Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2007 20:41 - Жените мразят проститутките... защо ли?
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 36878 Коментари: 37 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2007 21:15


Снощи сме седнали в смесена компания на мастичка и мента (какво ли друго пък да пием на морето ;-) и като минаха две предизвикателно облечени каки, темата се завъртя около проституцията.
И всички жени в компанията като почнаха "как може да има такива жени, себеуважение нямат ли, това е най-долната професия" и т.н. Пък интересно, че от мъжете не се намери един да мрази проститутките. Някой само се подсмихва, друг вика "да ми паднат те", трети казва "аз за секс не плащам, ама има си и такива хора" - но никой не каза колко долно било.

Като се замислих защо ли е така, то май е доста просто - заради конкуренцията. Единственият истински източник на властта, която жените имат над мъжете, се крие под полата им. Така че на всяка конкуренция и заплаха над тази власт те гледат с нескрита враждебност.
Това важи, макар и в по-малка степен, не само за проститутките, ами за всички по-леки жени. Предимно от собствения им пол ще чуеш епитети "мани я тая, курва долна"... е, и мъжете го казват понякога, но в същия момент си мислят "курва, ама я да се хване за масата...". Ми така де, ако имаше повече курви на този свят, какво щяха да правят другите жени, които за да допуснат мъж до себе си, искат първо да ходи с тях седмици и месеци наред. Щяха моментално да изгубят мъжкото внимание, на което са свикнали да се радват в изобилие.
Не се ли продаваме всички ние, и то всеки ден. Някой си продава ума, друг физическата сила... а която жена си няма какво друго - да продава тялото си. Ако не ще - да изучи друг занаят - за който там я бива. 

На всеки мъж се е случвало да води жена по ресторанти, дискотеки, магазини... и накрая - лека нощ, даже понякога и без благодаря! Така че щом може да плащаш без да чукаш, какво лошо има понякога пък да плащаш, за да чукаш?


Тагове:   мразят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
11.06.2007 20:47
Аз ги мразя... обаче виж, на мен ако ми плащат, о, yes ;)
цитирай
2. lemonpie - Трябва да има и проститутки - и женски, че и мъжки
11.06.2007 21:37
То под една или друга форма, винаги си ги е имало, не виждам защо сега трябва да им се дразним.
А по-малко проститутка ли се чувства според теб жената, която водиш по ресторанти, клубове и магазини и през цялото време й се показва, че всичко това се прави с цел да я вкараш в леглото си? Вероятно затова не чуваш благодаря всеки път.
Anyway, въпросът е много комплексен ...
цитирай
3. stone - Е, ти пък
11.06.2007 22:03
Това би било много грубо. Аз не го показвам, нито дори го правя с тази цел. Само когато ми е приятно, като част от времето, което прекарваме заедно.
Иначе то наистина по-добре да ида да си платя, поне ще мине без драми накрая, ако някой остане разочарован.
цитирай
4. lemonpie - Звучи ти грубо, но
11.06.2007 22:07
от моя гледна точка прозвуча типично по мъжки това "понякога и без благодаря". Когато правиш нещо за човек, който харесваш/обичаш, със сигурност не трябва да чакаш за "благодаря", та нали го правиш заради усмивката?

P.S. Май смесихме две теми.
цитирай
5. stone - Ок де
11.06.2007 22:21
Айде мен ме остави, аз съм мъж = прасе. Но какво мислиш за жена, която приема да харчат за нея пари, време, и усилия, не казва "благодаря", и не дава нищо в замяна, освен безценното си дар-слово, което може и да е наистина "дар" само в областта чантички, гримчета, или чалготеки - и след това казва "абе какви са тези жени, дето вземат пари за секс" - ми скъпа, ти все едно вземаш пари и без секс, това пък що за отношения са? Онова поне има някаква икономическа логика.
Ама айде, че верно се отклонихме от темата :-)
цитирай
6. анонимен - Най-великият пост!
11.06.2007 22:26
Е те това е най-великият пост у блога, да знаете, големи истини има в него! Верно си е ужас това - да излизаш седмици наред с некоя задръстена мацка заради едната глупава свирка, па и заради секса, дето не е и ясно дали ще е читав...
Губене на време си е това, пичове, вервайте ми! А животът е кратък!
цитирай
7. анонимен - Ako си решил да "купуваш"
11.06.2007 22:41
жената, вярно че е по-добре да си платиш на проститутка. Пък и по-евтино.
