Постинг
28.07.2008 14:50 -
Лъжи срещу секс
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 19501 Коментари: 49 Гласове:
Последна промяна: 28.07.2008 15:09
Прочетен: 19501 Коментари: 49 Гласове:
0
Последна промяна: 28.07.2008 15:09
Да правиш секс редовно е толкова важно за благополучието на един мъж, че въобще не се учудвам, задето някои мъже лъжат за да го получат. Сравнявам го например с тази гладната жена, която откраднала кебапче за 49 стотинки и сега я съдят. Прегладнелият за секс мъж не си прави услуга, ако не се възползва от всички достъпни възможности, които не са изрично незаконни.
Ако са му необдходими лъжи, за да излезе от живата смърт, на която е равносилна принудителната суша, те си струват черните точки, които ще натрупа според собствения си морален кодекс. Лъжа от този тип почти не нанася вреди на излъганата жена - в крайна сметка, какво се е променило реално за нея, ако на другия ден научи, че той работи в бърза закуска, а не в инвестиционна банка, както е казал предишната вечер? Удоволствието, което ще е получила от секса, ще си е останало същото. Какво щеше да е различно, ако беше знаела - ами най-много да се беше радвала на поредната си нощ сама.
Причината мъжете да лъжат за секс е, че жените правят това възможно, защото се привличат не от външните черти, за които трудно можеш да излъжеш, а от скритите. Лъжещите мъже се възползват от първичните мотиви на жената - нейното желание за мъже с власт, пари, статус, и самоувереност. Възползват се и от желанието й да чуе това, което иска, а не реалността.
Жените също лъжат - какво друго са гримът, прическите, високите токчета, и кокетното държание? Разбира се, степента на лъжите е много по-малка от тези на мъжете. Това обаче е не поради по-висок морал, а защото мъжете се ръководят от физическото привличане - а за него по-трудно можеш да излъжеш, въпреки напредъка в областта на козметиката и пластичната хирургия. Убеден съм, че жените биха лъгали колкото мъжете, ако не и повече, ако имаше начин да увеличат сексуалната си стойност - но тъй като тя е 95% базирана на външни признаци, това е доста трудно. Ето защо жените с лека ръка възприемат позиция на морално превъзхождащи мъжете - тази добродетел обаче е родена от необходимост, или по-скоро от безсмислието на евентуалните им лъжи.
Ако на един средностатистически загубеняк му е трудно да си хване гадже по "нормален" начин, не виждам защо трябва да се самоограничава и да възприема норма на перфектно морално поведение, като това очевидно би му намалило шансовете. Наградата за такова морално поведение е безброй самотни нощи - е, ако не броим компанията на дясната ръка. Тази "награда" трудно може да се мери с нощите на страстни ласки от жени, запленени от неговите въображаеми достойнства - разбира се, ако е успял да ги убеди в тях. Лъжите могат да бъдат трамплин за добър начален старт, лесен начин да измие от себе си мириса на отчаянието, който всички жени надушват у един мъж с шестото си чувство, и бягат като от огън.
Разбира се, лъжите не са панацея. Аз не съм фалшив моралист, но въпреки това смятам, че трябва да се ползват умерено, за предпочитане само в началото на кариерата, и като помощ за придобиване на достатъчно опит и увереност до момента, в който вече няма да са необходими. Освен това те не работят винаги. Ето няколко причини:
- Усложняват създаването на сериозна връзка. За да си хванеш гадже за една вечер - ок, но ако искаш да имаш сериозна приятелка, лъжите са много нестабилна основа, на която да градиш връзка. Можеш да си сигурен, че те рано или късно ще излязат наяве - и колкото по-късно, толкова по-драматични ще са последствията.
- Имат свойството да се увеличават в геометрична прогресия. Една лъжа създава нуждата от две нови, за да я замажеш. Те съответно - от четири нови. Преди да си се усетил, вече си нагазил в едно блато от лъжи, от което няма измъкване.
- Жените, завоювани с лъжи, не носят същото удоволетворение. Все остава мисълта, че не си ги привлякъл самият ти, а подобрената, но фалшива твоя версия.
- Майсторското лъжене също е изкуство. Ако не си се родил научен, то времето, което ще ти трябва за да усъвършенстваш умението да лъжеш и мажеш, може би ще е по-добре прекарано, ако го посветиш на придобиването на някое качество, което наистина привлича жените - без нужда от лъжи.
Ако са му необдходими лъжи, за да излезе от живата смърт, на която е равносилна принудителната суша, те си струват черните точки, които ще натрупа според собствения си морален кодекс. Лъжа от този тип почти не нанася вреди на излъганата жена - в крайна сметка, какво се е променило реално за нея, ако на другия ден научи, че той работи в бърза закуска, а не в инвестиционна банка, както е казал предишната вечер? Удоволствието, което ще е получила от секса, ще си е останало същото. Какво щеше да е различно, ако беше знаела - ами най-много да се беше радвала на поредната си нощ сама.
