Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 15:20 - Седемте нови смъртни гряха
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 18089 Коментари: 40 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2008 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наскоро Ватикана издаде списък с нови седем смъртни гряха, давайки възможност на всеки, който досега е живял праведно, да се позабавлява поне малко и на този свят: http://www.foxnews.com/story/0,2933,336330,00.html
Мисля, всички сме съгласни, че да се греши е забавно, иначе защо хората го правят, въпреки риска от вечния огън в ада? За който е забравил, ето списък на старите седем смъртни гряха: похотливост, лакомия, алчност, нечистоплътност, гняв, завист, и гордост. Мисля, че с тях се справях задоволително... е, изоставах в категориите нечистоплътност и алчност, но все пак смятам, че ще ми трябват поне две-три години в манастир, плюс 10000 пъти да кажа "Отче Наш", за да ми се простят греховете в графите похотливост, лакомия, и гордост. Така става то, като си продадеш душата на дявола за 25-сантиметров пенис.
Както и да е, ето ги новите 7 смъртни гряха, и как се справям с тях.

Замърсяване на околната среда
След като замърсяването е издигнато в ранг на "смъртен" грях ми е малко чудно къде остана например убийството? Чудя се праведен или грешен съм по този параграф. Обикновено хвърлям празните буркани от лютеница в общия боклук, а не в отделния син контейнер за стъкла. Не съм дарявал пари за Грийнпийс. На работа ходя с МПС, вместо с колело. 
Присъдата: Мисля, че с 2-3 запалени свещички в църквата греховете ми могат да се опростят

Генетично инженерство
Тъй 99.9% от хората нямат шанс активно да се занимават с това, предплагам, че грехът се крие в отношението ни към него. Тук мисля, че ще съм безнадежден грешник. Ако доктора ми каже, че може да понагласи някой-друг ген в ДНК-то на неродените ми деца, така че да се родят с IQ 200, веднага бих му платил да го направи. Парите ще си ги избия от това, че няма да плащам, за да ги изуча в университет - те ще станат професори само като прочетат един път Енциклопедия Британика. Ако можеше да не се раждат недъгави деца, олигофренчета, или сиамски близнаци, аз бих гласувал с две ръце за това.
Присъдата: Непоправим грешник

Неприлично голямо богатство
Тук въпросът може би опира до дефиниция: колко голямо богатство е неприлично голямо? Ако живеех в Зимбабве, моето богатство сигурно щеше да е неприлично. А как седи въпросът, ако е прилично, но бих искал да стане неприлично? Но както и да извъртам въпроса, мисля че заслужавам милост от Господ.
Присъда: Ангелче

Разпространение на наркотици
Веднъж предадох цигарата с трева наляво на следващия в кръга.
Присъдата: 1 година послушник в манастир

Аборт
Фен съм на абортите. Мисля, че дават спасителен изход на майката в непредвиден случай. Както и на таткото.
Присъдата: В деветия кръг на ада

Педофилия
Ха-Ха, кого ли пък правят на ударен от Ватикана? Чакай да попълня бързо един въпросник, за да видя педофил ли съм: Католически свещеник ли съм? Не! Размърдва ли ми се нещо в гащите, като видя малко момченце? Не! Предпочитам ли момичетата, които чукам, да нямат още цици? Не! Казвал ли съм докато гледам Лолита "Ох, на батя" по адрес на Натали Портман? Упс...
Присъдата: 3 години в манастир

Причиняване на социални несправедливости
Отново въпросът опира до дефиницията. Вечер като си паркирам колата пред нас, на общинско място, ощетявам този, който се прибира от работа по-късно от мен, защото за него не остава място. Но дали това ме слага в същата графа като Хитлер? В края на краищата Холокостът не е сред смъртните грехове.... Църквата трябва малко да поизясни критериите за този грях.
Присъдата: 1 запалена срещичка и един път "Отче Наш"

 

  



Тагове:   нови,


Гласувай:
0



1. анонимен - vasilisd ioanis
17.03.2008 16:26
priqtelü,ostava samo deputatite,ako mogat,da prochetat
che e otpadnal kazusa "ne kradi" i......olele maleee!!!
цитирай
2. artanis - не разбирам
17.03.2008 16:51
какво толкова се впрягате като не сте католици. За източноправославните какво е праведно и какво не, казва оня дето е целият в злато. Така дори да продадеш сестра си в Южна Италия няма да си направил грях. Стига да си дарил още злато на църквата.

