Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 11:58 - Как да си зарежеш гаджето, преди то да е зарязало теб
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 13696 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 12:00


Ааах, насладата от чувството да ограбиш удоволствието, което гаджето ти вече предвкусва, когато е решило да те зареже и да ти натрие носа. Да, познаваш признаците за неминуемото - когато не ти вдига телефона веднага; когато гледа през теб, докато й говориш; когато почне да отвръща на твоите предложения само с "имам други планове" без много-много да се обяснява. 
Номерът е да улучиш точния момент - ако действаш твърде рано, загърбваш потенциал за още времена на щастлива връзка и безгрижен, сигурен секс. Но не чакай докато тя е готова да тегли чертата - защо да й даваш това удоволствие, като може да го запазиш за себе си?
Разбира се, чашата на отмъщението е горчива, ако то е стоварено върху невинна жертва. Запази жестокостта за тези, които я заслужават - не за гадже, което те обича и се държи добре с теб. Усетиш ли обаче, че си й омръзнал; че се озърта да те смени с нов; че не я е грижа повече за теб и кара връзката на автопилот - действай пръв!
Викаш я на среща в любимия ви бар (тя едва ли ще откаже - нали все още формално сте заедно). Сядате на по питие и докато гледаш как тя се озърта и едва крие досадата си, правиш една драматична пауза и пускаш бомбата - нещата не вървят, не искаш да я нараняваш, но не можеш да караш повече така; много съжаляваш, че повече не споделяш чувствата й към теб, но вече си взел трудното решение да се разделите. Важно: не й даваш възможност да се обяснява. Пускаш на масата десетачка за напитките, и изчезваш. По този начин гарантирано тя ще се яде отвътре поне две седмици. 
Ако се опита да спори, веднага изкарваш някой силен коз - не можеш повече да търпиш някоя нейна слабост. Какво, не знаеш кои са слабостите й? Никога не си я преценявал критично, и сравнявал с другите жени? Ти на кой свят живееш - бъди сигурен, че тя теб е преценявала и сравнявала многократно! 
Разбира се, тук трябва да се действа с финес. Просто да говориш обиди в лицето на някого рядко има ефект. Те си включват автоматичните тапи на ушите и най-много да ти отвърнат с нещо обидно за теб. Номерът е да си разбрал какво тя самата не харесва в себе си, какви са вътрешните й страхове и области на неувереност. Например, че не е спонтанна, че е скучна, че е глупава, че е зависима от други и неспособна сама да се оправя в живота. Е, разбира се, ако не си успял да я опознаеш дотам, или ако тя наистина няма слабости, пускай в действие универсалното оръжие. То действа на всяка жена. Намекни й, че я зарязваш, защото е надебеляла.
Да, ще ти се разсърди. Да, ще загубиш възможността "да си останете приятели". Да, ще псува мъжете, че били повърхностни и само едно гледали. Обаче ще я накараш два месеца след това да се тегли по три пъти на ден и да се оглежда на всяка витрина, покрай която минава, винаги несигурна дали пък не си бил прав. Какво по-сладко отмъщение от това!


