аз давам 8-9, може да са 4-5 при някой друг. Но в крайна сметка друг, по-обективен критериий, трудно може да се измисли. Пък и няма смисъл. То кой как играе играта най-добре се вижда лично и в действие. 

Сега малко екзотика - чувал съм още доста различни системи за измерване на успеха - ето най-смешните:

- Имам един познат, казва се Руш, той беше измислил своя мярка - цена за бройка. Смяташе колко пари бил похарчил, докато спи с една жена. Логиката му беше, че ако похарчиш достатъчно пари, можеш да имаш почти всяка жена - но ако успееш да преспиш с нея почти без да харчиш, значи трябва да си голям пич, на когото тя просто не е могла да устои. 
Целта му беше да слезе под $50, явно за него това беше магическото число, което доказва що за Дон Жуан си. На мен $100 по би ми звучало, хем си е кръгло число, хем $50 като за там си е хептен без пари. Но на човека целта му беше $50. Последно като го видях, средното му за годината беше $74.
А моето... и аз не знам. Имам съм някои единични случаи на $0.00, но пък и 2-3, които и аз не знам докъде стигнах, но безнадеждно повдигнах средноаритметичното нагоре.

- Друг един познат пък си смяташе колко срещи му е отнело, докато прави секс. Ако е над 5 - забрави, ти не владееш играта. Ако е 2-3, значи си ок, напредваш. Но истинският майстор и гуру, трябва (естествено) да го прави на първата вечер.

- Когато живеех в един много интересен и интернационален град, там пък чух the flag metric. Той представлява броя на държавите, с представителки на които си спал. Човека казваше, че понеже жените от различни държави са много разнообразни като характер, предпочитания, и податливост на игра - значи ако ти си го правил с много от различни държави, наистина владееш универсалната квинтесенция на играта и можеш да я прилагаш във всички ситуации. 

Лек ден на всички, аз отивам да си пия кафето, да си изпуша една цигарка, и да си правя план за деня! 
Ама не за игра, бе ;-)
Сега съм почивка. Ходя си на плаж и играя бийч волей :-)




Гласувай:
0



1. blackroses - Хареса ми това за парите
19.06.2007 09:54
Въпроса е, независимо колко пари си похарчил, дали искат да бъдат с тебе:)
Обаятелни мъже много, както и пияни жени в дискотеки......
Все ми се струва, че трябва да има и още нещо.
цитирай
2. eldorado07 - Не го прави с грозни и пияни жени, не е ...
19.06.2007 11:52
Не го прави с грозни и пияни жени, не е за хвалене, та даже и ако е без пари!
цитирай
3. kassandra - Всичко е относително:)))
19.06.2007 12:22
Всичко е относително:)))
цитирай
4. eldorado07 - не, не всичко е относително, накои ...
19.06.2007 13:06
не, не всичко е относително, накои неща са очевидни!
цитирай
5. viovioi - ))
19.06.2007 13:11
Няма стихчета,няма звезди.Само игри.Чудна тема.Сещам се за онзи македонски генерал дето го бяха арестували и той каза само"Бугария е чудна дръжава" А журналиста преведе.България е чудесна държава.А той просто каза : шантава))))Поздрави и действай )))
цитирай
6. wonder - Има Дума - Забивка! :)))))))
19.06.2007 15:36
Така го наричат... А ти... продължаваш да имаш провален собствен критерий спрямо Жените. Усмивка. Ведра.
цитирай
7. анонимен - Stone, правил ли си го с негърка? Как ...
20.06.2007 23:13
Stone, правил ли си го с негърка? Как беше, сподели! Айде!
цитирай
8. zari - Много инфантилност, много нещо...
21.06.2007 16:20
колко сте годишен?
цитирай
9. анонимен - Pi4,,,,,,,
21.06.2007 19:02
tova e malko glupavo deto si go pisal ne za6toto ne e istinata,naprotiv,no vseki 4ovek si znae kakvo pravi.i tazi da q nare4eme statiq e napalno izli6na.ni6to li4no ne te poznavam.no tova mislq ina4e pi6e6 uvlekatelno,,,,,
цитирай
10. stone - отговарям
22.06.2007 10:46
@2 - ми не го правя, от доста годинки насам. на младини всеки е виноват ;-)
@6 - и това не е, абе няма си дума, която да изразява всичко това
@8 - същото е
@10 - ама не е статия, а блог, просто мои си мисли и писания :-)
айде лек ден на всички
цитирай
11. eldorado07 - Та казваш, с негърка е все същото. . . ...
22.06.2007 12:47
Та казваш, с негърка е все същото....Сигурен ли си?
цитирай
12. анонимен - "Защо на български няма дума ...
22.06.2007 14:42
"Защо на български няма дума за dating? Ние май му казваме сваляне, ходене по срещи, флиртуване - все такива термини, които описват само отделни части, а не целия experience". Това е глупост и непознаване на двата езика!
цитирай
13. анонимен - За "играчка " да си ми и да броя мъж за "бройка " ,"точка " ....
23.06.2007 07:38
Капацитета на ума това не си засегнал ,там е 10-ката ,на тожа му давам максимум точки ,колкото интелигентни мъже съм свалила и успяла да надиграя
и обая -толкова рейтингът ми като играч е по-голям.
Няма граници за интелигентните играчи-те са по-недостапни ,преценият ,претеглят и изчакват ,но ако успея от 2-та или 3- среща значи сам победителка и съм победителка в играта...
цитирай
14. анонимен - и аз си преброяван зайците , но не на есен :) ...
24.06.2007 08:04
...когато съм ядосана на някой ,по който съм била увлечена..,т.е, за собствено успокоение - то май това е - хората си вадят тефтерите ,когато трябва да доказват ,че "вървят " , за успокоение ,че са търсени и неслучили на "търсеното дълбоко " "споделяне", приспиват себе си с "математика и изчисления"..човек нека да ходи ,нека да види ,нека по-добре да може и да да е ЗДРАВ - влия е върху физиката ,настоението и самочувствието ,само че да си Здрав ,триабват и предпазни мерки ,та така ,било то Пич или Пичка ,всички сме едни ,ти си dating за нея,тя е dating за теб , а кафе ..с всеки мога да пия..почакай да извадя и аз тефтера...имаш ли химикал , хайде сега сам си впиши сам името ,ей там най-отдолъ или обърни на нова страница ..)
цитирай
15. анонимен - poslednite dva komentara sa moj
24.06.2007 08:10
izvinete me za pravopisnite greski ,no mi e izpolzvam poveche angliiski i fonetitsata mi idva na nagorno ,
dan o da ste me razbrali ,percheneto e za malkite zashtoto startirat ,broikite za starite ,zashtoto se uspokoyavat ,a az "sportuvam " dokato tarsya Mazat !!!
Ubedena sam che shte sam razkoshna za nego ... ) pia kafe :)
цитирай
16. анонимен - Za teftera
24.06.2007 12:40
Мацко, тефтера го извадихме, но как да те откриеме сега, тук е такава гъста навалица от загорели женки!
Meraklia
цитирай
17. zorro998 - много як постинг ;)
26.06.2007 07:08
има широко поле за размисъл, но ограничено поле за действие в годините.