поздрави:
цитирай
3. анонимен - artanis
17.03.2008 17:07
липсва ти чувство за хумор
цитирай
4. artanis - не ми липсва
17.03.2008 18:16
просто съм католик.

приятна вечер:
цитирай
5. sinay - Честно...
17.03.2008 18:20
веднага се сещам за дуетната песен "Седем смъртни гряха"... :)) Лошо ли е? %-)
цитирай
6. анонимен - Забавно четиво. . :) Допуснал си ...
17.03.2008 22:15
Забавно четиво..:) Допуснал си неточност обаче - нечистоплътността не е включена в 7-те стари смъртни гряха, а е леност.
Поздрави,
К.
цитирай
7. анонимен - Artanis
17.03.2008 22:20
Думичката "индулгенция" говори ли ти нещо? И от кого е измислена? М? :)
Приятна вечер и от мен, отворко.
Поздрави,
К.

цитирай
8. artanis - 7
17.03.2008 22:44
Никак не се гордея с това, което католиците са правили преди 400 години. За щастие днес предпочитат да използват модерни телескопи и да изследват звездите.

Намирам подигравката с ценностите на най-популярната религия в света от последователи на религия с неясни и противоречиви ценности (ако изобщо има такива) за крайно неуместна.

получаваш индулгенция:
цитирай
9. анонимен - artanis
17.03.2008 23:16
"Никак не се гордея с това, което католиците са правили преди 400 години. За щастие днес предпочитат да използват модерни телескопи и да изследват звездите."
Така си е :) На Ватикана бяха нужни 400 г., за да реабилитира преди няколко седмици Галилео Галилей. Браво.
И мерси за индулгенцията, но не ми е нужна. Източноправославна съм.
Поздрави,
К.

цитирай
10. filip - :))
17.03.2008 23:22
Ей! Тези седем смъртни гряха май ги четох преди по-малко от месец в блога на Greenpeace! ;)
цитирай
11. artanis - 9
17.03.2008 23:40
За Галилей: По-добре късно, отколкото никога ;)

Vale habeque somnia suaves (лека нощ и сладки сънища):
цитирай
12. анонимен - artanis
17.03.2008 23:48
Гордей се с това щом ти харесва.
Лека нощ и от мен.

К.
цитирай
13. bodilo - Ако е вярно,
18.03.2008 20:54
че всички,които любят и които пият,ще отидат в ада,то не вярвам,че някой ще пожелае да отиде в рая./не съм го измислила аз/
цитирай
14. watchtowerman - Батка,
19.03.2008 10:17
не се меси в църковни проблеми, след като не си религиозен - издишаш невежество. За осмислянето на религията се изисква да знаеш как да ползваш горната глава. Като виждам, че парадираш, че си се осъществил само в начина на ползване на долната, препоръчвам ти да не надскачаш възможноститте си. Заобикалящият ни висш животински свят осъществява чукане, но не парадира с това. И не се стреми да бъде вещ и по въпроси на Вярата.
цитирай
15. stone - @14
19.03.2008 10:33
хайде да не се обиждаме на невежество, за да не припомняме кой мислеше, че земята е плоска и слънцето се върти около нея. и изгори на клада този, който се опита да разобличи това невежество.
цитирай
16. pui - още малко забележки
19.03.2008 12:19
1. в Лолита не играе Натали Портман. Тя е лолитеста в Леон.;)
2. Чак пък 'фен' на абортите...Фен е доста силно казано.
Иначе симпатично си ги изкоментирал.
цитирай
17. анонимен - @14, @15
19.03.2008 18:57
Хайде, хайде, това си е наш Стоун, ние си го знаем и сме си му фенове. Някои живеят според долната, други според горната, трети - според двете глави, четвърти - в зависимост от случая. Всеки с разбиранията си. Религията, секса, това са нещата от живота - всеки има право на глас. Затова напредваме като цивилизация.
цитирай
18. watchtowerman - Aноним 17.
19.03.2008 22:16
Това, че си се познавате с Камен - добре. Тя дружбата на школниците от Симеоново е дълга и печеливша. Само че ви е време да ви пенсионират, защото са ви твърде елементарни похватите за манипулиране. И твърде остаряли - поне с триста години. Твърде силна е вонята от информационата мърша, която предлагате, та затова няма кой да ви се върже на иширетите.
Ха, останете си със здраве. Пък дано напишете нещо верно. Или пък поне да не мирише толкова...
цитирай
19. stone - @18
20.03.2008 10:47
ти какво търсиш на моя блог, не мога да разбера? какви манипулации те гонят? това тук са разни мои (и чужди) мисли с цел 100% забавление.
в симеоново не съм стъпвал, освен на кафе един път.
такива параноични, псевдоправедни и маниакално религиозни типове като теб хич не държа да ми четат блога.
цитирай
20. анонимен - @17, @18
20.03.2008 12:06
Със Стоун не се познаваме. И от Симеоново хал-хабер си нямам /но нямам нищо против да се запозная с школниците, ако са хубави момчета ;)/. До пенсия имам още малко време, дано размерът й не зависи от манипулациите ми, че ще бъде твърде малка.

