Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 16:26 - Няколко вида омраза
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 5841 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2009 18:03


От около 2 години блогвам и забелязвам, че напоследък постовете ми събират по няколко десетки коментара, изпълнени с омраза. Предполагам, че коментаторите подсъзнателно мразят идеите, които излагам в блога, но омразата все пак насочват лично към мен. Организирал съм я в няколко категории:

1. Идиот/тъп/ненормален. Някои се питат дали всичко ми е наред. Други се чудят дали като бебе не са ме изтървали с главата надолу. Трети просто заявяват, че съм тъп, без да гадаят вероятната причина.

2. Сексистко шовинистично прасе. Тези идват предимно от жени, гонещи 40-така, често с липсващо внимание от страна на мъжете. Те смятат, че съм студенокръвно чудовище, което ще е по-добре да се премести във Виетнам, където жени-робини се продават по 200 долара, и да си вземе няколко такива. Много от тях твърдят, че никоя съвременна жена не би ме понасяла, и че ще умра самотен.

3. Компенсиране на несбъднати желания. Този тип хейтъри смятат, че всички истории, които споделям, са измислица, и са плод на незадоволените ми фантазии, и че в реалния живот съм може би някой пъпчив тийнейджър, живеещ с мама и тате.

4. Външен вид. Наричан съм грозен, смотан, и приличащ на олигофрен. Това последното беше по повод една снимка с миниатюрно фиатче, но напоследък взе да замира и да се замества просто с класическото "грозен".

5. Твърде анализиращ. Често ме нападат заради логиката и анализа, с които конструирам постовете, и твърдят, че животът не се поддава на такива лесни обяснения. Съветват ме да оставя размишленията върху човешката природа, тъй като тя е твърде сложна, непознаваема, и пълна с изненади (все едно ще стане по-проста, ако не разсъждаваме над нея).

И накрая, някои хейтъри се целят в слабините с добре обмислени коментари, които са отнели значителни усилия и време, за да бъдат написани:
6. Познавам такива като теб. Този вид комбинира няколко от горните. Обикновено формулата е: "Стоун, чета ти блога от една/две години, и искам да те видя успял в търсенето си. Мисля, че си умен мъж с голям потенциал, но го пилееш. Разрушаваш живота си. Жените не са това, което мислиш за тях. Вземи се в ръце и се стегни, бъди себе си, и направи нещо за да промениш отношенията си с хората, преди да е станало късно!

С позволението на хейтърите, ще конструирам един коментар, комбиниращ всички от по-горните идеи. Така, когато някой иска да постне малко хейт, може просто да направи копи-пейст от тук:

"Стоун, ти си идиот. Ненормалнико прост, какво ти се е случило, че си станал такъв? Ти си мъжко шовинистично прасе. Не всички жени са курви. Така ли мислиш и за майка си? Защо не ходиш на околовръстното да чукаш циганки за 20 лева? То друга няма и да легне с теб... Пълен си с комплекси. Въобще не вярвам, че си ебал тези жени, за които разправяш. Как ще си ги ебал, като си толкова грозен? Усмивката ти е като на олигофрен. Защо ли въобще ти чета постовете - все едно човешката природа се поддава на твоите наивни обяснения. А е жалко, защото би могъл да си щастлив и успял, ако спреш да се правиш на алфа-мъж, какъвто не си."

Или това, или просто да си изберат число от 1 до 6 и да го постнат, спестявайки си писането на нещо, което така или иначе едва ли ще е по-различно от това, което съм чел вече много пъти. Хем ще има и някаква полза от всичкия хейт - може би мога го ползвам, за да си попълвам числата за "6 от 49". Чудя се дали блог.бг би поддържал скрипт, който на всеки хейтър да препраща автоматично лично съобщение с анимиран .gif файл на развяващите ми се космати топки. За да им покажа колко ме е грижа за коментарите им :-)

 