Причината мъжете да лъжат за секс е, че жените правят това възможно, защото се привличат не от външните черти, за които трудно можеш да излъжеш, а от скритите. Лъжещите мъже се възползват от първичните мотиви на жената - нейното желание за мъже с власт, пари, статус, и самоувереност. Възползват се и от желанието й да чуе това, което иска, а не реалността.
Жените също лъжат - какво друго са гримът, прическите, високите токчета, и кокетното държание? Разбира се, степента на лъжите е много по-малка от тези на мъжете. Това обаче е не поради по-висок морал, а защото мъжете се ръководят от физическото привличане - а за него по-трудно можеш да излъжеш, въпреки напредъка в областта на козметиката и пластичната хирургия. Убеден съм, че жените биха лъгали колкото мъжете, ако не и повече, ако имаше начин да увеличат сексуалната си стойност - но тъй като тя е 95% базирана на външни признаци, това е доста трудно. Ето защо жените с лека ръка възприемат позиция на морално превъзхождащи мъжете - тази добродетел обаче е родена от необходимост, или по-скоро от безсмислието на евентуалните им лъжи.
Ако на един средностатистически загубеняк му е трудно да си хване гадже по "нормален" начин, не виждам защо трябва да се самоограничава и да възприема норма на перфектно морално поведение, като това очевидно би му намалило шансовете. Наградата за такова морално поведение е безброй самотни нощи - е, ако не броим компанията на дясната ръка. Тази "награда" трудно може да се мери с нощите на страстни ласки от жени, запленени от неговите въображаеми достойнства - разбира се, ако е успял да ги убеди в тях. Лъжите могат да бъдат трамплин за добър начален старт, лесен начин да измие от себе си мириса на отчаянието, който всички жени надушват у един мъж с шестото си чувство, и бягат като от огън.
Разбира се, лъжите не са панацея. Аз не съм фалшив моралист, но въпреки това смятам, че трябва да се ползват умерено, за предпочитане само в началото на кариерата, и като помощ за придобиване на достатъчно опит и увереност до момента, в който вече няма да са необходими. Освен това те не работят винаги. Ето няколко причини:
- Усложняват създаването на сериозна връзка. За да си хванеш гадже за една вечер - ок, но ако искаш да имаш сериозна приятелка, лъжите са много нестабилна основа, на която да градиш връзка. Можеш да си сигурен, че те рано или късно ще излязат наяве - и колкото по-късно, толкова по-драматични ще са последствията.
- Имат свойството да се увеличават в геометрична прогресия. Една лъжа създава нуждата от две нови, за да я замажеш. Те съответно - от четири нови. Преди да си се усетил, вече си нагазил в едно блато от лъжи, от което няма измъкване.
- Жените, завоювани с лъжи, не носят същото удоволетворение. Все остава мисълта, че не си ги привлякъл самият ти, а подобрената, но фалшива твоя версия.
- Майсторското лъжене също е изкуство. Ако не си се родил научен, то времето, което ще ти трябва за да усъвършенстваш умението да лъжеш и мажеш, може би ще е по-добре прекарано, ако го посветиш на придобиването на някое качество, което наистина привлича жените - без нужда от лъжи.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Все истини звучат в текста,само...
28.07.2008 15:02
28.07.2008 15:02
бих заменила думата "лъжи" с някоя по-меката и многозначна .. .Защо не да кажем, че се ДО-ИЗМИСЛЯМЕ , а не че лъжем.Нали винаги лъжите показват това което искаме да бъде?!!!
Поздрави!:)))
цитирайПоздрави!:)))
Средностатистическият загубеняк трудно ще излъже фиксираният тука таргет на жени, търсещи мъже с власт. Всъшност, ако си представим преструващите се на преуспели мъже как забаламосват престурващите се на кокетки обикновени момичета се получава нещо друго и наистина добро : )))))
цитирай
3.
анонимен -
Когато постоянно носиш маска, р...
28.07.2008 15:18
28.07.2008 15:18
Когато постоянно носиш маска, рискуваш след време да се срастнеш с нея и в един момент да забравиш кой си всъщност...
цитирай
4.
анонимен -
Пак 3
28.07.2008 15:24
28.07.2008 15:24
looklikerain, нямаш идея колко лесно може да бъде излъгана една жена, особено ако я нацелиш в съответното настроение..и, странно умните влизат по-често в този капан. Освен това, някои обичат да бъдат лъгани.
цитирай
5.
анонимен -
такъв е животът ...
