Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 11:21 - Когато тя не е в настроение
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 11964 Коментари: 36 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо гаджето ти не иска да легне с теб? Ако вярваш на извинението, че я "боли главата", ти сигурно вярваш и че Дядо Коледа слиза през комина, за да ти остави подарък, ако си слушал. Обикновено причините са доста по-сериозни, и спадат към една от следните три групи:
1. Опитва се да те манипулира със силата на вагината
2. Загубила е привличане към теб
3. Наистина не е в настроение поради сериозна болест или нараняване

Ако подозираш, че причината може да е от Първа Група, трябва да направиш един сериозен и ултимативен опит да защитиш мъжеството си. Не можеш да си позволиш никаква мекушавост - ако омекнеш, отваряш нещо като кутията на Пандора, и ще трябва да се примириш за цял живот с постоянни пазарлъци: секс от нея срещу покорство от теб. Има ли изход - има, но той е свързан с избор: свобода или смърт. Стига робство и тиранство. Поучи се от Ботев и Левски.

Ако пък причината е от Втора Група, ти би трябвало досега да си го забелязал. Има мъже обаче, които живеят в щастливо невежество и не обръщат внимание на предупредителните знаци. Когато все пак го забележиш, трябва да вземеш незабавни и сериозни мерки да я спечелиш обратно. И е доста невероятно това да стане с купуване на букети и писане на любовни стихчета. Ако това е всичко, което можеш да измислиш, по-добре се оттегли с достойнство, преди гордостта ти е да е стъпкана в калта.

Е, идваме и до трета група. Жена ти, разбира се, си има моменти, когато просто не й е до това, или пък наистина не може. Увери се обаче, че е искрена, преди да повярваш на извинението. "Главоболието" не се брои. Всъщност, сигурно си чувал или чел за многото научни изследвания, които доказват, че оргазмите помагат срещу главоболие - можеш да й ги цитираш. Ако все пак тя се оправдава с главоболие, запомни го и се оправдавай и ти със същото всеки път, когято тя иска нещо от тебе. Например:
Тя: Скъпи, ще слезеш ли в мазето да извадиш малко зеле от кацата, че ми трябва за готвене?
Ти: О, не тази вечер скъпа, боли ме главата.

Единствените случаи, в които тя има извинителна причина да обслужи мъжките ти нужди, са когато наистина не е добре. Подчертавам: наистина. Някои пример:
Менструация: само първите два-три дни.
Бременност: само третия триместър
Грип: само ако е птичи грип
След катастрофа с колата: само ако е достатъчно сериозна, че еърбегът да се отворил
Операция на капачка на коляното: освободена е от секс, но не и от орален секс.

Написах това в помощ на някои приятели, които се оплакват. На мен лично гаджето ми никога не ми отказва.


Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



1. soho - :)
04.11.2008 11:58
Когато отказвам съм от втора група. Обичам секса толкова, че да не мога да го използвамз а манипулиране, т.е. не мога да се откажа аз от него заради някакви цели. Друга рядка причинада откажа е наистина да имам сериозни здравословни проблемии крайна фаза на мигрена (която протича с повръщане).

Отностно бремеността - по скоро през последния месец на първото тримесечие не е желателно, защото тогава още е рисковано и може да предизвика спонтанен аборт.
цитирай
2. zayo - майтапа настрана
04.11.2008 12:09
обаче оргазмите наистина лекуват главобол :))))
( е, стига да не е някакъв много лош&специален.. )
Затова винаги съм се чудела на това, че жените като имали главоболие отказвали секс...
цитирай
3. andreytcho - Камен е щастлив :)
04.11.2008 15:42
"На мен лично гаджето ми никога не ми отказва."

браво!

Аз пък нямам гадже, но досега не са ми отказвали гаджетата на други :)
цитирай
4. sis - ". . . . тя има извинителна п...
04.11.2008 15:52
"....тя има извинителна причина да обслужи мъжките ти нужди" -
1-во: защо трябва да ви обслужва?
2-ро: купете си надуваеми кукла. Главата й е празна и никога не я боли.

А е толкова елементарно - мъжете имат повече тестостерон, искат повече секс, жените им го дават и ГИ манипулират. Дори и голяма част от вас да не си го осъзнават! Прорадата така ни е създала!