Тагове:   омраза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 7. съчуствие
09.04.2009 16:32
независимо от причините това ми прилича на лебедова песен. или на пенсионерско писане на мемоарите. рано или късно човек се оттегля от активен полов живот.
цитирай
2. анонимен - savsem si si normalen. . qqq ne se ...
09.04.2009 16:34
savsem si si normalen..qqq ne se samosajalqvai...
цитирай
3. lubopitstvo - stone,
09.04.2009 16:34
Не можеш да отречеш, че има и изключения и едно от тях съм аз.
А иначе злоботията е навред.Ти провокираш и това е цената, която плащаш.
цитирай
4. flyco - :)
09.04.2009 16:41
Ко ти пука?!
цитирай
5. agent074 - Аз съм от скоро тук, но такива цър...
09.04.2009 16:42
Аз съм от скоро тук, но такива цървули изобщо не могат да ми дадат наклон на оная ми работа:))))
цитирай
6. gothic - Силно
09.04.2009 17:31
съм съгласен с коментара на agent074....да не ти дреме!
цитирай
7. анонимен - Каквото повикало - такова се обадило.
09.04.2009 20:47
Ако мога да назова някой тук "хейтър", то това е автора. Завоалираната, а и на моменти откровена злоба към жените, не може да предизвика нито бурни аплодисменти, нито усмивки, нито целувки по д-то. След като му е забавно да "провокира", ще си отнесе плода на този интелектуален труд. Каквото посееш, това жънеш.
А, и забравих - драматизираш, Стоун! Не преувеличавай.. :Д
цитирай
8. stone - Хубаво де...
10.04.2009 09:45
който не е забелязал иронията, да се вгледа по-внимателно :-)
а относто жените: безброй пъти съм казвал, че не изпитвам злоба към тях, а напротив - обичам ги!
цитирай
9. анонимен - Глобално погледнато хейтърството ...
10.04.2009 11:58
Глобално погледнато хейтърството или омразата като че ли ни е национална черта. Не се наемам да я коментирам, но при всички случаи е енергия прахосана на вятъра..От друга страна, всеки влага в нея това, което му е угодно и като се добави и собствената ни егоцентричност, резултатите са налице.
Проблемът май идва оттам, че хората не са свикнали да приемат/не да се съгласяват/ с различната гледна точка, което лесно провокира това чувство.
А да даваш квалификации за някой в нета, който изобщо не познаваш е най-малкото нелепо.
цитирай
10. coffeen - жените
10.04.2009 18:08
са точно това, за което ги мислиш.
цитирай
11. felis - както Анонимен 9 каза...
12.04.2009 06:44
"...хората не са свикнали да приемат /не да се съгласяват/ различната гледна точка..." Повечето са твърде ограничени и не желаят да разчупят светогледа си.
Аз винаги съм твърдяла, че има много истини на тоя свят, а не една. Всеки си гледа от своя си ъгъл, камбанария или каквото и да е там. Разликата при мен например е, че когато аз споря, се старая винаги да погледна през очите на опонента си (в случай, че той има ясна аргументация, ъф корс) и да се опитам да го разбера. Чак след това аз мога да кажа дали аджеба съм съгласна с него, или не. Но докато не виждаш по-далече от носа си, няма да стане. :)
Влезли са си хорицата в някакъв техен си измислен коловоз и чупят клавиатури, защото не могат да приемат факта, че има и други мирогледи освен "техния, правилния" - на принципа "Има две мнения - моето и грешното."

А най-чудно от всичко ми е защо се палят толкова? Ще кажеш, че с постовете си ги задължаваш да споделят мнението ти и да живеят според твоите виждания. Нелепо е.
Що плюят отрова, като могат просто да цъкнат на червения Х, когато написаното не им харесва, и да си дишат спокойно?

Незряло, драги ми заядливи съблогъри... :)
цитирай
12. dete - и аз като flyco:))) а бе кво ти пук...
15.04.2009 12:40
и аз като flyco:))) а бе кво ти пука!:)))
цитирай
13. анонимен - Stone, ot vsjakude me kefish. S u...
26.04.2009 14:36
Stone, ot vsjakude me kefish. S udovolstvie cheta postingite ti. Nai-setne edin po-interesen mug, koito kasva nestata v prav text, a ne gi opakova s pandelka. No kakto vsichki snaem, istinata chesto boli.
цитирай
14. анонимен - Българина много обича да даава с...
29.05.2009 17:50
Българина много обича да даава съвети и да дава квалификации.Така се успокоява, че има и по-зле от него.Българина винаги знае повече от теб и бърза да ти го каже.Българина има органична нужда да ти каже че си поне тъп.Българите трябва да се научат да бъдат много по-културни, защото иначе се излагат при комуникацията си с други по-културни от тях хора.
цитирай
15. 767 - Stone
18.06.2009 17:09
Propuska6 i edna druga katogoria,tova sa horata kato men koito otkroveno se kefiat na postingite ti,nai-ve4e zaradi ironi4nia ti izkaz!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491409
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031