Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 23:07 - Защо са измислени нощните клубове
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 3573 Коментари: 6 Гласове:
0



Ей-сега четох един пост от Пакостинка, много забавно момиче, ама направо искам да я скастря. Понеже онова си е неин блог, за да не го правя там, ще отворя нова тема тук. Ето го първо нейният пост:
http://pakostinka.blog.bg/viewpost.php?id=28862

За какво са измислени нощните клубове, баровете, дискотеките и подобните им заведения? Ами много ясно, с цел собственика им да богатее на гърба на мъжете, които се надяват да се запознаят там с жени.

Разбира се, има много хора, които си измислят други причини, поради които ужким посещават тези местенца...
Мъжете казват:
- да се видим с приятели, да пием по бира (братлета, бирата я продават в магазина до вас за 50 ст. - защо искаш да биеш път до центъра и да я пиеш за 5 лева? покани си ги приятелите у вас и си я пийте)
- да ме видят там, че харча пари и съм дошъл с нова кола/жена/гащи и т.н. - е тука малко се затруднявам да контрирам, но все пак целта на това "да ме видят" е да си вдигаш статуса, а целта на този статус е да привличаш повече жени. 
Друго извинение не се сещам да съм чувал от мъже, обикновено си признават, че отиват там да търсят жени.

Жените пък казват:
- да се видим с приятелки, да пием по един коктейл (съответно отговора ми е като по-горе)
- да се разтоварим (я по-добре идете на йога или пилатес)
- и номер едно причината - да потанцуваме! (е, разбира се, да танцуваш може и в къщи или по-добре на кръжок по танци, ама някак си не е толкова забавно, колкото като те гледат и се облизват разни мъжаги, докато го правиш)

Така че заради нашата социална неумелост да се запознаваме със себеподобните си на нормални дневни места, са създадени нощните такива... и са ги създали кои - ами едни дебеловрати чичковци с интересни прякори :-) е, да не им давам много кредит - не са го измислили те, така си е откакто свят светува. Просто в момента те се възползват.

Така че скъпа Пакостинке, ти какво правиш тогава на дискотека, щом не си отишла там, за да се запознаваш с тези млади момци, които така красноречиво си описала (още се смея :-)




Гласувай:
0



1. ni6tojnavujka - Хм
21.04.2007 09:41
Е, хубаво де.може наистина да е отишла да се позабавлява и да потанцува(което е малко вероятно тъй като тя казва "не си падаме по такава музика"). Следователно не е отишла на правилното място. Като не слушаш чалга нямаш работа в чалга дискотека. както и да е. Аз лично никога не съм ходила на дискотека. Просто нямам нужда и желание някакви отвратителни потни мъже да ме гледат, да ме заговарят и какво остава за нещо повече.Съгласна съм, че повечето хора отиват, за да "забият" някое гадже за през нощта, но има такива, които отиват да танцуват. Защото няма по-хубаво нещо от това, да се радваш и танцуваш на любимата си музика на макс.За чалга слушателите това място е дискотеката.За метъл-пънк-рок слушателите това място са концертите (клубовете за жива музика).И на двете места можеш да си намериш половинка за вечерта.Просто по дискотеките това е основната цел на посетителите.А на концертите повечето хора отиват да се накуфеят едно хубаво и да се приберат с кеф.По детските дискотеки вече наистина е различно.Там ходят лапета на по 12-13 години, но ходят и младежи на по 18-19, отишли да зарибяват малките момиченца.Сега вече можеш да кажеш, че целта на всички там е да търсят плячка.:)
цитирай
2. pakostinka - Хах,
25.04.2007 00:47
чак сега моята особа забеляза, че е станала обект на критики и смята да използва момента да внесе малко разяснение по темата и може би да опровергае /частично/ твърденията на личността с никнейм Stone ;)))
Какво правех там ли...ето сега ще обясня:
1. Нямаше къде на друго място да отида, тъй като населеното място, което описвам има една-единствена допирна точка със София и това е високото самочувствие на живущите в тези градове люде...казано с думи прости - това е единствената дискотека у градо
2. Наблюдавах видните моми и момци и влизах в час с модните тенденции, тъй като се оказах силно изостанала и не знаех колко модерно е да комбинираш райе и каре и т.н.... та се ограмотявах :)))
3. Повишавах общата си култура по отношение поп-фолка и ефекта му върху младежите на възраст 16-22 години и се опитвах да оборя хипотезата за деструктивното му влияние върху тях.
4. Провеждах включено наблюдение, което имаше за цел да се установят ефективните и неефективните методи за свалка и да проследя успеваемостта и до финалния вариант, т.е. секс
5. Шляех се
6. Подигравах се на шайката приятели, които бяха около мен
7. Опитвах се да се забавлявам... Неуспешно
Отговорих ли на въпроса Ви, скъпи ми, забавляващ се с моите терзания, момко? :)))))

За това какво казват жените...
Ми ходя да пия коктейли в заведения, защото... абе трябва да опиташ моите коктейли, за да разбереш защо... :)))

За разтоварването - има жени, които пилатеса и йогата ги натоварват - същото е и с плетенето и шиенето... преди време, когато майка ми ми пробутваше разни гоблени с надеждата, че ще стана дообра домакиня и аз старателно се мъчех над тях... след 20 минути с иглата бях способна да убия някого и после да го бода ли бода с тъпата игла...така че всичко е м
нооооого относително...
Коментарът ми се отнася и за коментар номер 1 в поста...
усмифки и до...
цитирай
3. myrain - виж кео stone
11.03.2009 11:33
mnogooooooo si zleeeeeeeee, 4estno ti go kazvam, kak moje taka da razsajdava6 napravo ti se 4udq na akala, qzak za godinite ti
цитирай
4. анонимен - QDdOsSZhMLGpjlG
30.06.2011 19:28
Super informative wrtinig; keep it up.
цитирай
5. анонимен - nxqTXqcHVJdBvVHnFhh
01.07.2011 15:09
vlyMR1 , [url=http://ydgptjxucmvw.com/]ydgptjxucmvw[/url], [link=http://ivvqfdarvecs.com/]ivvqfdarvecs[/link], http://xnjsjnvbdusz.com/
цитирай
6. анонимен - zjMgAjrtacTFgbQb
02.07.2011 12:42
7O63V3 <a href="http://zatbkjfkbdiy.com/">zatbkjfkbdiy</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498740
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930