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Хайде сега...
08.08.2008 14:15
Аз винаги знам (усещам) когато се готвят да ме зарежат. И знаеш ли какво правя? Не ги зарязвам първа. Изслушвам ги и уважавам мнението им. След като не искат - аз съм съгласна, колкото и да ме боли. Първо, защото не искам нещо на сила или от съжаление и второ, защото винаги мога да срещна нещо по-добро :)
цитирай
2. viki11 - Много си противен. Първо, нямам ...
08.08.2008 14:41
Много си противен.
Първо, нямам амбициите да зарязвам някого, защото си имам себеуважението. Нямам нищо против да ме зареже. Всеки сам носи после тежестта на постъпките си. Мислиш, че няма хармония в природата? Значи си повече взрян в злобата си, отколкото в света около теб. Истинския.
И какво ако съм надебеляла? Ако някой е с мен заради килограмите ми, значи да го духа. Аз много харесвам Ваня Костова, дори и след като напълня. А и уважавам много мъже, които са с много наднормено тегло, но пък не са като теб злобияни.
Нещо си сгрешил смисъла. Да нараняваш, за това никой не дава поощрения.
И Сохо имаше 300 грама отгоре преди морето, ама айде сега, да си зареже почивката ли!
Такива като теб само искам да ги усещам още преди началото, да не влагам в ненужни хора.
цитирай
3. stone - @2
08.08.2008 14:55
брей, аз съм бил злобен - от твоя коментар дъха много повече злоба, отколкото от моя пост. мисля, че не си му разбрала смисъла.
ако с някой се обичате и разбирате, естествено че няма да се зарязвате. но много жени седят със старото си гадже дори когато им е омръзнал вече, и активно се озъртат за нещо ново. просто са на принципа - бе да не съм на сухо - докато не намеря нов, няма да зарязвам стария.
трябва човек да усеща този момент и да ги зареже пръв, за да не им даде удоволствието те да го направят.
цитирай
4. blueskies - състезание - кой кого заряза пръв?
08.08.2008 23:43
и тъй, мъже - понякога сте много тъпи и досадни. чудя се как ли ще реагирате, ако гаджето ви зареже...по мейла! не, не става въпрос за он-лайн простотии, а за съвсем реална връзка. и просто получавате мейл - "не трябва да се виждаме повече. чао. сбогом.". после гаджето ви се обажда по телефона да пита дали сте отговорили на мейла. шаш и паника, нали? виждате се с нея и вдигате бесен скандал за сбогуване. истината-тя едва прикрива усмивката си и едва се удържа да не избухне в смях. но прави друго- за да вкара малко мелодрама, нали все пак е"раздяла", се разплаква за някакви си нейни неща, които, представете си, нямат нищо общо с вас. после тя става и затръшва вратата след себе си.
та- кой кого заряза - тя него или той нея?
цитирай
5. blueskies - истината- нямам навика да ме зарязват, аз просто си тръгвам
08.08.2008 23:48
а когато става въпрос за зарязване - зарязвам аз.
цитирай
6. blueskies - стоун- ти си голям фантазьор, кое момиче ще се остави да я зарежат
08.08.2008 23:59
с мотив , че надебеляла? че ние винаги се мислим за дебели. а по въпроса за изчезването от масата - нема да ти кажа кво те чака! имай предвид, че познава приятелите ти и -неприятелите. бъди сигурен, че някои от тях я гледат с доста приятелски поглед. представи си, че тя седне да пие бира с някои от неприятелите ти, и започне гневно да плюе по теб. жалко, че не седиш на двругата маса, за да чуеш как якото момче изсъсква през зъби "Ей, на тоя ще му разбия ченето! Как може да се държи така с теб!"
цитирай
7. felis - blueskies,
09.08.2008 06:50
"представи си, че тя седне да пие бира с някои от неприятелите ти, и започне гневно да плюе по теб. жалко, че не седиш на двругата маса, за да чуеш как якото момче изсъсква през зъби "Ей, на тоя ще му разбия ченето! Как може да се държи така с теб!" - това беше изключително малоумно - дотолкова, че дори няма да благоволя да се аргументирам. :)

Хм, колкото до зарязването - при мен така се е случвало, че досега не са ме зарязвали, без аз да го искам. Пуста съвест.. не мога да оставя някого ей така, щото ми е омръзнал и обикновено го провокирам с някакъв тип поведение той сам да ме остави. Така не се чувствам виновна и не ми е гузно след това. :)
А ако все пак пичът реши, че въпреки всичко иска да е с мен, просто спирам да си вдигам телефона и да звъня, смс-ите трия още преди да съм ги прочела. Кофти, но така ми е най-лесно.

Тъпото при мен е, че все съм попадала на мъже, които са изпитвали сериозни чувства. А аз съм влюбчива - ако един мъж има подход и ме е впечатлил, адски бързо и лесно захапвам, но също толкова бързо и лесно ми минава и губя интерес. Иии доста болка съм причинила поради тази моя характерна черта, както и поради разни misunderstandings... е, милостива съм към човешките чувства и емоции, затова си направих тактика, която да действа обратно на тезата в постинга ти.

В крайна сметка човек първо мисли за собствения си душевен комфорт, райт? Е, когато нараня някого (без значение дали изпитва нещо, или не.. пак ти е кофти, ако си зарязан), на мен също ми става криво. Защо да си го причинявам? :)

Затова, драги ми Стоун, за да няма ексцесии и сцени, решението е просто - фък бъдис - без абсолютно никакви задължения един към друг.
Тъй ти е по-леко на душата и не се занимаваш с глупости, нито пък слушаш женски истерични крясъци след себе си (от яд, че си им засегнал егото), когато решиш да си тръгнеш.
А в моя случай - не гледам как мъж с внушителни размери гледа отчаяно и безумно, а понякога дори плаче.. не се правя на кучка, просто така става и хич не се гордея с това.
цитирай
8. potrebitel - тя това иска - ти да я зарежеш
09.08.2008 16:55
и след като не вдига телефона ... не може ли просто да поговорите за това...защото ти и даваш сериозан коз...за следващия път...тя ще се "похвали" на вскички че ти си я зарязал заради един телефон...знам че не е само телефона .. но така ще излезе накрая... аз просто ти предлагам да си поговорите - и тогава да и кажеш какво си намислил...след това е лесно и за теб и за нея .. "по взаимно съгласие" освен това остава винаги отворен варианта - секс с бивши гаджета а това е много готино...
цитирай
9. viki11 - И аз това имам предвид, гледай себе ...
09.08.2008 22:38
И аз това имам предвид, гледай себе си, а не тях. Ако ти не искаш да ги зарязваш, защо да го правиш? Наинат? Айде, до гуша вече ми дойде от мъжки инат.
цитирай
10. stone - уикенда пътувах, затова не съм отговарял
11.08.2008 09:34
@блускайс - ти си толкова емоционална и лесно се разстройваш от моите постове, че може би е по-добра идея да не ги четеш.

