Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2007 11:21 - "Вземам Виагра само когато съм с няколко жени"
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 10469 Коментари: 25 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

*(Идеята за този пост вземам от един познат блогър)*

Джак Никълсън е на 70 години (и си изглежда на толкова). Спал е с над 2000 жени. Прекарва свободното си време на лодката си, с чаша в едната ръка, и женски задник в другата. Джак е Мъж.

image

Вече предусещам гневните женски възгласи - "О, аз никога не бих спала с него, противен ми е", "Славата и парите нямат значение за мен, важни са душата и сърцето на един мъж", "Ако Джак Никълсън иска да спи с мен, ще му откажа".

Да, бе.

Не знам как ще се държиш, ако го срещнеш, но мисля че няма да е точно така, както когато си пред компютъра си в къщи. Мисля, че много лесно ще забравиш целомъдрието и добродетелта си, когато усетш мъж с чар, слава, власт, и пари. Да-а-а, ще е интересна гледка как доброто момиче малко по малко тегли майната на всеки един от принципите си.

Първо ще се опиташ да останеш спокойна. Ми така де, ти не си някоя от онези курви, дето се чукат със звезди само защото са звезди. След това, Джак ще проговори... и ще звучи точно като във филмите си. Може и да вметне някой друг цитат... и разбира се, ще лепне на устата си своята усмивка, която всеки безпогрешно разпознава. Тогава ти вече не виждаш шкембето и циците му. Той ще потупа лекичко с ръка скута си... и няма да усетиш как ще седнеш там. Може да мирише на дърт пияница - но и това няма да усещаш. В скута ти е влажно като в джунглата на Амазонка. Когато осъзнаваш това, странно защо се възбуждаш още повече. Време е да слезеш долу в каютата и да се запознаеш и с малкия Джак.

Принципите на жената са като картина на импресионист - отдалеч изглежда ок, но разгледаш ли отблизо, е тотална цапаница.



Тагове:   виагра,


Гласувай:
1



1. анонимен - подозирм ,че този постинг
01.08.2007 11:22
ще породи интересна дискусия.
цитирай
2. анонимен - Напоследък е тръгнала една нова мода ...
01.08.2007 11:36
Меки китки ... в едната китка държи чаша,
а в другата банана ...
цитирай
3. sis - Да ве,
01.08.2007 11:42
принципите на жените са ви виновни.
Щото теб, ако те хване Мадона, Шарън Стоун или баба ти Тина Търнър ще се дърпаш.

Незнам за Никълсън, но Антъни Хопкинс, ако ме погледне с оня поглед....
/ама аз принципи нямам, така че...не ставам за картина на импресионист/

:):):):):)
цитирай
4. stone - А, на мъжете пък хич ги няма :-)
01.08.2007 11:48
И не го и крием. Мен комшийката да ме хване, няма да се дърпам, пък какво остава Мадона.
Пък жените уж това не може, уж това никога не съм правила, няма и да правя... абе може то всичко, ама зависи с кого. И да не се разчува ;-)
цитирай
5. venercheto - принципите на жената. . а я ми кажи ...
01.08.2007 11:55
принципите на жената..а я ми кажи принципите на мъжа какви са, че ми стана много интересно?

коцкарите са жалка гледка, баце, особено дъртите. тва ако ме питаш мен.

жена
цитирай
6. innuendo - Кой ти каза...
01.08.2007 11:59
...че това на снимката е Джак Никълсън?
Или пък, че това е чаша в ръката?
Джак да не е този долу с шапката?
Хммм...
...може пък да е и той...
цитирай
7. viovioi - ))
01.08.2007 12:04
Да права е Венерчето.Този шопар е гаден)))Мъжете дето се мислят за голяма работа те са въздух под налягане, а не метросексуалните
Префинени,епилирани и с маникюр.Мечта!Абе красота стил, сексапил))))
цитирай
8. trapped - /Спал с 2000 жени. . . / Лекувал ...
01.08.2007 12:04
/Спал с 2000 жени.../

Лекувал трипер 7 пъти, сифилис 4 пъти, хламидии 36 пъти, трихомони 5 пъти, хепатит Б веднъж, останал му доживотен имунитет.

