Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2008 14:25 - И аз имам стандарти
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 7311 Коментари: 23 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мъжете също си имат стандарти, макар и не толкова високи като на жените. За много събратя те се изразяват в това обекта да има пулс, което автоматично го класифицира като ставащ за чукане. Има смисъл обаче да си вдигнеш стандартите. Поне поради две причини. Едната се разбира от само себе си - ще избегнеш разочарования, губене на време, и хвърлена напразно енергия в нещо, което едва ли наистина те удоволетворява. Всичко, което е под стандарта, има достойнството да се постига по-лесно, но недостатъка да не носи истинско щастие от постигнатото. Абе въобще, както е казал Зино Давидоф - консумирай по-малко, но от по-качественото. Една кутия Давидоф = две кутии Виктори, ама ти доставя не двойно повече наслада (което щеше да направи алтернативите равностойни), ами примерно два пъти и половина-три.
Втората причина е малко по-завоалирана, но не по-малко важна. Жените обичат мъже с цели, амбиции, и високи стандарти. Обожават да бъдат преследвани от мъж, който вижда в тях нещо повече от едно топло тяло с цици опред и задник отзад (голям бисер казах, ми то нали затова се казва задник - щото е отзад :-) Ок значи - тяло с цици отпред и вагина отдолу - нали това е, което в крайна сметка отличава жените физически от мъжете. Е, и дето не са космати... поне повечето от тях.
Ако успееш да ги убедиш, че виждаш в тях нещо повече - нещо, което си заслужава да бъде преследвано и завоювано, привлекателността ти ще се вдигне значително. За ти повярват обаче, трябва да си повярваш първо ти. И да го демонстрираш постоянно, като отказваш да си падаш под стандартите.
Самият аз, когато бях тийнеджър, имах както другите си връстници, възможно най-ниските стандарти - бих спал с всяко момиче, което ми позволеше. Е, стига да беше под 80кг. Някои мъже никога не надживяват тази фаза. Всеки си има причини - някои, защото не могат и да привлекат по-качествени жени. Други - от чист мързел да се развиват и усъвършенстват. Трети - от мачо-чувство, желание да се доказват и въобще, настройка от типа "всичко под ножа".
В момента, след 14 години опит с жени, след много разочарования, много моменти на екстаз, след времена, в които съм се чувствал победител и когато съм се чувствал като лузър, стандартите ми са еволюирали много. По-трудно ми е да опиша какво би трябвало да има една жена, за да ме впечатли - може би не ми стига дар слово, а може би и самият аз нямам точна представа. Затова действам на обратния принцип - имам си негативни квалификатори. Ето някои от тях:
 - мислиш, че диамантите са по-красиви от цветята
 - държиш се като мъж, а не като жена (например пиеш по три бири и се оригваш, псуваш, не обичаш да ти кавалерстват)
 - способна си напълно да объркаш моите планове, само и само да не промениш поне малко своите
 - имаш сексуални задръжки или предразсъдъци
 - постоянно имаш нужда от внимание от околните, за да се чувстваш значима
 - слагаш си грим или червило през 15 минути
 - не знаеш как да приемеш искрен комплимент ("стига де" не се брои. "благодаря" по-може)

Ако забележа повече от две-три от горните неща у една жена, губя желание да стигам по-далеч от "здравей-здрасти". Е, освен ако съм пил доста. И е 3 сутринта. И тя не каже "ела да ти направя една свирка сега, а пък утре можеш и да не ми се обаждаш". Все пак съм мъж.



Тагове:   стандарти,


Гласувай:
0



1. andreytcho - Хубав списък
06.02.2008 15:36
Това за сексуалните задръжки ме изненада :)

Аз бих добавил: Чете женски списания и се облича "по модата"
цитирай
2. demoniceye - Всяка жена
06.02.2008 16:15
Има "някакви" сексуални задръжки. Особено към тези мъже, с които е на здравей-здрасти. И хич не си мечтай някоя да ти каже "ела да ти напрявя свирка, пък утре ако искаш ми се обаждай", барабар всичките ти стандтарти. :)))
цитирай
3. stone - @2
06.02.2008 16:57
стига де, това беше само майтап на края на поста.
иначе аз свирките сам си ги правя.
пак майтап, бе ;-)
ама знам къде са по 10 лева, така че нямам толкова зор за свирки.