Вие знаете какво значи "верно" за Вас. Попитайте хора малко по-далечни от Вас какво значи "верно" за тях. Само тогава можем да продължим разговора.
цитирай
21. mahatma - Стрелбата по папата пак ли беше за забавление?!
20.03.2008 13:38
Хората отстрани се питат защо не се позабавлявате със същия хъс и с Православието? Наскоро То също взе становище по повдигнатите от Католицизма проблеми и бяха в същия дух. Или Там ви е забранено да пипате, дали защото Там са много от бойните ви другари?
цитирай
22. stone - @21
20.03.2008 13:45
смешно е да намекваш, че един обикновен блогър има връзки с ченгета или със стрелци по папи :-)

за православието - аз съм против всички религии, както и против всички нумерологии, астрологии, паранормални и тем подобни феномени - да се знае.
мисля, че можем да разчитаме на човешкото си съзнание и обществената организация, за да дефинираме и спазваме понятия като закон, морал, правда и грях.
цитирай
23. анонимен - @21, @18
20.03.2008 15:36
Хора, вие трябва да поздравите Стоун, че, дори и по забавен начин, се е замислил по темата, защото съм сигурна, че голяма част от най-религиозните ви събратя са толкова заети с търсенето на прошка за многобройните им стари грехове, че едва ли са имали време да отворят вестник, пък камо ли на английски, да видят, че имало и нови...
цитирай
24. анонимен - Това, че си против всички религии,
20.03.2008 16:19
също е израз на религия. Понятията закон, морал, правда и грях не се дефинират от математиката, а от религията. Чрез тях ти изразяваш ТВОЯТА религия. Ти си толкова религиозен и вярващ, колкото и всички други религиозни и вярващи люде. Но с това, че си ПРОТИВ всички останали, говори, че НАЛАГАШ САМО ТВОЯТА РЕЛИГИЯ за ВЯРНА. След като не уважаваш и не признаваш религията и вярата на другите, това вече е израз на диктатура и не виждам да си надрастнал Средновековното гледище, от което се възмущаваш.
цитирай
25. bodilo - Не разбирам
20.03.2008 16:32
по какъв начин авторът на постинга ви налага своите виждания и схващания.Тук той е споделил своите възгледи.Ако искате ги приемете, ако не ви допадат-не го правете. Когато аз имам твърда позиция по даден въпрос, никой и по никакъв начин не може да ме накара да я променя-каквото и да пише, каквото и да казва.Може би ако служителите на Бога водеха по-праведен живот и Стоун,и аз щяхме да вярваме повече!
цитирай
26. stone - голям майтап стана тук :-)
20.03.2008 18:58
на никого не налагам нищо.
коментирал съм греховете, които църквата наскоро обяви за "смъртни" - ами повечето от тях аз ги върша, хайде да видим къде е господ, дето ще ме накаже?
спазвам си човешките закони, които са съставени от много по-мъдри хора, отколкото "пророците", които са написали библията, или кардиналите, дето седят върху трупаното си с векове злато във Ватикана.
опа, вземам си думите назад, или поне доколкото се отнасят до мъдрите законотворци от нашия парламент. но дори техните закони предпочитам пред библейските или църковните.
цитирай
27. анонимен - анонимен
20.03.2008 20:37
Стоун, само вметка - знаеш ли, аз съм чела пророците в исляма и малко от библията. Според мен, в оригиналния си вид това са човешките закони, неподвластни на времето и валидни за всяко общество. Интерпретацията и имплементацията от човека са тези, които създават проблеми.
цитирай
28. stone - @27 - не съм съгласен
21.03.2008 10:00