Рекламно лице е на Пфайзер, договорът му е за 10 години, има клауза неустойка ако не доживее.

Не е лесно да си пич.
цитирай
9. viki02 - Замислял ли си се,
01.08.2007 12:49
че не всички жени са му легнали? Ако ти имаш съзнанието на курва, защо трябва и мен да намесваш в това?! Ама дреме ми на оная работа с колко пари разполага, просто моя задник няма да му топли нито ръчичката, нито сърценцето. И да не ти се вярва, отказвала съм подобни супер невероятни, според теб, "удоволствия". Да си играчка не е удоволствие за всеки. Предпочитам да върша нещо, което наистина ми доставя удоволствие, като ме кара да се чувствам пърноценна личност.
Ако ще се опитваш да ме обориш, поне дай някакви съществени доводи! Не просто....Да, бе.
Отвращават ме отпуснати мъже, без особено много мозък. С колкото повече жени спят, толкова по-малко разбират от жени. Това ти го гарантирам. Цък-цък, язък.
цитирай
10. pepi44 - Еднакви сме!
01.08.2007 13:14
Жените,както и мъжете избират партньора за секс според визията и привличането,а за връзка според изискванията си и представата с кое можеш да правиш компромиси ежедневно.Двата пола са еднакви само, че жените са с повече ограничения,заради рамките сложени от мъжете как трябва да се държи приятелката им за да е годна за съпруга.И мъж и жена са си лягали заради пари или заради други облаги.Както казва Дейл Карнеги - ако някой каже, че никога не е маструбирал не му вярвайте.
цитирай
11. анонимен - Стана ми гадно като прочетох тая ...
01.08.2007 14:51
Стана ми гадно като прочетох тая помия. Все едно съм гледал и слушал Азис!!!
цитирай
12. trevistozelena - ммм виж...
01.08.2007 14:54
ммм виж сега...прав си. отчасти си прав.мога да изразя мнение, разбира се, единствено в 1лице, ед.ч, но си мисля, че все пак ще се окаже доста обективно. няма да откажа на мъж, който е...как казваш..."с чар, слава, власт, и пари" - познавам се добре. обаче това, което ще пожелая няма да бъдат конкретно парите, нито славата, нито властта му. ще пожелая самочувствието му. то,разбира се, е свързано в Джак-овия случай със слава власт и пари, при други мъже пък е свързано по-скоро със зрялост и опит. не съм идеалистка, но вероятно по-силно ще пожелая втрория тип мъж (с опита), просто защото в неговия случай самочувствието е малко по-убедително. ммм така си мисля...
цитирай
13. koker - Хм
01.08.2007 15:09
...не бих отказала на Брус Уилис...=)
цитирай
14. pti - хехееее
01.08.2007 16:14
принципите нямат никакво значение..

Ако чакаш и се надяваш единия принцип да те удържааааа, нЕма СМИ :)

Да ти кажа мъже(жени)-звезди(или известни) с пари, власт, чар и т.н. под път и над път.