28.07.2008 15:29
28.07.2008 15:29
... с пожелание на всички лъжещи заради едното изчукване мъже да им се родят дъщерички. И когато милите таткови момичета бъдат изчукани ... и татковците им разберат - да заключат мъдро - "виж моето момиче, мъжете така са устроени. И аз бях така на времето."
цитирайпък си мисля, че наистина е лесно да се излъже, кактое лесно да се повярва.Защото чуваме и виждаме често това, което искаме да чуем или видим. Дали е морално? Дали е честно ...ами ако секса си е заслужавал, защо не:-)))
цитирайКопеле - признавам ти умението да правиш мъжете нищо друго освен надървени курове търсещи ебане на всяка цена. Ти направо издигаш в култ секса - култ към нагона на нерезоподобните мъже.
! ! Кефиш ме ! !
цитирай! ! Кефиш ме ! !
да, такива сме... някои от нас, де ;-)
натраках този коментар с надървения си кур, седейки на половин метър от клавиатурата.
през това време една мацка ми облизваше топките, защото лесно успях да я излъжа, че съм мъж с голям статус и успех.
цитирайнатраках този коментар с надървения си кур, седейки на половин метър от клавиатурата.
през това време една мацка ми облизваше топките, защото лесно успях да я излъжа, че съм мъж с голям статус и успех.
Евала бате.
цитирайнека измисля заради мен странни и причудливи светове на рицари и дами! нека бъде моя рицар, аз неговата дама!
stone, това няма нищо общо със секса, а с фантазията! живеем във времето на новото средновековие и новия романтисизъм. идеалите и перцепциите ни за света се променят. скоро глада за придобиване на материални блага и за потребление на всичко ще отстъпи място на новата духовност. веднъж преживели отвращението и погнусата, ние ще се стремим към добродетелите. живеем на предел, stone, живеем във времена на разместени пластове. не е нужно да лъжете, за да бъдете оценени. и по-имотните, и не толкова имотните плащат сметките на своето момиче, нали? понякога дори се стресирам от жеста , когато понеча да си платя сметката. истината е, че българските мъже считат, че е редно те да платят сметката. толкова за материалното. между другото, никога не гледам портфейли, а външен вид, излъчване, погледа, очите и - думите! когато някой има какво да каже, когато говорим на един и същи език, аз бих приела дребните лъжи за шега!
цитирайstone, това няма нищо общо със секса, а с фантазията! живеем във времето на новото средновековие и новия романтисизъм. идеалите и перцепциите ни за света се променят. скоро глада за придобиване на материални блага и за потребление на всичко ще отстъпи място на новата духовност. веднъж преживели отвращението и погнусата, ние ще се стремим към добродетелите. живеем на предел, stone, живеем във времена на разместени пластове. не е нужно да лъжете, за да бъдете оценени. и по-имотните, и не толкова имотните плащат сметките на своето момиче, нали? понякога дори се стресирам от жеста , когато понеча да си платя сметката. истината е, че българските мъже считат, че е редно те да платят сметката. толкова за материалното. между другото, никога не гледам портфейли, а външен вид, излъчване, погледа, очите и - думите! когато някой има какво да каже, когато говорим на един и същи език, аз бих приела дребните лъжи за шега!
11.
анонимен -
Какво да правят по-грозноватите
28.07.2008 17:42
28.07.2008 17:42
жени,ако мъжете обичат само "очите"?!
цитирайдори и да сте я излъгали, дори и да сте спали с нея, дали тя по някаква случайност не се е влюбила? влюбването от пръв поглед може да бъде сравнено с катастрофа. влюбването- със сътресение в малкия ни подреден свят. щадете вътрешния ни мир!
цитирайв мъжете първо гледам очите, осанката, и колкото и странно да звучи - профила.
цитирайИма и жени, майсторки в лъжите. Те обаче обикновено прикриват връзките си или чувствата си към някого. Докато мъжете лъжем преди да започнем връзка, то жените лъжат тогава, когато се появят някакви трудности в отношенията им- дали вътрешни, дали външни. Но, признавам, това, което жените могат да измислят е много по-добро от мъжкото "лъготене":)
цитирайСтоун, допада ми увереността, с която пишеш, но не разбирам защо все вие, мъжете, сте ловците, а ние - плячката. Поне с такова впечатление оставам от написаното из блога.
Тук допускаш малка грешка според мен. Не твърдя, че е обратното, но не винаги нещата са такива, каквито ги представяш. (:
цитирайТук допускаш малка грешка според мен. Не твърдя, че е обратното, но не винаги нещата са такива, каквито ги представяш. (:
мнозинството от мъжете са ловци, и ние не можем да избягаме от това. използват всички тактики и стратегии на лова, като най-коварната е лов от засада, където използват слабостите ни. залагат ни капани с надеждата да се уловим в тънките им мрежи. тактиката на директното преследване е обречена на провал. успяват да ни впримчат чрез измама, където впрягат цялата си хитрост и умението за прилагане на психологическа атака, или иначе казано - да ни манипулират.