ако мислиш, че е нормално да имаш роби; да сриваш стени на градове и да изтребваш жителите им; да даваш жена си в харема на египетския фараон; да убиваш човек с камъни, защото работил в неделя, вместо да слави бога; и хайде да не продължавам, че има още хиляди други подобни неща там - та ако това е било валидно преди няколко хиляди години, сега не е - това определено не са закони, неподвластни на времето.
цитирай
29. анонимен - @28
21.03.2008 13:22
Къде си чел тези за харема и робите и убийствата? Тези неща не съм чела, чела съм текста на корана в английски превод, преди няколко години. Ще го прочета отново, да видя. Идеите на Абрахам са същите като на модерните философи /например Ерих Фром/. Първоначално благодарение на религията тези общества са били цивилизовани, създадени са им правила, според които да живеят, преди това са били диваци. Затова бих могла да си обясня ексцесии като наказателни мярки. Но след това религията вече е била спънка за човешкото развитие, точно заради прилагането. Идеите са добри. Ще си припомня нещата и, ако не си прав, ще подновя дискусията.
цитирай
30. deathwoman666 - Ватикана най-малко може да говори ...
02.04.2008 17:23
Ватикана най-малко може да говори за педофилия... Книгата "Свещения вертеп" на Лео Таксил е доста красноречива по този въпрос.
цитирай
31. mahatma - Към брат`чеда
02.04.2008 20:40
с трите сатанински 6-ци.
Когато даваш нещо за пример първо го провери за наличие на компрометиращи го факти.
Лео Таксил е масон и е естествено да пише срещу папата и католицизма изобщо. Но драги ми сатанист 666, знаеш ли кой се крие зад псевдонива на Лео Таксил?!
цитирай
32. deathwoman666 - mahatma,
03.04.2008 09:36
ти как мислиш,дали знам или не знам кой е Лео Таксил?Може да е естествено да пише срещу папата,но той това не го е измислил,а се е базирал на исторически факти.Дерзай.
цитирай
33. mahatma - Кой е Таксил ли?
06.04.2008 05:02
Лео Таксил (псевдоним на Габриел Антоан Жоган-Пажес) - френски журналист. Получава възпитание при йезуитите, но през 1879 става масон. Под техна препоръка започва да публикува антирелигиозни сатири, През 1885 г. се разкайва за членството си при масоните и моли папата да му прости греха. Следва период на писане срещу масоните, смятани от папа Лъв ХIII за най-опасните врагове на Църквата. После, отново следва разкайване и искане на прошка, но този път от масоните.Там му харесва повече. Бидейки и в единия или в другия лагер пише срещу другия. Така, става автор на книги, в които има много измислици. Но за сметка на това пък служи, било на папата, било на масоните. Хомосиксуалист, който с удоволствие си врътка дупето при едните и при другите.
Ако го цените затова, че си е връткал дупето при масоните в замяна на писане срещу папата, това си е Ваш избор.
Аз не съм на противоположната позиция, загдето си е връткал дупето при католиците. Не понасям дупедавци, защото моралът им е между двете долни бузи, оттам, от вонята на съдържанието на блудството си , те черпят вдъхновение за делата си.
Да се пръска обществото с подобни като Тексил дезодоранти, поради незнание е едно, но да се прави целенасочено – нещо съвсем друго.. Прави ми впечатление, че ароматотерапиsта на Тексил се прилага доста осезаемо в родното ни интернет пространство. Което намирисва да е целенасочено, следователно, добре заплащано занимание.
цитирай
34. deathwoman666 - Mahatma,
06.04.2008 17:25
