Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 10:37 - Долу големите групи
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 6670 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снощи бях на дискотека и си потвърдих едно наблюдение, което още от лятото ми прави впечатление - в БГ хората много обичат като ходят на клуб, да се събират в голяма компания. Не знам защо е така, дали защото всички обичат да се правят на важни и да седят, пък за да запазиш маса ти трябват доста хора, или за да се обградят с познати и по този начин да изолират непознатите... или пък по друга причина?
Аз лично си бях само с един приятел. За мен смисъла на тези места (барове, дискотеки) е да се запознаваш с нови хора (жени ;-) Ако ще съм си с компанията стари приятели за да си говорим, ще се съберем или на кръчма, или вкъщи на гости.
Приемайки, че това е целта и на другите посетители, защо тогава се обграждат с 10 човека компания? Ами то е невъзможно да се внедриш и да се запознаеш с някого така. Аз се прибрах само с един телефон, и то измъкнат почти насила. Може и са ми дали грешен, уикенда ще проверя.
Това важи и за смесени, и за чисто женски компании. Значи, в смесените е ясно, има разни юнаци, дето не са гадже на никоя от жените, но пък гледат лошо и ако се приближиш, те питат "къв ти е проблема, баце". В женските компании от над 4-5 жени пък, винаги има по някое грозилище, дето май го вземат като овчарско куче, за да ги пази. Тя ще направи всичко възможно, за да провали твоето запознанство - дали защото нарочно са я взели с такава цел, или пък от завист, че с нея никой не идва да се запознава?
По света, където съм бил, обикновено си има места, клубове, барове, които са за необвързани хора, тъй наречените на майтап meat markets (пазари за месо). Там, разбира се, също не е гарантирано, че някой ще те хареса, но пък поне знаеш, че спокойно можеш да заговориш някого, без да се изложиш на унищожителните погледи на неговата компания от още 7-8 човека, от които не знаеш кой е гадже, кой е съпруг, и кой е малката братовчедка, която мама и тате са пратили, за да разказва после кака какво прави на дискотеката.
В София съм отскоро, така че ако някой знае клубче, където хората ходят на групички от по 2-3, и са готови да си поприказват с непознати, да свирка. Ама то пък, аз ако знаех такова местенце, да нямаше да си го издам, я :-) Та да се напълни с пичове!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - не знам за сф
09.11.2007 12:41
но аз в родното градо обичам да ходя с приятели и да се забавлявам,както ти го нарече " да игнорирам останалите"...имаше времена,в които ходех на лов за месо,но вече ми писна..... в изцяло женски компании не съм била,но и аз съм забелязала кучетата пазачи =)

един съвет от мен-не се занимавай с хора,с които си се запознал в клуб! в клуба всеки е друг,махаме маските и се забавляваме...........на другия ден със сигурност съществото което си забил вечерта ще се окаже напълно различно,така че няма смисъл-забавлявай се и толкова :)
цитирай
2. stone - е, не става
09.11.2007 14:29
клубовете са моите ловни полета ;-)
отскоро съм в бг и няма другаде къде да се срещам с нови хора, отдавна съм се изучил, а пък работя от къщи, така че опциите университет/работа отпадат. по интернет е умряла работа... така че остава само по заведения. е, и на плажа лятото, там също много върви, но сега е зима и няма плаж :(
цитирай
3. akasha85 - хм!
09.11.2007 17:43
всъщност няма значение къде,подходът е важен........на плажа,в диското,в унито,на работа, on-line................все тая!

