Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 20:42 - Често в началото лъжа... не казвайте, че вие не го правите ;-)
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 5867 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2007 00:39


ОК ли е лъжата, когато се опознавате с нов човек? Аз мисля, че е неизбежна... Както в автобиография или интервю за работа - все пак продаваш себе си, и трябва да преувеличиш малко добрите си страни и да скриеш лошите (които всеки има).

Наскоро бивша приятелка ме попита как ми върви с жените и даде съвет, че най-важното е да съм прям и откровен. Искаше ми се да й кажа "скъпа, дори когато послъгвам, пак не е лесно, а какво оставаше ако бях съвсем прям" :-)

Жените просто очакват да чуят нещо хубаво, макар и нереално, и според мен мъжете не са виновни, че им го поднасят. Така са научени от самите тях! Едва ли ще си го признаят, но всеки мъж се учи от опита си... Когато подходиш откровено и видиш, че тя ти е обърнала гръб и гледа в очите твоя приятел, който е отворил торбата с лъжите - какво ти остава, освен да започнеш да му подражаваш?

Разбира се, говоря за нормални, сравнително невинни лъжи - например преувеличени комплименти, разказване в първо лице на някоя интересна случка вместо в трето, и т.н. Никога не говоря опашати лъжи, едно защото просто са ми противни, и второ - те обикновено излизат наяве. Например "не съм женен" (жена ми ме чака в къщи и съм й казал, че съм в офиса), "на 27 години съм" (абе на 37 съм, ама ходя на фитнес и все още изглеждам добре", "мерцедеса ми е на ремонт, затова съм с такси" (и трабантче нямам даже) и други от този род.



Тагове:   Началото,   лъжа,   казвайте,


Гласувай:
0



1. анонимен - Не, никога!
17.04.2007 22:07
Истината винаги излиза наяве, така че....
цитирай
2. bilqnka - Никога
17.04.2007 23:34
никога не съм одобрявала лъжата, по какъвто и повод да е тя.
Дори не смятам, че има благородна лъжа.Както не веднъж съм споменавала с постингите си, според мен щом присъства лъжа, не може да става дума за благородство.
цитирай
3. monologa - няма ок - лъжа
18.04.2007 00:16
какво означава да излъжа, докато опознавам или докато ме опознават? Какво опознавам и какво опознават в мен тогава?

Ако сметнеш да оставиш някой да те опознава, то тогава е по - добре да бъдеш искрен, откривайки се постепенно - не наивно искрен.

цитирай
4. magrathea - Ти сам го каза -
18.04.2007 13:09
рано или късно лъжата излиза наяве, затова май е по-добре да се прескочи този момент. Не за друго, ами защото само трупа минуси на лъжеца....
Факт е, че когато двама души се опознават, те се стремят да изтъкнат само положителните си черти, в някои случаи даже се преувеличава, което от части също е равнозначно на лъжа.....
цитирай
5. stone - значи вие никога не лъжете? не вярвам...
18.04.2007 16:12
Ок скъпи жени, които никога не лъжете :-) и не обичате вас да ви лъжат?
Какво ще кажете за следната ситуация - запознали сте се с мъж, поканил ви е на вечеря, вие сте с нова рокля... Мъжът казва:

А. Много си е красива, стои ти страхотно
Б. Е, добре ти стои, но ако свалиш 5 кг, ще ти стои още по-добре

Става 11 часа, вечерята приключва... вие казвате "какво ти се прави сега, хайде на дискотека". Мъжът:
А. Хайде, и на мен ми се танцува!
Б. Предпочитам да отидем в нас и да те чукам

Мога да дам много още подобни примери, все такива - 90% от мъжете си мислят Б. но 90% от жените биха предпочели да чуят А. Сложете си сега ръка на сърцето и кажете - ами мен повече ме привлича мъжът, който каза Б. защото е откровен, а пък А. не ми е приятен, защото мисля, че ме лъже ;-)
цитирай
6. trevistozelena - смея да заявя
18.04.2007 18:59
че няма нищо по-чудесно от една прилична лъжа. но не ми се връзвай много, защото аз никога не лъжа:)
цитирай
7. bilqnka - :))
18.04.2007 22:34
интересна ситуация :)
Не съм казала и не казвам, че никога не съм лъгала.Случвало се е, но не се гордея от това.
А и гледам да не прекрачвам границата... :)
цитирай
8. s1s1l1t1 - истината?
19.04.2007 10:46
не винаги я казвам,понякога не искам и да я знам!И винаги прощавам лъжите от първите срещи ако човека заслужава!
цитирай
9. dadide - .
19.04.2007 22:52
Когато се запознаваш с нов човек и най - нормалната истина за теб може да му се стори невероятно опашата лъжа :)
цитирай
10. magrathea - вероятно....
19.04.2007 23:16
ама нали се сещаш, че когато съвестта ти е чиста, проблема си остава изцяло негов :р
цитирай
11. dadide - .
20.04.2007 00:06
А това трябва ли да ме притеснява, след като съвестта ми е чиста ? ;)
цитирай
12. ni6tojnavujka - Хах
21.04.2007 11:16
Аз пък не предпочитам да чуя А, избирам си Б, защото в повечето случаи и аз съм на това мнение :)
Пък защо да не поизлъжеш за нещо дребно?ако това ще ти помогне в дадената ситуация и си сигурен, че истината няма да се разбере, защо не ? :)
цитирай
13. stone - @ 12
21.04.2007 17:16
Поздравявам те за искреността, ама ти си явно още млада-зелена... жените като поотрастнат, попрочетат малко "cosmo" и попогледат малко "sex and the city" виждат, че сексът не е заек, та да им избяга, и че ако го отлагат известно време, получават от мъжа неща, които им харесват, например внимание, комплименти, подаръци.
Но аз съм с две ръце за жените като теб!
цитирай
14. анонимен - Не е въпрос само на отрасване, cosmo и sex and the city...
21.05.2007 23:28
... а ти знаеш ли какво е разочарованието от лошия секс? :)
Страх ме е :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491314
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031