цитирай
8. анонимен - да живеят проститутките!
11.06.2007 22:57
да живеят проститутките!
цитирай
9. анонимен - Интересно.
12.06.2007 12:41
Синтезирайки пантомимиката на парадоксалната антропология и базирайки се на солидна фундаментална практика ще бъда ясен... не съм съгласен. Много ми е интересен начина ти на мислене. Зачетох няколк отвои поста и във всеки един от тях освен, че изпадаш в крайности, също така приемаш жените по някакъв странно изкривен начин. С риск да накърня "мъжкото достойнство" няма да се съглася с теб. За да не бъде неосновано това което току що казах моментално ще приложа факти и доказателства към изказването си. Съдейки от някой минали моменти в моя живот в пълно съзнание и с всичкия си акъл мога да заявя, че точно жени които изглеждат хипер предизвикателно и с доста "курвенски" наклонности всъщност са страшно зле в леглото. Изхождайки от разни мои мисли и разсъждения това е така точно заради липсата на каквито и да било чувства към конкретния човек. Продължавайки своите разсъждения точно в същата насока мисля да засегнем и самите "професионалистки". Не ми се искаше да говоря грубо, но мисля да го направя поради простата причина, че аргументацията ми ще бъде най-силна. Приемаме, че някоя жена е избрала тежкия или лекия начин на живот. Това вече е въпрос на гледна точка. Добре, де... ами та тази жена през която на ден минават пет или десет човека, която е приела това като своя професия, до колко е способна да достави удоволствие? По-скоро гледайки да "претупа" набързо нещата за да може поредния смотльо да и се махне от главата усещането ще е никакво. Да не говорим за това, че точно тук е тежката част за самата нея. По един или друг начин всекидневно и неумолимо тя загубва самата себе си. Е, наистина това си е лично мое мнение. Не ангажирам никой да вярва или да се съобразява с това което съм казал. Просто изказвам своята гледна точка. :)
Лек и успешен ден.
цитирай
10. pakostinka - Знаеш ли кое е най-странното...
12.06.2007 14:47
че всички мъже харесват проститутките и курвите, ама не искат тяхната жена да изглежда или да се държи така.. или поне да го прави с чуждите мъже.
Хайде пак с двойния аршин - за едни сватба за други брадва и шут в гъза.
Ако си толкова искрен в това, което казваш и жените са толкова лицемерни и непоносими, то ми кажи, дали ако жената до теб беше такава щеше да мислиш така? Ама честно.
И освен това - да, има жени на които плащаш консумацията и не консумираш, но това не е ли друг вид бизнес? Тук крайната цел е съвсем различна, въпреки че аз лично смятам, че е по-добре един мъж да отиде и да се понаебе с някоя проститутка или по-лесно даваща жена, отколкото да иска да го прави с мен и да се опитва да ме вкара в леглото си по всевъзможни начини, ако аз не искам или не съм готова.
Изказването ти, че единствения истински източник на властта над мъжете се крие под полите на женитте е доста сексистко и крайно, а освен това и доста неправилно смята... ако следвам логиката ти, означава ли, че властта на мъжете над жените се крие в пишките им и ако е така, защо има жени, които не пускат и се отказват от тази власт? Да не би да се страхуват от наличието на твърде голямо надмощие над мъжете, което те не искат? Или пък все още следват правилата на патриархата и правят всчко възможно, за да позвлят на мъжете да се дуят като пуяци със своята сила и доминиране?
Ако си прав, защо девствеността е била толкова важна? Сигурно е била някаква тайна мъжка конспирация за ограничаване овластяването на жените? И ако е вярно защо все още не се използва оптимално тази възможност?
Абе не знам дали ме разбра, щото и аз се оплетох, ама накратко - ЗА проститутките, ПРОТИВ тенденционния ти стремеж да сведеш жената до путка, цици и гъз.
Поздрави
цитирай
11. анонимен - Pakostinko, ти не си никва мацка, а ...
12.06.2007 15:58
Pakostinko, ти не си никва мацка, а си мъж, стига си се правила на женска, не ти прилича!
цитирай
12. pakostinka - Анинимен,
12.06.2007 16:21
щом си решил, че съм мъж - ок, ако решиш, че съм извънземно, хермафродит или земноводно - само ме информирам и ще се съглася с теб, защото смятам, че анонимните са винаги и за всичко прави.