а за задръжките - като чуя "ама аз това не правя, онова не правя" си казвам прав ти път тогава, има достатъчно такива, дето правят. все пак вкусовете ми не включват нищо особено извратено, та да правя компромиси с тях.
цитирай
4. demoniceye - Много добре знаеш
06.02.2008 17:15
Че всичко се прави. :) Зависи с кого, все-пак и жените имат стандарти :)
цитирай
5. trevistozelena - да!
06.02.2008 17:20
особено последната точка от негативния списък е нещо адски важно - комплименти, че ти е критерий! наистина няма нищо по-тъпо от кикотеща се пикла, дето или не може да повярва или се черви от факта, че някой й е направил комплимент. чак на мен ми идва да ги върна такива, честно:))))
цитирай
6. анонимен - диамантите може
06.02.2008 17:59
и да не са по-красиви от цветята, но са по-добрия вариант по отношение на постоянство - макар че и те омръзват вероятно, не знам :)

а за изброените с тиренца по-горе характеристики - питам се, има ли такива момичета, наистина - това е отвратително.
цитирай
7. annanik - "За ти повярват обаче, трябва да си повярваш първо ти."
06.02.2008 18:15
Това силно ме впечатли!
Така де, ако сам на себе си вяра нямаш, коя ще хване дикиш на целия спектакъл?

Иначе и аз се хванах за сексуалните задръжки.
demoniceye сложи правилните точки над и :)
Секс на първа среща, та и на втора дори, не се прави, още по-малко "свирка". Това е от контингента на 10-те лева :)

Всъщност кога най-сетне ще се научите, че сексът е приложението? :)))))
цитирай
8. trevistozelena - annanik
06.02.2008 18:32
абе спори ми се по отношение на секса на първата, че и на втората среща. страшно е ненужен този предразсъдък. не виждам защо, ако почувстваш привличане трябва ненужно да го отлагаш до незнам коя си среща. виж, друг е въпроса, ако привличането идва с времето - чувала съм, че при някои си е така. не мисля, че става въпрос за морал или липса на такъв, по-важно е да не си пропускаш удоволствията, заради някакви там измишльотини. абсолютно сигурна съм, че един мъж съвсем не би се отвратил/ужасил/възмутил/разочаровал от жена, която има желание да прави секс с него още на първа среща. даже напротив... тогава какво - излиза, че "свещеното правило" трябва да се спазва в името на другите жени ли? да,де,ама те какво общо имат тук?:)
и свирка съм правила на първа среща, и съм получавала съответно и не съм страдала от особени угризения кой какво ще си помисли за мен, просто защото ми е било приятно. чак сега разбирам, че е трябвало да получа и 10 лв, ама нейсе и без тях съм минала:)
цитирай
9. annanik - trevistozelena, недей така дее...
06.02.2008 18:53
trevistozelena, недей така деееее... да приемем че си се занимавала с благотворителност :)))

Другото не ми се чопли. Ще стане едно дълбоко, пък широко. Няма правила. Лично аз например никога не съм ги спазвала, принципиално. Но по свой начин :))) Така де - в това ни е чара, че сме разнообразни :))
цитирай
10. trevistozelena - annanik
06.02.2008 19:03
их, не ми се върза значи да си поспорим ей така, пък да си се сдобрим после и тн! тц... добре де, гив ми файв..:)
ама пък не беше благотворителност пък! хич не благотворя... сметката в заведението брои ли се, щото това поне със сигурност ми е предразсъдък - тоест, при никакви обстоятелства не е редно аз да плащам
цитирай
11. annanik - :))))))))))))))
07.02.2008 11:45
Преди време, доста време, се захванах да споря с едно човече във форума. Ама такива ги оплетохме, че не е истина. След няколкодневна размяна на мнения се оказа, че и двете всъщност сме на едно мнение :) Сега Гостенчето е най-добрата ми приятелка :)))