аз като не ходя в унито,не излизам на диско(писнало ми е), работя с колата си,т.е. когато работя прекарвам в нея поне 4-5 часа и пак не срещам хора........и въпреки това не ми липсват запознанства...............като се замисля всичките са били адски случайни на адски необичайни места :)
цитирай
4. stone - ама чакай сега
09.11.2007 17:49
ти си жена, пък аз съм мъж. ами то няма нищо общо. относно запознанствата, де. една жена може да си позволи да е пасивна и пак ще й се случват всякакви интересни запознанства (ако е привлекателна, де).
пък мъжете ако правехме така... как да ти кажа - досега човешкият род щеше да е измрял :) нямаше да се раждат бебета.
цитирай
5. akasha85 - борба на половете
09.11.2007 19:07
айде,айде и жените вече са достатъчно активни в това отношение!
вече не стоят и чакат,напротив и те ловуват :) че понякога и повече от мъжете,не стоят да чакат второто пришествие..........понякога мъжете са до болка пасивни, и се налага ние да играем :)
цитирай
6. soho - Интересен спор...
10.11.2007 20:28
По принцип аз също излизам с компании, я женски, я смесени, я мъжки. Но винаги коагто има желаещи към някой и те си струват никой никого не пази. Приятелките ми стават пазачи, само когато аз им дам знак з анякой досадник (както и обратното за всяка една от тях).

Като се замисля за запознанствата в заведенията - хем може да попаднеш на някой ок и за след това, хем не. Зависи от нагласта и на двамата, а и дали все пак между натисканията ще има и разговор.

А за половете - повярвай ми искам ли някой действам. Немога да чакам да се накани или нещо такова. Пускам "лошия" поглед и до няколко минути вече действам. Само когато ми е досадно или все тая оставям нещата в ръцете на мъжете. Ако някой има интерес, и създаде интерес и в мен тогава може:)
цитирай
7. анонимен - интересен диалог
10.11.2007 23:13
аз мисля че на всякъде можеш да се запознаеш с всеки. просто се вгледай в тях и виж дали отвръщат на погледа ти. има много оглеждащи се. както мъже така и жени. просто гледай внимателно. успех, знам че те чака нещо невероятно и неповторимо
цитирай
8. gorkan - Наистина интересен "мног...
10.11.2007 23:58
Наистина интересен "многолог" , бих го нарекъл!
Живейте си живота! Всеки ден! Но не ден за ден!Живейте го със вкус! Живейте го , не така , като че "Утре " няма да го има. Утре ще е по добре!
Бъдете себе си! Бъдете истински...
цитирай
9. andreytcho - :))
11.11.2007 13:27
И аз съм забелязал това. Ако е сама някоя готина путка, да знаеш че някъде около нея има мутра :Р
цитирай
10. geekster - andreytcho... ти уби рибата с динамит!
12.11.2007 12:28
stone, като си бил в чужбина, кажи как стоят работите с запознанствата, връзките и въобще с западните жени! Направи един постинг!
Много рядко хората които познавам, които са ходили в чужбина говорят за това, сякаш са бачкали от сутрин до вечер и не им е оставало време за друго! :)
цитирай
11. stone - @geekster
12.11.2007 14:44
ами какво да ти кажа, там повечето съм я карал на сериозни връзки (освен лятото, като дойдат много бригадирки от бг, русия, чехия и т.н.). така че няма толкова за разказване.
иначе животът си тече, хората се забавляват и там. даже е по-лесно да се запознаеш, в смисъл ако в клуб кажеш здрасти, викат здрасти, как си - добре съм, благодаря, ти как си... тука те гледат, като че зъб ще им вадиш.
цитирай
12. norman - а
14.11.2007 11:41
ние с майка като ходиме на клуб, аз съм й като овчарско куче, хи-хи...и тия които ходят на тумби, създават едно такова тягостно и тромаво усещане около тях, танцуват ъв кръг, за тиех никога нема место на бара и по-добре, абе превръщат всичко около себе си ъв селски събор, амам такъв им манталитета - стаден
цитирай
13. анонимен - ех, ама колко ти личи от повечето ...
20.11.2007 13:28
ех, ама колко ти личи от повечето постчета, че отскоро си в софия ако знаеш...
Ася
цитирай
14. stone - е, та какво
22.11.2007 08:20
аз и го казвам. живял съм в софия допреди 8 години, след това в чужбина, сега отскоро пак в софия. нали затова сме тук, да си споделяме идеи. ама никой не даде съвет къде има такова местенце, за каквото попитах. значи или няма, или ги крият :-)
цитирай
15. анонимен - sisley
04.01.2008 14:47
kriat gi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497794
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930