Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2007 10:14 - Кой плаща
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 3488 Коментари: 8 Гласове:
0



Много мъже не са сигурни кой трябва да плати, когато излизат с жена. Ако само мъжът плаща, изглежда така, все едно му се налага да си купува времето на жената - а това е обидно и за двамата. Жените, особено образованите, самостоятелни жени, са много чувствителни на тази тема.
Е, тук не говоря за хора, които излизат с ученички, студентки, безработни, социално слаби - за такива жени просто трябва да платиш ти, иначе не могат да си позволят да излязат с теб. Но с жени, които са си стъпили на краката, е по-добре да си делиш сметката, или да се редувате кой да я плаща.
Мъжът си ти, така че ти трябва да си водещата страна. Когато дойде сметката, извади си портфейла, но изчакай да извади и тя пари. Или вземи от нея половината, или й кажи "ти ще платиш следващия път". Ако тя въобще и не предложи, помисли си колко пъти искаш да излизаш с такава жена - все пак проститутките са по 50 лева. А на Околовръстното май били по 20.
Има и по-лошо нещо от това да изглеждаш като мъж, който трябва да си купува женско внимание с пари - и това е да изглеждаш стиснат. Така че, поемай инициативата и бъди готов да платиш първо ти. Но ако успееш да стигнеш дотам жена да ти купи нещо (макар и една напитка в бар), ти си направил голяма крачка напред. Тя ще се чувства като че ли е направила инвестиция в теб - а никой разумен човек не изоставя инвестициите си, преди да са дали плод.
Последна забележка - о.к. е да харчиш пари за жена, към която храниш някакви надежди, но ако чуеш от нея "нека да сме само приятели" - веднага забрави. Ако искаш да продължиш да излизаш с нея, нека и тя си плаща - все пак нормалните ти приятели мъже не ядат и пият на аванта от теб, нали?

Това е моята философия - дано помогне на мъже, които не се чувстват сигурни по този въпрос. А, забравих да уточня - тя важи само за жени, с които не съм спал. От опит съм открил, че шансът да спя с жена е най-голям, когато дискретно покажа, че разполагам с ресурси, но не ги пилея за кого да е - особено за хора, които не дават нищо в замяна. Предпочитам да ги впечатля с другите си качества, а да запазя харченето на пари за тогава, когато вече се чукаме - тогава спокойно мога да я водя по ресторанти, разходки, спа-центрове... първо, защото и на мен ми е хубаво там, и това е удоволствие, което споделяме заедно; и второ, защото в замяна получавам усмивки, добро отношение, и умопомрачителен секс. Което ме кара да се чувствам добре :-)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pripadnal - Това ние отдавна го знаем:)
12.10.2007 10:31
Проблема е тривиален-бедни студенти, заплатите ни малки, иначе си знаем как стои въпроса със сметките и кага как и защо. Това не е грижа, грижата идва от честотата на тия срещи. Трябва да станем милионери просто.
цитирай
2. soho - Аз винаги вадя пари, защото така съм ...
12.10.2007 11:33
Аз винаги вадя пари, защото така съм възпитана. Ако момчето държи да плати, го оставям, защото смятам, че в противен случай ще го обидя. Аз също обичам да плащам, защотот ми доставя удоволствие. Но пък ако всичко се дели до стотинка (говоря вече в доста напреднал стадий на една връзка) тогава вече става тегаво. Може единия път ти, единия път тя. Или както дойде.
цитирай
3. sunlit - :)
14.10.2007 18:27
Когато излизам с един мъж и сме в процес "опознаване", предпочитам да бъде 50/50, защото в този случай, колкото и банално да звучи, се чувствам независима. А и честно казано, мъжете обичат такива жени, защото напоследък са рядко явление в България. Когато имам връзка, предпочитам да се редуваме. Не ми допада варианта всеки да вади пари и да спорим кой ще плаща или пък да делим. Просто при началото на връзката заявявам, че действам по този начин.:)
цитирай
4. 767 - Boje moi!
14.10.2007 20:35
Ti si stranen 4ovek....za vtori put popadam na ne6to pisano ot teb i napravo izumiavam!Kato cialo vijdam,4e krie6 v sebe si liceto na standartnia egoist,na koito bezumno mnogo mu se haresva da si igrae na lar6 pi4, koito uj uvajava jenite!Ni6to podobno,kazvam az!Svali maskata,koito nosi6 i ni pokaji istinskoto si lice!6te e zabavno!Probvai!
цитирай
5. анонимен - ...
31.10.2007 14:31
Ако един мъж не ме черпи на първа среща, втора няма да има, колкото и да е велик...
цитирай
6. 767 - Da!
04.11.2007 00:50
Da!Taka e....anonimen!
цитирай
7. bros - Ха-ха-ха :)
12.11.2007 11:22

Е, тия последните ме усмихнаха ;)
цитирай
8. анонимен - Za teb....bros
17.11.2007 22:00
Nai-veroiatno sus Stone ste v tunki intimni otno6enia... Radvam se.....da jivee lubovta vuv vsi4kite i formi!A glupa6kata ti usmivka mi dokazva,4e si kenef-maistor a ne 4ista4!Vreme e da izrasne6!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497353
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930