струва ми се, че на този етап ми е по-интересно мен да ме свалят, а не аз да се правя на палячо.

е, когато гонещата/подгонената цел е под 3,5 по скалата на Олбрайт предпочитам скара и бира :D:D
цитирай
18. анонимен - Sredno preteglen indeksi i drugi merki
02.07.2007 13:11
Nepisani glaruski zakon dava 1 tochka za ruskinya i 5 za shvedka. Eto zashto tryabva da se otchitat i narodopsihologichekite osobenosti na divecha (the game).
V tozi smisul 5 ruskini sa ravni na edna shvedka i bih preporuchal "normalizacija" na brojkata!
Polyakinite da se diskontirat s 50%, a ungarkite s 30%.
Iranka i arabka move da si kapitalizirat s koeficient dwe, osoben ako se postigne neshto poveche ot analen seks!
V tozi red namisli tryabva da se vuvede i riskov faktor za myasto na svalkata. Po trudno e v arabskija svjat kudeto ima zaplaha za lichnata svoboda.

V zakljuchenie vsichki tezi indeksi sa otnositelni, no edno e neizmennn a imenno "gravitacionnata konstanta". rano ili kusno (sled 100$ ili 3 chashki) povecheto zheni prikljuchvat vecherta na zemjyata
цитирай
19. анонимен - страхотен анализ
04.07.2007 13:35
Това се казва анализ !Случайно попаднах в сайта и още по-случайно съм жена,но не от ония дето са играчки, е не точно и от тия дето играят.Някъде по средата.Та този анализ си е направо оригинал!! Никоя жена няма да се сети да помисли даже, че може да има такива мъже.Или по-точно комплексари? Защото какво ако не избиване на комплекси е това мислене.Освен че е забавно и интересно като четиво е много гадно като отношение кам жените въобще.Жените дето си мислят ,че могат да бъдат приемани като обекти на нежност,обожание и о,боже,любов.А те били бройки или играчки , или кой знае какво.Ами ако си от другата страна на бариета - ако ти си играчката или бройката- как ще се почувстваш?Че то сега жените са силния пол- те винаги са готови за секс , а мъжете често правят засечки и все нещо им пречи- я безпаричието, я стреса, я времето...
Мили мъже, не правете на жените това ,което те могат да ви направят!!
цитирай
20. stone - @20
16.07.2007 11:52
Съжалявам, не пиша често, защото съм на морето, иначе щях да ти отговоря веднага.
1. не го приемай навътре, някои мъже са понякога с такова отношение към жените, когато са излезли да се забавляват. това какво им пречи да се влюбват и да са напълно сериозни към обектите на любовта си през останалото време.
2. че жените били силния пол хич не съм съгласен, особено пък в българия - вярно, че отскоро съм тук, но доколкото виждам, повечето са напълно пасивни и чакат мъжът да действа, вкл. той да ги сваля, той да ги забавлява, той да ги издържа и т.н. е, има и изключения, разбира се.
пък на мъжете, дето ти познаваш и нещо им пречи - ами смени си малко кръга на познатите. на мен нищо от това, което си изброила, не ми пречи.
цитирай
21. анонимен - тъпата
08.08.2007 12:26
много ми хареса напрао е тъпа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498642
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930