Сметките не се броят. Те са задължителни. За особите от мъжки пол де :)))
цитирай
12. stone - бреееей
07.02.2008 15:17
Задължителни ли били? аз съм пропуснал да прочета тази директива, тя от Европейския Съюз ли дойде? Май не, щото там много жени се обиждат, ако искаш да им платиш.
Нека тогава да е задължително и да се плаща на жените по-малко за същия труд, и разните други форми на дискриминация. А уж бяхте феминистки.
цитирай
13. trevistozelena - stone
07.02.2008 16:38
хехех нормална жена няма защо да става феминистка, вследствие на което феминистки стават космати, брадясали и мустакати, а да, и ЕМАНЦИПИРАНИ ммм дами:) те вярно, че обичат сами да си плащат, не за друго, ами щото няма кой друг....тъжна работа...
цитирай
14. maxfun - дам
07.02.2008 16:50
цитирам:"ти имаш нестндартно мислене"
цитирай
15. анонимен - stone e изтрещял напоследък, бе...
09.02.2008 19:59
stone e изтрещял напоследък, бедният...
цитирай
16. анонимен - Anonymous
10.02.2008 11:57
Здравей Stone! Знаеш ли, като чета твоя блог, виждам само секс, скали за оценяване на дамите, пазари. Къде остана любовта, обичта и романтиката между хората? Вярваш ли в тях?
цитирай
17. noir - ~ N ~
10.02.2008 12:17
#16 - Любовта остана в магазините за 14ти февруари. Затова отменихме празника, за да фалират магазините и любовта да излезе навън, сред хората. Не ни трябват маски, зад които да крием интереса си. Някак по-добре е да си искрен, независимо от чувствата, не мислиш ли?
цитирай
18. stone - @16
11.02.2008 10:33
моят блог си е на такава тема, написал съм си го най-отгоре.
това се казва таргетиран маркетинг ;-)
по този начин който му се чете за това, знае че при мен се пише за това. а има блогове, в които пише един ден за политика, един ден за спорт, един ден за клюки... много разводнено.
това не значи, че нямам други интереси, но тях ги изразявам другаде.
цитирай
19. анонимен - Stone
11.02.2008 10:58
Виждам, че и любовта да се мъдри из изписаните най-отгоре теми, но просто си казвам, че не я виждам из блога. Както и да е, явно това, което имаш предвид под любов е изразено чрез секс, пазари, скали, и т.н. Исках просто да разбера твоето понятие за любов /в синтезиран вид/ и къде се вмества в твоята теория, но явно говорим на различни езици. Ако искам да чета за обичта между хората, по-добре да се насоча към спорта, политиката и клюките на другите блогове... Поздрави!
цитирай
20. vspasova - Еволюция на стандарти!?
12.02.2008 09:31
Бях заинтригувана от заглавието, очарована от точка първа на негативния квалификатор(това с цветята и диамантите) и си казвам: "Ей, имало сред мъжете и такива, които не са помияри".
Нооооо, цялата еуфория продължи, докато не стигнах до последния абзац. Там всъщност разбрах, че тези стандарти са създадени, за да поддържат собственото его на притежателя им, да го карат да се чувства по-значим от останалите "екземпляри" в "мъжкото стадо", и които както забелязах от последните редове не му пречат да "мучи" заедно със стадото. Тогава за каква еволюция на стандарти говорим? - Е, мъже са все пак :)
цитирай
21. анонимен - анонимен
18.02.2008 00:21
Stone, виж тази история относно връзката между пазарите и стандартите:
http://marcusjunius.blog.bg/viewpost.php?id=156434
цитирай
22. damnation - евала за статията. Хипер странното ...
21.02.2008 18:35
евала за статията.Хипер странното е че много малко мъже го разбираме това - и като почнеш да обясняваш защо не си спал с някоя,която "всичко си има бе,ский к'ва е слива" те гледат като паднал от Марс,при това на главата си
цитирай
23. анонимен - за сметките
23.07.2008 18:51
Пичовете ги плащат в ресторанта,да.Но безплатно никъде няа=ма след това !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497464
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930