Наявам се, че интелектът ти е достатъчен, за да уловиш иронията, но ако ти е трудно... мога да повторя специално за теб.
Stone, извинявай че писах, ама поредният тъп анонимен чикиджия ме вбеси.
цитирай
13. stone - Пакостинке
12.06.2007 16:22
Отговарям ти по всички параграфи
- съгласен, точно затова трябва да си има проститутки и курви, да има достъп до лесен секс, та жените да не могат да казват на мъжете - абе ти само това искаш от мен. тогава ще си се знае, че ако прекарваме време с тях, то е и за да си общуваме и т.н.
- властта на мъжете над жените - не е в пишката, а е чисто икономическа. през почти цялата история на света. напоследък това се променя, ама доста жени не им се ще да се променя, а да си намерят мъж, от когото да са икономически зависими.
- девствеността защо била важна ли: ами силата пак е там, обаче стара амортизирана вагина тип попски ръкав = слаба сила; млада стегната вагина, на която аз ще се радвам екслузивно = голяма сила.
Хайде may the force be with you ;-)
цитирай
14. анонимен - pakostinkata da ne se nervi izli...
12.06.2007 17:34
pakostinkata da ne se nervi izlishno, ot kilometri se vizda polovata mu pinadleznost, nikoia madama ne govori taka...
цитирай
15. aseng - Пакостинко, не прави това, в което обвиняваш stone!
13.06.2007 00:54
По-точно, имам предвид, че мериш всички мъже с един аршин:). Аз, представи си, не се кефя на проституки, или лесно даващи жени, понеже си ги обединила в едно, според мен има известна разлика:). Това означава, че не искам никакви отношения с тях, особено сексуални:)!
Накратко, не ти е точна тезата. Просто хората са различни.
За да не тръгнете да ме канонизирате сега, както и за да не излезе, че се хваля с високи морални принципи, отбелязвам, че причините за това ми мнение са чисто егоистични. Просто уважавам себе си и имам собствени критерии:)!
Между другото, не знам защо говорите, сякаш проституцията е избор, а аз не съм чувал за проститутки, които са се заели с това по собствено желание. Предполагам, че има, не претендирам, че знам всичко, но просто не ми е известен такъв случай! Ако имате информация, поправете ме:)!
цитирай
16. eldorado07 - явно не ги познаваш много предст...
13.06.2007 08:33
явно не ги познаваш много представителките на най древната професия...
цитирай
17. pakostinka - Stone,
13.06.2007 11:19
- не ти говоря за това, че мъжете трябва да са със жените, за да си говорят, държат за ръце и да гледат звездите. Жените също обичат секса и то много, но проблемът тук идва от това, че всяка една жена има различен времеви праг за допускане до нефритената пещера. А в повечето случаи при мъжете този времеви праг е съкратен и по-нисък, така че... вместо той да си завира ръката под полата ми във възможно най-неподходящите моменти и да се стигне до унизителната ситуация, в която ме моли за секс и след която няма да има никакъв шанс за такъв е по-добре да се изплющи с някое моме или да се усамоти в банята и да продължи отново В случая не говоря за времеви праг от порядъка на 1- 2 месеца или нещо подобно, но мисля, че ме разбра :)
- Фактът, че властта на жените е подполите им, а на мъжете в портмонетата им доказва само, че патриархалното общество, в което живеем налага тези норми. В свят, който се управлява от мъже и в който правилата се определят пак от мъже е нормално на жените да се гледа по този начин, но... няма как да не се съглася с теб, че има достатъчно жени, които искат да бъда зависими от мъжете, но няма как да не се съгласиш, че има ужасно много мъже, които създават и търсят такива жени. Една тема, която само ще маркирам е свързана със заплатите, които получават за един и същ труд мъжете и жените и статистиката сочи, че жената взема 25% по-малко. Та въпросът ми е - не е ли тази икономическа зависимост съзнателно търсена? Нещо, което искам също само да маркирам е - не знам колко пъти ти се е случвало да работиш и да имаш шеф жена, която по всякакъв начин показва, че иска да те изчука, но на мен ми се е случвало това с шефове мъже, които шляпват пишката на масата и казват - "Уважавам те много като професионалис, но ако те наема ще трябва да ми бъдеш и любовница"... та да се върнем на темата за икономическата зависимост на жените- мъжете имат нужда от това - създават я и я използват, доминират над жените и не само това, а искат да ги превърнат в курви, а когато жените станаха курви почнаха да се оплакват... стрнно нали, мислех си че всичките тези поведенчески специфики са характерни за жените, но уви - унифицираме качествата си :)))
- За вагините - всичко е относително - като с пишките - има неизползвани, които са с размерите на канализационна тръба, а има и такива които са силно амортизирани, но са стегнати и ощастливяващи...но там експертиза нямам, признавам си :)))

@Анонимен - ок, аз съм мъж с 25 сантиметрова пишка, всъщност съм педераст и ми е кеф да се правя на жена... така, казах ли това, което искаше да чуеш?