Не се правя на недосегаема, обаче всеки случай принципите нямат нищо общо ;) .. също и обобщенията ;)
иначе доста занимателен постинг хихихиххх
цитирай
15. viki02 - trevistozelena,
01.08.2007 16:18
100% съм съгласна. Но това не е мъжката гледна точка. Оставам с впечталение, че мъжете мрат да се продават, а все заради това тормозят жените и им го приписват.
Иначе и богатият и известен, и бедният могат да бъдат еднакво простаци. Жените ни са свикнали да не очакват много. ПОсмачкани са ни изискванията.
цитирай
16. анонимен - Аз пък си мисля...
01.08.2007 18:03
че по-лесно би ме очаровал един посредствен мъж с чар, отколкото портфейла на този...как му беше името...:)))
цитирай
17. pakostinka - Аз пък
01.08.2007 22:15
мога да кажа, че няма значение какъв е мъжът, а как го прави...
Просто, дядо Джак, наистина има самочувствието и знае, че може да има всяка жена, а това привлича... и възбужда...
И когато срещнеш такъв мъж - принципите нямат значение...
А за импресионизма...ако принципите на жените са такива, то мъжките са сюрреализъм...не мож' разбра какъв филм гледаш :)))
цитирай
18. mmmmmmmmm - Като е спал с 2000 жени
02.08.2007 19:44
да беше възпитал и добър вкус!...Какво е това на снимката?!....:((((((
цитирай
19. shaffi - поздравче за теб
03.08.2007 17:23
мисля ,че този Джак си има чар ...усмивки за тебе и за онези ,които се взимат на сериозно..всеки има избор ,нали?!!!
цитирай
20. tomov8 - Не е важно количеството, а качеството:)
09.08.2007 09:35
Предпочитам да спя с една жена както трябва, отколкото да правя посредствен секс със 2000 жени. Да ме прощава Джак Никълсън, но си има закон във физиката, че колкото е по-голямо егото ти, толкова ти е по-малък любовния инструмент:))
цитирай
21. анонимен - ако е спал с 2000
15.08.2007 16:35
,то значи се интересува само от бройката,а не от човека до себе си.Така натрупва много помия,а доста скоро ще му дотрябва стойностен партнъор,и то за най-трудните моменти от живота.Жалко,ако не го е разбрал!И едва ли го прави незаменимо(за секса)
цитирай
22. soho - Въпреки, че съм жена съм съгласна с ...
22.08.2007 17:30
Въпреки, че съм жена съм съгласна с теб :)))) И повярвай ми не съм си и помислила даже, че евентуално, някога не бих го направила.

Сигурно съм ужасната жена :)))
цитирай
23. viki02 - аз пък знам,
22.08.2007 18:51
че има само някои мъже, с които става качествено. Има химия, импулси, усет, божествено е. Останалото е за избиване на комплекси, и опити за привличане на внимание. И ... защото другите харесват да се държиш така и им диктуват поведението. ВИжте аз кой съм! Те изобщо не знаят какво е качество, но нека се радват. Истината е някъде по-средата, а Джако не е там. Той е краен, количествен. Не бих си легнала с него, не вярвам да ме трогне. Рекордите му ми го гарантират, ако е ценен, няма да е така.
цитирай
24. анонимен - преситен и опасен
05.09.2007 20:07
И все пак си е предизвикателство да ти обърне внимание мъж спал с 2000 други жени. Но ти си ДРУГА, ти си недосегаема, минаваш покрай него и с периферното зрение наблюдаваш забелязал ли те е - теб - непукистката и 5-пари недаващата за него! Абе повечето жени точно затова ще си легнат с него - заради съревнованието, че с нея ще е различно и той ще "хлътне" по нея. Да, ама не! Ако не ти - друга ще си легне с него, водена от по-горните мечтания. Но това си е просто един преситен човек. Той е имал и много по-качествени жени от тези на снимката. Дори 13 години е бил женен за Анжелика Хюстън. Така , че той знае и 2 и 200. Сега вече си го кара по инерция - най- опасния тип мъже за невинни женски душици.
цитирай
25. анонимен - дъртите женкари са ми любимци, дори ...
01.10.2007 21:07
дъртите женкари са ми любимци,дори когато вече одавна са "окачили кобура на стената"знаят как да ухажват една жена.а това ни трябва на нас - като те погледне и да видиш в очите му,че ти си единствената,истинската.Веднага забравяш или спира да ти пука че и други 200 са се чувствали така.такива мъже те карат да повярваш в мига.да си кажеш той ме обича,наивно звучи,но повявай ми,невероятно е да бъдеш с такъв мъж - този магнетизъм ли,магия ли те кара да си спомняш една единствена нощ завинаги. и дори неможеш да ревнуваш като го гледаш с останалите 199,ти имаш чувството че си го получила целия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498316
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930