цитирайвисоки токчета, впити рокли, парфюми, гримове, прически..., то мъжете са напълно непредвидими. играят си с нас с едничка цел да ни вкарат в леглото. единствения начин да им противостоим е на всеки техен опит да отговаряме с"Не". с различни вариации - "не знам", "не искам", "не мога" и т.н. с други думи - "Не." точка! без запетая, без многоточие.
цитирайзащо трябва да бягаме?
Не смяташ ли, че е по-интересно, когато жената от плячка се превърне в хищник например (без да влагам никакво лошо чувство тук, феминистките убеждения са далеч от мен)?
Защо, вместо да се жалваме какви шовинистични свине са мъжете, не поиграем тяхната игра, с техните правила?
Забавно е. :)
А, Стоун, забравих да попитам още нещо - защо си мислиш, че ние тези номера не ги знаем (описаните по-горе)? Примерна ситуация - на нас също ни се прави секс, пределно ясно ни е как ще завърши вечерта и даже нямаме търпение да ви смъкнем гащите, но защо пък да не се порадваме на опитите да ни впечатлите? Някак мило е понякога. :)
цитирайНе смяташ ли, че е по-интересно, когато жената от плячка се превърне в хищник например (без да влагам никакво лошо чувство тук, феминистките убеждения са далеч от мен)?
Защо, вместо да се жалваме какви шовинистични свине са мъжете, не поиграем тяхната игра, с техните правила?
Забавно е. :)
А, Стоун, забравих да попитам още нещо - защо си мислиш, че ние тези номера не ги знаем (описаните по-горе)? Примерна ситуация - на нас също ни се прави секс, пределно ясно ни е как ще завърши вечерта и даже нямаме търпение да ви смъкнем гащите, но защо пък да не се порадваме на опитите да ни впечатлите? Някак мило е понякога. :)
И това дето го пише Стоун въобще не е откритие а си е природен закон. Всяко мъжко животно си има някакъв начин да привлече женската - то са едни шарени пера, едни гриви, едни рога ... Някои даже строят жилища. В края на краищата женската си избира партньора основавайки се на шестото си чуство.
цитирайще ти задам един неудобен въпрос - тренирала ли си в дисциплината "бягане от ухажор на високи токчета"? добра съм и в двете дисциплини - бягане от ухажор - на високи токчета, спринт и с маратонки - спринт. спринт или свободен стил - важното е да се избягват дупките по улицата и избитите плочки по тротоарите. :)))))))))))
усмихни се, живота е забава!
цитирайусмихни се, живота е забава!
приказката беше за лъжльовците, ама...освен че лъжете, сте и много напористи понякога. то вярно че по-добре да му удариш един спринт и да знаеш, че си се отървала, от колкото да си ревеш самичка в тъмното зарязана от поредния лъжльо. така е момчета, докато ментите ще бягаме!
цитирайвсяка жена прави избора си. Когато въпросният "ухажор" ми е неприятен поради една или друга причина, дори няма да благоволя да разговарям с него или пък ще бъда пряма, кратка и ясна. :)
Но когато желанията съвпадат, защо да не поиграем? Особено щом става въпрос за секс за една нощ - без досадни смс-и след това, без обаждания, камо ли връзка.
При тези отношения всичко е в играта и тръпката. Самият секс рядко е разтърсващ и невероятен, тъй като не познаваме партньора добре - съвсем нормално да не се получи "уау", но усещанията компенсират. Тааа.. защо да не се заиграем?
Защо да не се позабавляваме? Удоволствието и желанието са взаимни.
Струва ми се (доколкото разбрах от коментарите ти), че за теб нещо подобно е унизително и трябва всячески да го избягваш. Тук не съм съгласна. :)
Пък и защо гледаш на ситуацията "той да ме вкара в леглото"? Пробвай с "аз го вкарвам в леглото". (:
В крайна сметка жената задоволява своите собствени желания, капризи и нужди по този начин, а не е "излъгана" да задоволи неговите. :)
цитирайНо когато желанията съвпадат, защо да не поиграем? Особено щом става въпрос за секс за една нощ - без досадни смс-и след това, без обаждания, камо ли връзка.
При тези отношения всичко е в играта и тръпката. Самият секс рядко е разтърсващ и невероятен, тъй като не познаваме партньора добре - съвсем нормално да не се получи "уау", но усещанията компенсират. Тааа.. защо да не се заиграем?
Защо да не се позабавляваме? Удоволствието и желанието са взаимни.