Един въпрос само - защо една жена да не може да говори така? Само това ми кажи.

@Aseng,
ок, прав си - генерализирах. Признавам си и се извинявам за което...но повярвай ми, много често проституцията е въпрос на личен избор - то е като с просията, лесно е. А онова, което гледаме по телевизията за трафика е така, но не е чак толкова срещано явление.... за щастие :)))
цитирай
18. анонимен - Просто си се родил мъж, а и си голям ...
13.06.2007 11:39
Просто си се родил мъж, а и си голям пакостник, така си е. А ако щеш, може да се кръстиш и Афродита или Кибела, но пак ще си си мъж.
цитирай
19. pakostinka - :)))
13.06.2007 11:50
Анонимният е сладурче, даже може да звучи мило :)))
Истината - родила съм се жена, но съм израстнала с мъже и просто ги познавам, наистина... или поне така си мисля :)))
А Афродита не ми харесва, но виж Нимфодора - може :)))
цитирай
20. анонимен - хайде докажи, че си жена, чак тогава ...
13.06.2007 11:52
хайде докажи, че си жена, чак тогава ще поверваме, но ще ти е доста трудно:)
цитирай
21. pakostinka - Не му е тук мястото на този разговор.
13.06.2007 11:55
Stone, извинявай.
Анонимен - остани си със здраве и с по-здрави :)))
цитирай
22. анонимен - стига само си баламосвал народа, ...
13.06.2007 12:11
стига само си баламосвал народа, ясен си ни отдавна, пич си, та чак дрънка...
цитирай
23. noir - ~ N ~
14.06.2007 22:35
Пакостинче, само да те информна, мацка, че у нашата фирма сички шефки са мацки и зимат поече от кочовете. Ай чистито!
цитирай
24. varg1 - така си е
17.06.2007 22:53
няма си губя времето аз с някоя дет не знае кво е свирка
цитирай
25. eldorado07 - Stone, стегни се и напиши 1-2 нови ...
18.06.2007 21:15
Stone, стегни се и напиши 1-2 нови постинга, че без теб тази рубрика Тя и Той направо ще я закрият, няма какво да се чете тук и коментира! Пълна скръб е, гола вода!
цитирай
26. stone - Ми на морето съм, бе човек
19.06.2007 08:17
тук не хващам хубаво 3Г, трябва да се качвам на тавана на къщата. не вися много в интернет. ама айде ще видя да понапиша нещичко.
цитирай
27. eldorado07 - :)
19.06.2007 11:53
:)
цитирай
28. tedimov - Ако в компанията присъстват повече от 2 жени ........
29.06.2007 11:53
Никога няма да признаят, че би им харесал този древен и лесноусвоим за леките жени занаят.
За мъжете е винаги като поредното заиграване, но би било трагикомично, ако е нещо повече от самото заиграване.
Така, че през този живот е необходимо да се опита от всичко. Ако не си винаги ще ти изглежда като нещо чуждо и ограничението ще звучи като мираж за самия теб. А въпросните жени - знай, че би се променило мнението им, ако се направи така, че да не изглежда и за тях това явление като мираж.:)
цитирай
29. анонимен - за секса и проститутките
30.06.2007 23:22
Ех, защо нямаше и проститути, а само курвари.Или бройкаджии(тия с тефтерите), че е по-фашон.
Най-тъпата ситуация за една жена- да излиза с някой пич месец- два- цветя, лунни нощи,стихове(много ги обичаме тези екстри) и т.н. и накрая да не му става... И това, мога да ви кажа, се случва вече доста често!Стресирани, напрегнати или алкохолици...айде подсетете ме за още някоя диагноза...
Успех на тези дето го могат!