Мерси,че ме светна за Таксил,макар и вече да знаех кво ще напишеш.Май не си много наясно какво е целял автора със "Свещения вертеп",както и със "Забавната библия". Таксил се ограничава в сатирическото развенчаване на Библията, като оставя научния анализ на учените-библисти. Може да се каже, че нещо в книгите е остаряло, може би е остарял и езикът на оная епоха, с който писателят е облякъл “свещената” книга на християните и юдеите. Но за съвременния читател “Забавна Библия” представлява интерес преди всичко с това, че тя показва как ярко и остроумно атеистите на миналото са развенчавали библейските предания,а "Свещения вертеп" - как Папите са си връткали дупетата и как са "умирали от кеф" с малките момченца и кави ли не извращения още.Аз не мисля че Таксил е бил дупедавец и гъзолизец.
цитирай
35. mahatma - Не е въпрос на "мислене" дали един педераст е
06.04.2008 20:45
хомосексуалист. Но е въпрос на мислене да го направиш герой, от когото се възхищаваш. Е, да, някой продават мисленето си и срещу "30 сребърника".
А това, че Библията продължава да е свещена говори и факта, че астронавтите оставиха Нея на Луната, като израз на Морала и Духа на човечеството, а не пасквилите на Таксил. Лъжата може да вирее само там, където я предпочитат вместо Истината. Това, че Й кадите атеистичен тамян, не значи, че сте Я превърнали в "истината" и на цялото човечество.
цитирай
36. deathwoman666 - Mahatma,
07.04.2008 11:52
Не мисля че оставяйки Библията на Луната / което много дълбоко ме съмнява че е така / се доказва,че тя е свещена.По мои сведения са оставили и Сатанинската библия там...хахаха...Също така си купих и парцел 20 дка на Марс.Ще си построя къща с басейн там.Ако Библията олицетворява Морала и Духа на днешното Човечество,то аз съм трамвай.
цитирай
37. mahatma - Не си направила добра покупка.
07.04.2008 17:37
Купуваш нещо, което няма да ползваш.
Понеже знам една тайна ще те посъветвам: да побързаш да си купиш парцел в гробищата. На Историята. Скоро натам ще тръгне много народ и парцелите там бързо ще свършат. И онези, за които няма да има място ще ги покрият пясъците на Забравата.
Срещнахме се, побеседвахме, разделяме се.
Мъчно ми е за теб дете, защото не си порастнало в Знанието и Морала. Пътят, по който вървя, отива в Бъдещето, ти харесваш този, който води в Миналото.
цитирай
38. bodilo - Общото мужду религиите
07.04.2008 20:04
според мен е това, че са възникнали, за да държат в подчинение хората и в угода на господстващата класа.Явно самите богослужители не вярват твърде в Бог, иначе щяха да живеят по-праведно.
цитирай
39. deathwoman666 - bodilo,
07.04.2008 20:25
кажи го на Mahatma.
Към Mahatma: ще те разочаровам,но вече си купих парцел в гробището на Историята. Инвестициите в недвижимо имущество никога не се губят.Пътят , покойто вървим и аз и ти,не отива към бъдещето или миналото,отива към гроба чичка.Всички отиваме там. Дори един наш български поет,много добре го е казал :
"Детето в пясъка играе,
строи тунели,кули,крепости...
И рови с двете си ръчички все по-дълбоко...
Не знае то,че своя гроб копае..."
П.В.
Знанието и Могъществото на човека съвпадат. Не ми говори за Морал и Знание,ти Тома Неверни. Ако искаш да си поспорим по тая тема - може,само да не е тук,че разводнихме постинга на блогъра.
цитирай
40. informator - аз пък
10.04.2008 17:08
искам да знам що е то "смъртен" грях и "несмъртен" грях ?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498398
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930