Струва ми се (доколкото разбрах от коментарите ти), че за теб нещо подобно е унизително и трябва всячески да го избягваш. Тук не съм съгласна. :)
Пък и защо гледаш на ситуацията "той да ме вкара в леглото"? Пробвай с "аз го вкарвам в леглото". (:
В крайна сметка жената задоволява своите собствени желания, капризи и нужди по този начин, а не е "излъгана" да задоволи неговите. :)
23.
mitternacht -
aaбееее
28.07.2008 20:06
28.07.2008 20:06
и вие сте кат' нас, ама са пра'йте!
хъхъхъ, няма лошо.Тъкмо ще си угаждаме!
цитирайхъхъхъ, няма лошо.Тъкмо ще си угаждаме!
ти го казваш на шега, но по мои наблюдения, нещата стоят точно по този начин. :D
цитирай
25.
анонимен -
Ммм, най-възбуждащ е интелекта (не ...
28.07.2008 20:45
28.07.2008 20:45
Ммм, най-възбуждащ е интелекта (не дипломите в джоба!) и подчертания вкус към живота!
цитирайв крайна сметка всичко се свежда до интелектуална игра и- маскарад. всеки избира някаква роля. той- благородния кавалер, който ми помага да нося тежката си чанта, пълна с документи и всякакви разни такива, аз - наистина уморена и изтощена, и ядосана, и бясна за някакви си мои работи. и в един момент се оказваме на чаша кафе и цигара, после - на събиране у тях....
но- "благородния кавалер" се оказа , че не е никакъв благороден кавалер, а - поредния хлапак над 30-те с пуберски манталитет! ай да сте ми живи и здрави големи непораснали момчета! но- няма да е зле все пак понякога да излезете от тоя игрови модел! ние не сме анимирани аватари от триизмерна интерактивна електронна игра, а живи хора!
цитирайно- "благородния кавалер" се оказа , че не е никакъв благороден кавалер, а - поредния хлапак над 30-те с пуберски манталитет! ай да сте ми живи и здрави големи непораснали момчета! но- няма да е зле все пак понякога да излезете от тоя игрови модел! ние не сме анимирани аватари от триизмерна интерактивна електронна игра, а живи хора!
наистина всичко написано е абсолютно вярно, двете страни все искат да извадят ловко зайчето от цилиндъра...на това му казвам аз манипулация, важното е да се запалва фантазията и въображението, после е лесно !
цитирай
28.
анонимен -
Те са го казали...светът казава, че са умни...:))))
28.07.2008 22:57
28.07.2008 22:57
„Ако жената отговори на въпроса ти, не и вярвай; ако мълчи — още повече не и вярвай.“ — Корнел Макушински.
„Да бъде напълно искрена за жена, означава все едно да се покаже пред хората без дрехи.“ — Стендал.
„Една жена говори на един мъж, гледайки втори и мислейки за трети.“ — Бхартрихари (ок. 650 г.), индуски поет.
„Жената е втората грешка на Господ.“ — Фридрих Ницше (1844–1900), немски философ.
цитирай„Да бъде напълно искрена за жена, означава все едно да се покаже пред хората без дрехи.“ — Стендал.
„Една жена говори на един мъж, гледайки втори и мислейки за трети.“ — Бхартрихари (ок. 650 г.), индуски поет.
„Жената е втората грешка на Господ.“ — Фридрих Ницше (1844–1900), немски философ.
я сега нещо Copy @ Paste и за мъжа де, не ни дръж анонимнико в напрежение !..пък ако боднеш и едно свое мнение...направо ще си помисля, че можеш и да разсъждаваш !
цитирайЖените са по-ощетени.И те имат нужда от секс, но мъжете разбират само от самозадоволяване - с жена, кукла или без. Достатъчно секс с положителни емоции и раковите болници нямаше да са пълни с жени. Положителни емоции, не вкаран ... .
цитирай но първото ти изречение е много дразнещо и тъпо.
цитирайтези мнения, цитирани от теб, са изключително обидни и по същината си секситски! иди в темата ми за сексизма на другия ми блог и там си пускай простотиите. просто ми е любопитно как ще се видиш изтипосан до документи на Европейската Комисия и Европейския Парламент, осъждащи сексизма. ти си несъстоятелен и абсурден! циничните вметки, които някаго са забавлявали мъжете, сега са осъдителни!
цитирайдоста патешко ми звучи това..нетипично за теб, сори.
цитирайабе лесно ви е на вас да коментирате как можело и вие да гоните мъжете - ама за какво ви е? откакто свят светува, на жената й е достатъчно просто да има функционираща вагина, за да не остане на сухо никога.