:):):):)
цитирай
5. анонимен - ти наръчник "как да изглеждам мъжко шовинистично прасе в очите на жените" ли пишеш???
04.11.2008 15:54
да обслужи мъжките ти нужди????
абе ти наред ли си?
сексът се прави от двама и заради двамата, а не щото единия иска да му бъде начесано пикалото.
глупак.
нищо чудно че не ти отказва гаджето, то оставаше и дясната ръка да ти отказва.
цитирай
6. soho - sis,
04.11.2008 15:54
Чакай, чакай. Понякога и жената иска доста секс, пък мъжете не дават.
цитирай
7. stone - @4 и 5
04.11.2008 16:22
на хора без чувство за хумор какво да отговарям...
цитирай
8. viki11 - Много си гаден. Понякога просто ...
04.11.2008 16:44
Много си гаден. Понякога просто няма желание да правя секс. Имам си и мозък, не само тяло. Понякога се чувствам ... някак,не така. И какво, заради гадже да бъда насилвана?
цитирай
9. viki11 - Не си прав с определяне, кога може и ...
04.11.2008 16:50
Не си прав с определяне, кога може и кога не.

Не само защото жените са различни, и с различни проблеми, и характери, а и защото не разбираш от женски физиологически проблеми.
Да не говорим за бременността, че там при всяка жена е различно. Но то е без това мъжете изневеряват редовно на бременните си жени, независимо дали отказват или не.
За менструацията също е много различно. Изобщо, не са ти професионални съветите, да подчертаем, и бъкат от грешки.
Успех с изучаването, ако ти се прииска да изучиш тази тема.
Понякога просто не ми се прави секс. Защото съм човек, а не кукла за задоволяване на мъже. Имам си и други търсения.
Но забележи, че и жените могат да поискат секс. А мъжете някак не могат да разберат тоя факт най-често. Независимо ти дали си от тях. Смятам, че не си. И все пак...рядко някой се съгласява без муцуни с това. Или поне зад гърба й ще подхвърли нещо обидно.
цитирай
10. felis - Стоун, дарлин',
04.11.2008 17:28
ще докараш на вики някакви трайни психически и емоционални увреждания, гаден егоистичен мъж такъв! :Д

А иначе свирката си е чудесен "отбий номер" в такива моменти. Накрая всички са доволни. :)
цитирай
11. анонимен - :))
04.11.2008 19:06
:))) Браво....и моето гадже не ми е отказвало...Винаги си ми дава...
ДЕрзай!!!
цитирай
12. kotkasharena - Ех, че весело!
05.11.2008 11:29
Тъкмо си виках, че днес само политика ще се нищи, а то гледай ти как приятно ме изненада.
Поне с половината не съм съгласна, някои неща за да ги разбереш просто трябва да си жена. Иначе мъжете успешно си нагласят схемата.
Аз, на гаджето си секс не отказвам. Де и те да взимаха този пример... я уморени, я глава ги боли. Все едно аз цял ден съм лежала.
Така е то, цял живот се оплакват, от недостатъчно секс. После стават мои гаджета и сменят плочата. Няма угодия, ей!
цитирай
13. errorreport - Аз отказвам секс
08.11.2008 15:56
само на партньори, които ме презадоволяват, когато на тях много скоро, след като са ме изтощили напълно, пак им се иска. Понякога просто нямам досатъчно хормони, трябва ми време, за да почувствам пак сексуално желание. За съжаление, досега не се е случвало някой да прояви разбиране, все ми се сърдят...

Започнах да ги разбирам, чак когато сегашният ми приятел започна да ми отказва секс чат-пат. Толкова ми става кофти, че ми минава желанието за всякаква инициатива в бъдеще.
цитирай
14. sweethell - я се осъзнай!
11.11.2008 20:19
Всичките ти постове са написани оповавайк се на главта си (ппизнавам го) но на главата ма члена ти, не на онази, която е на раменете ти. Май някоя доста те е наранила за да стигнеш до тези изводи и да си такъв женомразец. Примерно аз когато не искам секс , това означава че не искам, просто нямам нужда, и ако той само да посмее да ме принуди по някакъв начин да правя секс с него ще покаже какъв помияр е и ще си хване пътя, който АЗ ще му покажа и където му е мястото. И слава богу че няма много мъже като теб, иначе да сме я закъсали жестоко. Може да съм имала наистина жестоки и тъпи парчета, ама поне такъв като теб още не ми е допъл на главата. По-глупаво нещо не бях чела

"Менструация: само първите два-три дни.
Бременност: само третия триместър
Грип: само ако е птичи грип
След катастрофа с колата: само ако е достатъчно сериозна, че еърбегът да се отворил
Операция на капачка на коляното: освободена е от секс, но не и от орален секс"