цитирай
30. анонимен - Зле сте, но ще се оправите
04.07.2007 23:04
Какво значи проституцията да е долна??? Нека погледнем назад във времето... Ако щете в Гърция, ако щете в Китай и Япония към проститутките са се отнасяли винаги с уважение, а и тези народи никак не са били недоразвити. Често се употребява израза "Най-древната професия" нали? Това, че някой е решил, че това е долно жив и здрав - никой не го е накарал насила. (Не искам да засягам темата за насилственото скланяне към проституция, тъй като това е проблем от съвсем друго естество).
Бих се съгласил с pakostinka и то до голяма степен, но няма желание да се впускам в подробности. Все пак и ти си прав за себе си, все пак това е твоето виждане за живота.

П.П. А що се отнася до този анонимния синтезиращ пантомимиката на парадоксалната антропология ... смех смех смех ... като не си съгласен "** ** ****" :) така завършваше ако не ме лъже паметта!
цитирай
31. leif - :)))
23.07.2007 23:31
stone - поздрави за добре представената истина
цитирай
32. анонимен - проститутките
26.07.2007 17:15
...изпълнявят важна социална функция... за някои хора това си е единствения начин за малко секс
цитирай
33. elfieta - Не ги мразя, просто се замислям н...
03.08.2007 21:05
Не ги мразя, просто се замислям някои от тях какво изтърпяват за насъщния...не искам никога да съм на тяхно място. Това си е мое мнение, разбира се:)
цитирай
34. анонимен - А, бе много сте зле
04.08.2007 05:13
А, бе много сте зле, в смисъл тесногръди и не виждате по-далече от носа си. Проститутките са много важна част от обществото. Ще ви кажа от личен опит: Аз досега съм правил секс само с проститутки (с изключение на първия ми път), тъй като съм доста пълен и нямам шанс да си хвана сериозна приятелка и да имам редовен секс. В свалките и флиртовете съм смотан, не ме бива да омайвам, не знам как да подходя и т.н. С проститутките е лесно, плащам си, пийваме по едно питие, говорим си 5-10 мин и аз казвам, "айде да ходим" и това е. Тя си знае работата. Освен това, сред проституките понякога има страхотни жени, в смисъл много мили и внимателни, особено ако се държиш човешки с тях. В случаите когато съм взимал момиче за 2-3 часа, секса не е повече от 10-15 мин понеже аз не съм полов атлет. Така че в по-голямата част от времето си говорим и се бъзикаме, пипаме се и си бъркаме по дупките и т.н. Не знам как е с нормалните жени, но на мен това много ми харесва. Много от проститутките са студентки в някой университет и са доста интелигентни, веднъж имаше една студентка по философия, говорихме си за Кант, за история на театъра, за литература и т.н., една друга беше завършила Математическа гиманзия и т.н. Много от тях даже си имат сериозни гаджета от години, които естествено не знаят те с какво се занимават. Така че не говорете глупости, ако не сте пробвали и не познавате проститутки, освен това аз предпочитам да ги наричам компаньонки, защото не е казано че като си вземемш такова момиче задължително ще правите секс, много хора са самотни и имат нужда просто от женска компания...
цитирай
35. анонимен - невероятен пост и коментари - на...
20.10.2008 16:16
невероятен пост и коментари - напълнихте ми душата!
цитирай
36. lubopitstvo - Всъщност горният анонимен съм аз, ...
20.10.2008 16:22
Всъщност горният анонимен съм аз, рових се в гугала и случайно налетях на този пост.Наистина ми напълни душата.Най-вече с естественото поведение на мъжете тук.Да не говоря колко общообразователно е за разни романтички, дето си мислят, че всичко е любов.Като мен, да речем:))
цитирай
37. анонимен - In spat muttering sweep naked.
12.01.2012 02:57
He <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/novolog-flexpen-patient-assistance/>flexpen size</a> hunger ill <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/pantoprazole-$4.00/>pantoprazole 10</a> vaulted entrusted <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/bactroban-2-cream/>bactroban ointment used for</a> tubes upward <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/novation-hospira-heparin/>hospira</a> organized headed <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/what-is-malarone/>buy malarone</a> farther plotted <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/berna-products/>berna dean he's mine</a> brushed driven <a href=http://papoziw.abgefahrene-website.de/bacteriostatic/>bacteriostatic saline v s lidocaine</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2497754
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930