при мъжете е съвсем друго - то лъжи ли да измисляме, да се надпреварваме ли един с друг да печелим пари и да купуваме коли, че и на козметични салони взехме да ходим вече, само и само да ви впечатлим :-)
цитирайпри мъжете е съвсем друго - то лъжи ли да измисляме, да се надпреварваме ли един с друг да печелим пари и да купуваме коли, че и на козметични салони взехме да ходим вече, само и само да ви впечатлим :-)
"на жената й е достатъчно просто да има функционираща вагина, за да не остане на сухо никога" -ей за това ти изказване можеш пре спокойно да бъдеш осъден! за такива грозни изказвания ви осъждаме само морално, но скоро, когато България стане най-накрая нормална европейска държава, подозирам че ще завалят искове срещу мъже за сексуална дискриминация и насаждане на сексизъм!
цитирайправ си, но мисълта ми беше, че не всички жени винаги сме "улов". Има моменти, в които знаем какво искаме и въобще не се притесняваме да си го вземем.
Разбира се, има и други, когато просто се оставям да бъда "жертвата".
В играта е всичко. И настроението ми примерно.
Bluskies, защо се палиш толкова? Не, че се заяждам, но откровено не те разбирам.*примигва в изумление*
Според мен прекаляваш. Твърде насериозно взимаш всичко, поуспокой се. :)
цитирайРазбира се, има и други, когато просто се оставям да бъда "жертвата".
В играта е всичко. И настроението ми примерно.
Bluskies, защо се палиш толкова? Не, че се заяждам, но откровено не те разбирам.*примигва в изумление*
Според мен прекаляваш. Твърде насериозно взимаш всичко, поуспокой се. :)
изумена съм от това, че все мъж може да говори какви ли не обидни неща, и в същото време да живее с усещането за безнаказаност! повтарям, ако България беше нормална европейска държава, а не ориенталска провинция на ЕС, мъже, които сеят сексизъм, щяха да бъдат осъдени на солени глоби.
цитирайаз съм живял в америка 8 години, и горното съм го казвал и там, пък не са ме осъдили :P
наистина пресилваш нещата - не съм казал нищо обидно.
цитирайнаистина пресилваш нещата - не съм казал нищо обидно.
кое е обидно?
Виж сега, зарежи връзките и чувствата. Нека погледнем от чисто сексуална гледна точка - нагонът си е нагон, желанието - желание. Съвсем нормално е и за двата пола да искаме да задоволим този сексуален апетит, райт?
За мен няма нищо обидно в това, че един мъж иска да ме чука. Напротив - възприемам го като комплимент. Какво по-хубаво от това да знаеш, че си привлекателен, чаровен и че си впечатлил по някакъв начин човека отсреща?
Зяпа ми деколтето? Прекрасно - имам красиви гърди, защо да не гледа? Дупето? Еми, няма лошо. Това са комплименти, нервя се на мацките, които само мрънкат - това ми гледа, онова ми гледа (особено, ако те са го извадили на показ). Еми, ще гледа, защо не? То и аз се заглеждам понякога.
В тези неща няма нищо унизително, сексистко и т.н. За какво са ни тези красиви форми, ако няма кой да им се възхити и оцени по достойноство? :)
А да не говорим аз каква съм капризна и безкомпромисна.. и ако мъжът не покрива определени критерии, може само отдалече да ми се радва (и тук не става въпрос само за визия). :)
Тоест щом съм решила да си легна с него, съм го преценила и оценила доста високо.
А вече самият акт - баси, човекът иска да ти достави удоволствие, а не да те унижава, да се ебава с теб или да те обижда.
Какво по-хубаво от едно незадължаващо чукане?
Не знам, явно ти по друг начин гледаш на нещата. Няма лошо, всеки има различно мислене. :)
цитирайВиж сега, зарежи връзките и чувствата. Нека погледнем от чисто сексуална гледна точка - нагонът си е нагон, желанието - желание. Съвсем нормално е и за двата пола да искаме да задоволим този сексуален апетит, райт?
За мен няма нищо обидно в това, че един мъж иска да ме чука. Напротив - възприемам го като комплимент. Какво по-хубаво от това да знаеш, че си привлекателен, чаровен и че си впечатлил по някакъв начин човека отсреща?
Зяпа ми деколтето? Прекрасно - имам красиви гърди, защо да не гледа? Дупето? Еми, няма лошо. Това са комплименти, нервя се на мацките, които само мрънкат - това ми гледа, онова ми гледа (особено, ако те са го извадили на показ). Еми, ще гледа, защо не? То и аз се заглеждам понякога.
В тези неща няма нищо унизително, сексистко и т.н. За какво са ни тези красиви форми, ако няма кой да им се възхити и оцени по достойноство? :)
А да не говорим аз каква съм капризна и безкомпромисна.. и ако мъжът не покрива определени критерии, може само отдалече да ми се радва (и тук не става въпрос само за визия). :)
Тоест щом съм решила да си легна с него, съм го преценила и оценила доста високо.
