Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 17:36 - По-добре гей, отколкото женен?
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 5121 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 22.04.2007 04:33


Ето какво правим напоследък с един приятел - ако се случи да се запозная с жена, която проявява интерес към мен, но аз не я харевам - казвам, че съм гей, а моят приятел казва, че е женен (и двамата сме си ергени и хетеро).
Интересното е, че като чуят женен, бягат като от огън, докато гей не ги отблъсква толкова, даже на някои им става интересно. Защо ли е така - все пак познавам жени, които спят с женен мъж, но не познавам някоя, която спи с гей ;-)
Ако търсят просто приятели, а не романтика - какво ги спира да са приятели с женен мъж? И без това колко пъти сме чували от жените репликата, която убива всички надежди - "нека да сме просто приятели"...
Ако искат, нека жените да споделят кое би ги отблъснало по-бързо от един мъж, когото са харесали - ако разберат че е гей, или съответно женен?

P.S. понеже преди малко ме нарекоха ненормален, нека да добавя, че не съм самовлюбен красавец, който си мисли че толкова много жени го искат, та чак се чуди как да ги отпъжда :-) Просто ми е интересно какво мислят жените - защо жененият мъж е все едно чумав? Пък за самите тях е ок да изневерят, когато техният мъж/приятел "не ги разбирал".
P.P.S. и женен не съм :-)


Тагове:   отколкото,   женен,


Гласувай:
1



1. dusha - :)))
21.04.2007 18:49
Хммм, интересен въпрос! Може би ако е гей... А ако е женен може да се бориш за него, да развалиш семейството му и т.н. ... Ама е кофти да те чука мъж, който е чукал друг мъж! Със съответния "гей" можем само да си бъдем приятели!
Това е като при жените... Ако един мъж чуе, че една жена е лесбийка още повече и е навит! :)))
цитирай
2. estrella - Жените
21.04.2007 21:15
бягат от женени мъже, защото такова чудо като приятелство между мъж и жена няма. Или ако има, то или е началото на любов, или резултат от неосъществена любов.
А мъжът гей е още една приятелка, с която да си говориш за рокли.
цитирай
3. dragosakos - Ами аз лично
22.04.2007 22:58
се спирам от каквито и да било взаимоотношения с женен мъж, защото не съм от хората, които си поставят за цел да развалят нечие семейство. Още повече...поставям се на мястото на жена лу. Ако моят мъж..... даже не ми се мисли. Докато гей..., както казва Естрела, още една приятелка, с която да си интригантстваме! :-))
цитирай
4. pakostinka - Разликата - при единия, факторът секс не играе,
24.04.2007 13:29
докато при женения мъж - все още си е налице, но мотивите според мен не винаги са толкова алтруистични, както спомена dragosakos... аз например не бих се занимавала с женен мъж никога, просто защото: 1/ не искам да съм втората цигулка; 2/ не искам да се съгласявам да бъда с човек, който официално тъче на два стана, тъй като могат да станат повече; 3/ както каза Естрела, приятелство няма - така, че рано или късно единият ще започне да хлътва и да иска повече, а това с женения е невъзможно и ще увеличи душевните терзания на двете страни 4/ всичко е обречено от самото начало, дори да е с уговорката "само за секс"

При мъж-гей, нещата не опират само до това че имаш още една приятелка, с която да си говорите за рокли, но и че имаш една приятелка, която може много добре д ате ориентира кой е гей и кой не е, за да не удряш на такъв камък следващия път ;)

Та това е моето лично мненийце :)))
цитирай
5. kardamom - имам мъже приятели и от двата вида...
25.04.2007 12:33
и с тях се чувствам комфортно... не виждам защо да не мога да съм приятелка с тях...
друг е въпросът ако търсиш нещо друго.. нали..
цитирай
6. noir - ~ N ~
25.04.2007 20:52
И аз така ... ако искам да мина през заключена врата - казвам, че съм гей. Готин съм, освободен и минава. Ако искам да изгоня някоя - казвам, че съм девствен и ... :P е, не ми вярват особено.
цитирай
7. анонимен - Хъммммм
30.04.2007 22:55
Приятелство между мъж и жена няма, защо тогава жените ползват това оправдание-може би е форма на любезно изгонване? Знаят че това действа в почти всички случаи.
цитирай
8. pakostinka - Мда,
02.05.2007 15:02
има две правила - когато една жена тотално не хаесва някой казва: "Харесваш ми, но не си мой тип", а когато иска да разкара някого, без да го засяга особено, казва че държи да си останат приятели, но такова нещо няма, просто защото сексуалното напрежение, ревността и сякакви производни рано или късно се появяват
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491055
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031