И пак поврарям, жените са хора, а не животни за каквито ги мислиш и ни се случва и на нас да не искаме секс. Успех в любовта и секса или по-скоро късмет!
цитирай
15. stone - @14
12.11.2008 10:02
първо, да не повтарям пак това, което написах в коментар #7.
второ, такива мъже като мен има доста, и трябва да ти кажа, че повечето жени точно по такива си падат. нямам предвид какви мъже казват, че ужким искат, а с какви всъщност ходят. (но може да е по липса на други, признавам ;-)
и трето, хората също сме животни, прочети някоя книжка, за да разбереш от какво се ръководим и колко много сме подвластни на инстиктите си. разумът, за съжаление, винаги остава на заден план - и в любовта, и на борсата, и по принцип навсякъде.
цитирай
16. rotazia - Отвратително, звучи ми като рец...
13.11.2008 07:46
Отвратително , звучи ми като рецепта за правене на селска манджа .
цитирай
17. анонимен - Стоун,
13.11.2008 13:30
Хуморът ти е тънък дори и да стъпва на границата на цинизма, но повече опира до това дали ще се схване 'правилно' :))
Дали не трябва да сложиш една вметка: Да се чете при подходящо настроение! ;]
цитирай
18. firefly1 - Ами ако един мъж не знае как да пре...
05.03.2009 23:07
Ами ако един мъж не знае как да предразположи жената да прави секс с него нищо чудно да му отказва. Все пък тя не е длъжна да прави секс с него само ,защото на него му се прави секс, а пък на нея не. Пък и много мъже не могат да задоволят жената и на нея й писва, като вижда,че само той си свършва , а пък тя остава все незадоволена...
цитирай
19. анонимен - RBXhArFVGTvbsWkElu
30.06.2011 19:17
YouВ’ve got it in one. CouldnВ’t have put it bteter.
цитирай
20. анонимен - KeYIvugmDBecUbvt
30.06.2011 21:06
It's spooky how celver some ppl are. Thanks!
цитирай
21. анонимен - dBEoqvFxOfz
01.07.2011 07:27
Wow, your post makes mine look feblee. More power to you!
цитирай
22. анонимен - XLRJhqQXobnKiJ
01.07.2011 08:44
A million thanks for piosntg this information.
цитирай
23. анонимен - GQZCrOjOhfoT
01.07.2011 10:14
U0JoAF <a href="http://rcewbqpjfskc.com/">rcewbqpjfskc</a>
цитирай
24. анонимен - afVOczTyayPOqY
01.07.2011 10:46
rin48l <a href="http://swckqyjjvfqh.com/">swckqyjjvfqh</a>
цитирай
25. анонимен - nEDGaOARLDBrbtuQoxQ
01.07.2011 15:05
7XuXn9 , [url=http://mhyxwqsjblod.com/]mhyxwqsjblod[/url], [link=http://tmwnuhsnkpwy.com/]tmwnuhsnkpwy[/link], http://wvqnivivbgne.com/
цитирай
26. анонимен - TzGmHflIdT
01.07.2011 18:31
ZwSlx0 <a href="http://gjpjlyqzflqk.com/">gjpjlyqzflqk</a>
цитирай
27. анонимен - QpYDWxmiaibqOs
01.07.2011 18:36
Ch8SK6 <a href="http://jihdondhgghs.com/">jihdondhgghs</a>
цитирай
28. анонимен - YNAzdbdTCFQQz
01.07.2011 18:56
hhvgES <a href="http://eeoimjdtjeob.com/">eeoimjdtjeob</a>
цитирай
29. анонимен - VUJzOFnMEPEI
02.07.2011 12:44
H3ZckG <a href="http://mxzgmpaemdfg.com/">mxzgmpaemdfg</a>
цитирай
30. анонимен - mSwPfJPLDypPkHq
02.07.2011 13:18
Rxvg9q <a href="http://mguikltbhdyg.com/">mguikltbhdyg</a>
цитирай
31. анонимен - yNvSDPGPBnDSPwWtdee
02.07.2011 15:31
g7wr0Q , [url=http://wwtbplcoqfop.com/]wwtbplcoqfop[/url], [link=http://zfudzefyymss.com/]zfudzefyymss[/link], http://bzmluighbkcv.com/
цитирай
32. анонимен - FsZidnDzRoPGb
02.07.2011 15:36
XCJT4Q , [url=http://aiojkilrhvai.com/]aiojkilrhvai[/url], [link=http://zrvuaomlpqnf.com/]zrvuaomlpqnf[/link], http://bklkosgspcvy.com/
цитирай
33. анонимен - kmIGVVGIUryy
02.07.2011 16:17
4Bp4nv , [url=http://msnhxtlikjgy.com/]msnhxtlikjgy[/url], [link=http://gdqqhnulqauk.com/]gdqqhnulqauk[/link], http://spcscuoltczz.com/
цитирай
34. анонимен - MULERojKj
04.07.2011 12:48
GP1kGv <a href="http://qmicgxluvrrb.com/">qmicgxluvrrb</a>
цитирай
35. анонимен - MJLsYKLaa
04.07.2011 12:53
SzutDS <a href="http://ztpyaojctnfh.com/">ztpyaojctnfh</a>
цитирай
36. анонимен - AHERDfkokbBHoKMZU
04.07.2011 13:11
b6EEku <a href="http://nljktoltkfzk.com/">nljktoltkfzk</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491189
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031