А вече самият акт - баси, човекът иска да ти достави удоволствие, а не да те унижава, да се ебава с теб или да те обижда.
Какво по-хубаво от едно незадължаващо чукане?
Не знам, явно ти по друг начин гледаш на нещата. Няма лошо, всеки има различно мислене. :)
защо пък "жертви за едната вечер"??? Не допускате ли възможността двама души да желаят да бъдат заедно? Просто така.. химия му викат хората.
И не е въпросът в сърбежа, защото не ми е проблем да си пусна порно и да си бръкна в гащичките, нали се сещаш? :)
Аман от предразсъдъци и псевдо-моралисти, наслушала съм се на тия приказки. :)
Пък и малко хора "си го дават" на тая и оная. Уважаващите себе си подбират с кого да легнат, макар и да е за една нощ.
Бебе? Хм, презервативи? Пък гаф винаги може да стане. Каква е разликата дали си с някого за една нощ, или имаш приятел/ка, но пък отскоро? Кой ще ти гледа дете, ако връзката му е от 1-2 месеца примерно? Тоест в случая нещата са равносилни и това не е аргумент. :)
цитирайИ не е въпросът в сърбежа, защото не ми е проблем да си пусна порно и да си бръкна в гащичките, нали се сещаш? :)
Аман от предразсъдъци и псевдо-моралисти, наслушала съм се на тия приказки. :)
Пък и малко хора "си го дават" на тая и оная. Уважаващите себе си подбират с кого да легнат, макар и да е за една нощ.
Бебе? Хм, презервативи? Пък гаф винаги може да стане. Каква е разликата дали си с някого за една нощ, или имаш приятел/ка, но пък отскоро? Кой ще ти гледа дете, ако връзката му е от 1-2 месеца примерно? Тоест в случая нещата са равносилни и това не е аргумент. :)
има адски много хора, които не подбират с кой лягат..особено. избиват комплекси- а ти сещаш ли се? :)
верно е, че са предимно млади..(ако са стари, тогава вече си е болна историята). и мен ме дразнят псевдо-моралистите мнооого- хубавото е че има и истински такива. както е хубаво, че има и истински либерални хора. последните два вида обаче не налагат мнение на когото и да било.
;)
цитирайверно е, че са предимно млади..(ако са стари, тогава вече си е болна историята). и мен ме дразнят псевдо-моралистите мнооого- хубавото е че има и истински такива. както е хубаво, че има и истински либерални хора. последните два вида обаче не налагат мнение на когото и да било.
;)
аз не налагам мнението си. В някой от предишните коментари съм споменала, че всеки разсъждава различно. Уважавам чуждото мнение и същевременно защитавам своето. И се старая да се аргументирам, защото теза без аргументи издиша отвсякъде. :)
цитирайЛелее, каква дискусия се е разразила тук....Всяка тема за отношенията мъж-жена, а особено за секса, става причина за разгорещени спорове. Няма лошо! Нас, хората, май това ни интересува най-много, колкото и да не си признаваме и да се правим я на моралисти, я на специалисти, я на незаинтересувани. Доколкото разбирам от постинга, тук се говори предимно за неангажиращ секс, при който лъжите вървят най-силно. Прав си, stone! Без да конкретизирам, лъжат и мъжете, и жените. И това ни е заложено в подсъзнанието, колкото и да скандираме, че не е редно да лъжем. Ние, хората, обичаме илюзиите и ги търсим. Който успява да се отърси от повечето си илюзии, той е за похвала. Някои си живеят с тях цял живот, подхранват ги, сами се лъжат, карат и другите да ги лъжат. По повод коментарите по-горе, не съм съгласна, че мъжа е ловец, а жената - жертва. Или поне не напълно. Това е клише, което е вярно само до някъде - такива са ролите ни, но само погледнато отвън. От мъж (и то с голям опит) съм чувала признанието, че жената решава дали да спи с някой мъж и то още в първите няколко минути. Оглежда го и вътре в себе си решава: става - не става. Това също ни е заложено в природата, там няма лъжа, не можем да избягаме от инстинктите си. Ако мъжа е уверен, спокоен, има по-големи шансове. Затова жените търсят самоуверен, стабилен, силен мъж, който сякаш с вида си им обещава здрав секс, здраво рамо, здраво поколение. Ей това ни е природата. Другото е илюзии на времето, в което живеем: власт, пари, външен вид - символизират силата, която дава сигурност на жената. Така мисля. Оффф, прекалих с писането!
