Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 10:59 - Балансът на силите се променя много бързо
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 2580 Коментари: 5 Гласове:
0



Преди два дни имах поредната случка, която ме убеди колко бързо се променя баланса на силите в отношенията мъже-жени.
Жените просто са доста по-инертни. Трудно влизат в леглото ти, но влязат ли един път, не искат да излязат.
За тях селекцията се случва доста преди секса. Те си казват "сред толкова много мъже, които постоянно ме свалят, по-добре да избирам дълго и добре, та да съм сигурна, че когото допусна до мен, ще е този, който може да ме задоволи".
При мъжете пък - обратното - селекцията е след секса. Достъп до леглото имат много жени, но до нещо повече - само тези, които наистина покажат нещо забележително. Поне при мен е така. След толкова години опит с жени съм видял такива неща, че много трудно се впечатлявам от нещо. Обикновено след секс си мисля "ок беше, но това съм го виждал доста и преди; ти се представи задоволително; кога ще си тръгваш?".
Жените пък изглеждат доста по-доволни от мен - освен ако не умеят успешно да имитират по няколко оргазма. И го отдавам не на виртуозните си способности като любовник - не, просто жената си ме е избрала сред всичките си други обожатели, и самият този факт почти й гарантира удоволетворението. Тя вече си е наумила, че аз съм този, когото иска, и това е почти достатъчно за оргазма й. Е, доколкото мога, помагам и аз - с всички части на тялото си. Най-вече с устата. Не, не това, което си помислихте. Ползвам я предимно за говорене. Само понякога за нещо друго.

Дотук ОК. Сексът е минал, и оттам нататък всичко е надолу. Въобще, като тези влакчета в лунапарковете - първата част е голям зор, докато се изкачи по хълмчето. И мъжът върши цялата работа по тегленето. След това обаче, влакчето се засилва само по инерция, и вече няма нужда да вършиш никаква работа - просто се наслаждаваш на скоростта и силните усещания. Колко бързо обаче започва да ти става лошо и искаш да слезеш... 



Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. eldorado07 - Секс и доста философия, много уд...
30.05.2007 21:58
Секс и доста философия, много ударен коктейл си забъркал тук!
цитирай
2. анонимен - добре де, след като в секса трудно може
01.06.2007 20:32
да ти покаже нещо "невиждано досега", а и не й оставяш шанс за нещо друго ( "кога ще си тръгваш?" ), как се очаква че би могла да те впечатли една жена? с какво??
цитирай
3. eldorado07 - Как с какво, що за въпрос?! Вероятно ...
02.06.2007 00:10
Как с какво, що за въпрос?! Вероятно със садо - мазо изпълнения, бой с камшици, пускане на кръв, горене с нажежени до червено остри предмети, какво още имаше тук като ресурс?
цитирай
4. pakostinka - хаха,
02.06.2007 09:41
знаеш ли имала съм много случаи, в които съм си тръгвала след секса, точно заради това, знаейки че повечето мъже искат да си тръгнеш и въм виждала недоумението в погледите им. Когато сме били у дима и съм казвала "Мисля си, че е време да вървиш" са ме гледали още по-недоумяващо - направо си е е*ало майката...ходи го разбирай къде е истината и що става :-)
цитирай
5. noir - ~ N ~
03.06.2007 13:55
Кога пък сексът стана повратния момент? :) Сексът е секс, любовта е любов, приятелството е приятелство и т.н. Критерий? Не мисля ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497637
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930