Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 12:00 - Размисли за успех с жените
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 4500 Коментари: 7 Гласове:
0



Най-важното е да не ти пука. Трудното е успешно да се преструваш, че не ти пука.

Ако нямаш метод, по който да избираш жените - губиш си времето. Ако би се чувствал доволен от което и да е (топло) женско тяло, което Господ ти пусне в ръцете, можеш да бъдеш сигурен, че жените го надушват и ще бягат от теб. Трябва да имаш някакъв вкус и предпочитание, и от теб към нея да тече увереност, че си избрал точно нея и искаш точно нея.

Кафета, кина, или разходки са интересни и приятни места да водиш жени, но ако искаш наистина да си увеличиш шансовете - води я на места, където се пие. Купувай й алкохол. Две-три напитки качват шанса за секс с поне 50%. 

В бар/клуб/ресторант виждаш момиче, което ти харесва. Готов ли си да отидеш и да се запознаеш с нея? Ако не си, следващият път се подготви, преди да излезеш. Измисли си някоя умна реплика, или друг метод (по твой избор) който да улесни запознанството.

Не излизай, ако този ден си кисел, уморен, или сърдит на света. Най-много да се напиеш. Жени няма да успееш да свалиш.

Ако си доволен да бъдеш с обикновени, скучни жени, тогава и ти бъди обикновен и скучен като средния мъж. Ако не - вземи мерки.

Когато видиш обикновен, скучен на пръв поглед мъж с красива жена - погледай го малко. Може да научиш нещо полезно. Не винаги причината е прозаична, като например че има много пари.

Имаш няколко дни, най-много седмица, за да спиш с нея. Ако дотогава нищо не е станало, по-добре се откажи и търси друга. Тази явно е решила, че няма да спи с теб - най-много да те използва да я водиш по ресторанти и дискотеки, за да й плащаш сметките.

Някои вечери не можеш да се отървеш от жени, а някои вечери дори хипопотамката в ъгъла не те поглежда. Не всичко се обяснява с логика. Винаги да пазиш увереността и куража си е част от играта.

Целта ти никога не трябва да бъде просто да й вземеш телефона. Той е средство, не цел. Ако можеш да спиш с нея същата вечер, дерзай до последно. Ако не - поне я целуни. Просто да се запознаеш и да й вземеш телефона, без дори да опиташ нещо повече, е само за загубеняците.

Когато ме мързи, чакам някоя жена да ме позагледа и да се поусмихне, преди да отида да се запозная с нея. Вечерите когато ме мързи, обикновено се прибирам сам в къщи.

Нейните приятелки са най-големите ти врагове. Те ще те гледат с недоверие, ще ти задават провокиращи въпроси, и ще гледат да я опазят и даже ще я издърпат насила от ръцете ти. Бъди готов за това и имай стратегия за противодействие. Добър приятел, който да им отвлича вниманието, е една от малкото успешни стратегии.

Не е задължително да си добър танцьор, но доста улеснява нещата.

По-лесно е да обелиш банан отгоре надолу. Да съблечеш жена - също.

Ако не си спал с нея, доникъде не си стигнал. Не брой колко СМС-и ти е пратила, колко пъти си излизал с нея, колко съкровени неща сте си споделяли. Докато не си спал с нея, ти си никой за нея и не допускай тя да стане важна за теб.



Тагове:   успех,


Гласувай:
0



1. andreytcho - :))
11.07.2008 14:21
Много си прав учителю!

Твой,

Палав ученик :)
цитирай
2. анонимен - :))))))))))
11.07.2008 14:57
И тва го пише 32 годишен мъж. Жалка работа.
цитирай
3. viki11 - то мен кой ли ме е поискал,
12.07.2008 14:09
но да ти кажа, ако не ти пука и на мен не ми пука.
Иначе има и точни попадения. От най-точните е, че щом би легнал с всяка, значи и за надувна кукла би ме заменил. Тъпо е. Аз прокарвам секса през главата, а ти? Не, че няма и публични домове, но все забравяте. То е, за да не тормозите нормалните жени.
Иначе има много, които ще ти легнат и без да им пука. И да ти кажа, и аз имам такива моменти. Важното е, да ставаш. А това "ставаш" колко подточки има! С надувни не ми се губи време, тая глава не пропуска всичко. А твоята?

Ми не моа ви разбера олекотения режим "важното е да топнеш пишката".
цитирай
4. soho - За мъжката увереност - съгласна съм ...
15.07.2008 16:28
За мъжката увереност - съгласна съм напълно. Искам уверени мъже. А аз ако съм решила да се забавлявам просто избирам и поглеждам... просто всичко е лесно след това :) Но честно казано секс не давам както и номера си :)
цитирай
5. stone - @soho
15.07.2008 17:54
естествено, че е лесно, ти си жена. този пост е за мъже. за жени ако трябва да се дават съвети как да си осигуриш секс, щеше да звучи така:
1. провери дали имаш функционираща вагина; ако да, отиди на бар и дискретно рекламирай горния факт.
2. няма - 1. е достатъчно за да имаш нови и нови мъже всяка вечер.
цитирай
6. bibish - Последното изречение ми хареса :) ...
09.09.2008 14:29
Последното изречение ми хареса :) Чудех се дали важи и за жените - ако не е спала с даден мъж е никоя за него.
цитирай
7. bigfish - ...
18.10.2008 09:57
.... и ти си вярваш? не... по-лошото е, че някой ще прочете това и ще ти повярва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497353
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930