цитирайверде и фелис - явно отдавна не са ви лъгали, явно отдавна не са ви прилагали свалячески хватки разни казанови. на мене ми писна. писна ми от мъжки лъжи. секс заради самото сексоправене е нищо. лошото е когато са намесени чувства!
еми мъже престанете с тия пуберски номера!
цитирайеми мъже престанете с тия пуберски номера!
не ме подценявай заради възрастта ми. Това би било доста повърхностно.
Аз просто си защитавам тезата и излагам възгледите си, без това автоматично да означава, че всяка вечер се прибирам с различен мъж, за да се бунтувам срещу консервативните си родители, например или срещу морала на обществото. Или просто, за да се правя на интересна.
Смешно е как, когато се появи различно мнение, търсите всякакви причини да си го обясните, твърдите, че е преходно, но в никакъв случай не желаете да го приемете.
Аз приемам това, което казвате, вярвам, че го мислите и ви харесва така, но не се опитвайте да променяте моята гледна точка.
Както вече разбра от личните съобщения, имам достатъчно опит със сериозните връзки и смело заявявам, че са по-скоро воденичен камък на шията, отколкото нещо хубаво и то, когато си млад и кръвта ти кипи. Затова и разсъждавам така.
А да не говорим, че повечето жени не се влюбват толкова в човека, колкото в самото чувство. Имат потребност да обичат, самонавиват се яко.. от там идват сълзите и болката. Реално няма как да се влюбиш в някого, при положение, че си прекарал една нощ с него. Дори и да сте излизали няколко пъти преди това.
Любовта е нещо много по-сериозно и думата може да бъде употребена поне след съвместно съжителстване за определено време. В такъв случай - жената си е виновна донякъде. Бърка "любов" с "привличане" и има огромна склонност към самовнушение.
Това го казвам, защото не искам да броя пътите, когато "този гаден мъж" ми е "разбил" сърцето и видиш ли, аз друг не бих могла да обичам никога. Ама минава. Криво ти е, но минава.
Ето защо сега аз гледам на мъжете така, както повечето гледат на нас - играчка за една нощ. Откровено ви казвам, че е по-лесно, по-приятно и не носи отрицателни емоции. В края на приказката всички са доволни :)
Повече по темата няма какво да кажа, а да пиша коментари с цел да нападам някого и да се доказвам - няма да стане. Не желая да разводнявам блога на Стоун повече.
цитирайАз просто си защитавам тезата и излагам възгледите си, без това автоматично да означава, че всяка вечер се прибирам с различен мъж, за да се бунтувам срещу консервативните си родители, например или срещу морала на обществото. Или просто, за да се правя на интересна.
Смешно е как, когато се появи различно мнение, търсите всякакви причини да си го обясните, твърдите, че е преходно, но в никакъв случай не желаете да го приемете.
Аз приемам това, което казвате, вярвам, че го мислите и ви харесва така, но не се опитвайте да променяте моята гледна точка.
Както вече разбра от личните съобщения, имам достатъчно опит със сериозните връзки и смело заявявам, че са по-скоро воденичен камък на шията, отколкото нещо хубаво и то, когато си млад и кръвта ти кипи. Затова и разсъждавам така.
А да не говорим, че повечето жени не се влюбват толкова в човека, колкото в самото чувство. Имат потребност да обичат, самонавиват се яко.. от там идват сълзите и болката. Реално няма как да се влюбиш в някого, при положение, че си прекарал една нощ с него. Дори и да сте излизали няколко пъти преди това.
Любовта е нещо много по-сериозно и думата може да бъде употребена поне след съвместно съжителстване за определено време. В такъв случай - жената си е виновна донякъде. Бърка "любов" с "привличане" и има огромна склонност към самовнушение.
Това го казвам, защото не искам да броя пътите, когато "този гаден мъж" ми е "разбил" сърцето и видиш ли, аз друг не бих могла да обичам никога. Ама минава. Криво ти е, но минава.
Ето защо сега аз гледам на мъжете така, както повечето гледат на нас - играчка за една нощ. Откровено ви казвам, че е по-лесно, по-приятно и не носи отрицателни емоции. В края на приказката всички са доволни :)
Повече по темата няма какво да кажа, а да пиша коментари с цел да нападам някого и да се доказвам - няма да стане. Не желая да разводнявам блога на Стоун повече.
Излезнахме доста загорели :D
цитирайаз пък се съгласявам сто процента с последното, което е писала felis :)
А бе момче....ти взриви всички ни с тази тема!:-))))))аз ще пропусна коментара,но бих искала да ти стисна ръката!:-) Не дясната ако може!:-)))))))))))
цитирай
49.
анонимен -
xyz
22.08.2008 11:04
22.08.2008 11:04
ISTINATA e vinagi otgore
цитирайТърсене
Блогрол