@коте - е, именно това е идеята - ти го провокираш да те зареже, ама той не винаги се сеща. та дано някой събрат ако прочете това, да разпознае признаците и да действа сам. щото провокираш, провокираш, пък той ако не схваща намека само си удължава агонията. и добре, че ти не си от тези, дето го правят със скандал - щото и такива ги има.

@потребител - аз не съм в подобна ситуация, така че няма нужда да говориш във второ лице. иначе благодаря за съвета, макар моето мнение да е по-различно, а именно - каквото съм го написал в поста.

@вики - дитто

цитирай
11. albizia - Наистина за някои момичета е удо...
11.08.2008 15:31
Наистина за някои момичета е удоволствие да бъдат зарязани. Даже могат да го използват като коз при започване на следваща връзка, въпреки че те самите са направили всичко по силите си, за да те влудят достатъчно, че да ги зарежеш. А как мразя, когато не само намеците, а и директните обиди не помагат. Това ще трябва някой мъжки индивид да ми обясни защо се случва. :)

А можеш ли да кажеш на момиче, което е 20 кила с мокри дрехи, че е надебеляло? Определено не би подействало. Или ще ти се изсмее в лицето, или ще го вземе навътре и ще си съсипе здравето. Грубичко и малко безотговорно.
цитирай
12. pipil - Що за простотия си измислил. . . р...
27.08.2008 14:38
Що за простотия си измислил...разочароваш ме! И що за ненужна жестокост, нима е необходимо всичко това!? Нима така или иначе живота ни не е на рьба почти непрекьснато та да си усложняваш живота с подобни сценарии!? И чесно, ти така ли правиш?? Нормално ли е подобно незряло отношение за един 32 годишен мьж?? ......сополанко!
цитирай
13. bqlaroza - о мн си
29.08.2008 11:03
лооош:))
цитирай
14. анонимен - Имам подобен проблем. Моля, помогнете ми!
18.10.2008 16:58
Приятелят ми напоследък се държи така все едно иска да ме зарязва: не си вдига телефона, не отговаря на смс-сите ми, не ми звъни толкова често колкото в началото и отлага уговорени срещи. Когато го питма, обаче, дали иска да се раздели, той казва, че още ме обича и страхувал от това, че може да ме изгуби. Казвам му, че няма да правя сцени и да го притеснявам с обаждания ако наистина е решил да късаме, но той все си държи на своето, че не искал да се разделяме. Нищо не разбирам. Дали не е някой женчо и да се държи като нас жените;) които стоим с някой само и само да не сме на сухо (нещо такова прочетох по-горе)?
цитирай
15. анонимен - уф
18.10.2008 17:02
Съжалявам за някои грешчици, допуснати по-горе, но съм разстроена и....
цитирай
16. lubopitstvo - Ако просто изчезнеш ще бъде много ...
24.10.2008 17:42
Ако просто изчезнеш ще бъде много по-гадно.Тогава ще те мисли не две седмици, а с години.Какво стана, защо стана....нали уж бях специална, а то сега какво беше туй?!Пълна психо-каша.
цитирай
17. lubopitstvo - Мила анонимна от по-горе, той прави ...
25.10.2008 09:46
Мила анонимна от по-горе, нищо не прави.Ако те обича, както твърди той, ще се обади, ако те мотае, за да те зареже-изчезваш и ти.
цитирай
18. анонимен - Благодаря!
17.11.2008 20:38
Благодаря за мнението, но ми е трудно да изчезна. Чувствам, че връзката ми не е пълноценна, но не искам да оставам сама:(...и в същото време чувствам, че искам човек до мен, който да ми е по-близък и който да прави повече за мен...
цитирай
19. анонимен - не мога да разбера мъжете и товае. ...
09.11.2009 11:54
не мога да разбера мъжете и товае.ЕДИНСТВЕНОТО ЗА КОЕТО БЯХ ПОМОЛИЛА Е ЗА ЧЕСНОСТ, и каквото и до става да доиде и да ми каже и какво стана накрая както всичко беше ок изведнъж изчеза не искаше да се видим и когато се появи ме заряза без никакво логично обяснение . какво ви става бе мъже излесте и си кажете какво ви е на сърце по добре да го чуем от колкото да гадаем какво става и каде ние грешката. и стига с това ти не си виновна вината е в мен ти си супер ама съберете смелост и ни кажете дирекно какво мислите не сме толкова слаби можем да понесем истината
цитирай
20. анонимен - Много са се засегнали някои жени от ...
01.10.2011 11:55
Много са се засегнали някои жени от написаното.. май им се е случвало :D Аз пък го намирам за много добре написано и много се "кефя" на автора.. въпреки че съм жена (виждам,че е старо, но нищо.. пак помага :) )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2491343
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031