Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2007 16:59 - Колко партньора са твърде много?
Автор: stone Категория: Тя и той   
Прочетен: 11832 Коментари: 13 Гласове:
-1

Последна промяна: 18.04.2007 18:35


Когато започвам връзка с нова жена, винаги идва момента, в който тя ме пита "с колко жени си бил преди мен". Аз самият не задавам този въпрос, защото знам колко трудно е да му отговориш искрено - защо да я карам да ме лъже?
Нека да направим една проста сметка - колко сексуални партньора има един нормален мъж или жена за една година - за мен (надявам се да съм нормален) 2-3 по-сериозни приятелки за по няколко месеца; 2-3 несериозни, с които опитваш, но просто не потръгва; 3-4 с които просто правиш секс за една нощ; отделно като отидеш на море, там също се събират 2-3... така че равносметката е може би десетина в годината.
Сега съм на 31, а съм сексуално активен от 18 - за 13 години не знам дали са общо 130, може да са повече или по-малко, но явно трябва да е трицифрено число.

Но как да аргументираш трицифреното число пред една жена - ами то докато обясня цялата сметка, както направих по-горе, тя вече ще се е облякла и тръгнала и краят ще трябва да й го извикам през балкона :-) Реакцията още в началото е ужасна - женкар, мръсник, ходи се прегледай за СПИН...

Затова обикновено отговарям: не знам колко точно, не ги броя, защото за мен жените не са бройки (това си е и самата истина). Вие какво отговаряте?


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. injnina - Поздрави за постинга! Но има аналогичен въпрос и от другата страна
18.04.2007 18:35
Мъжът да попита партньорката си. Но какво е основанието за този въпрос? Според мен е глупав и безсмислен. По -горе изложените мотиви потвърждават, че е трудно да се даде точен отговор. Аз не водя статистика, но може и да има някой, който си записва.
Това е много личен въпрос от интимното пространство на човека, независимо дали е мъж или жена. С него се нарушава именно тази неприкосновеност. Аз писах преди време постинг за изневярата в момента на дадена връзка. Това донякъде е важно. Но това минало-бешело? Прилича ми на обсебване и чувство за притежание, което не ми харесва.
Извод: Просто не отговарям! Това е!
цитирай
2. sigrina - [S]
19.04.2007 12:05
Хах, това трябваше да го прочета преди да попитам приятеля ми :D
Миличко, съжалявам... :)
цитирай
3. miacarra - кво значение
20.04.2007 00:40
ще има това ако ти си по важния в случая
Ако това и е критерия ... ба си ми някак си ми се струва глупаво. Нима не оценява другите неща
цитирай
4. tessy - аууу, страхотен пост,
20.04.2007 01:17
значи на мен ми се случи точно такава ситуация. Значи представи си, пита ме младежа с колко мъже съм била, и аз тъй като съм откровен човек и по- хубаво нещо от истината не знам му казвам. А и предполагах, че той тък като е и по- голям, а и е мъж ще има по- голям опит. Моя отговор е двуцифрено число, като първото е не по- голямо от три (то малко като в математическа задача се получи, ама нейсе), а той милия остана потресен, тъй като неговите бяха едноцифрено число с единица повече от 5!!!
Ама преодоля го :))))
Поздрави за поста...
цитирай
5. catherine - Колко странно!
20.04.2007 15:12
Аз пък никога не лъжа по тези въпроси!Нужно ли е да се крие и лъже?
цитирай
6. stone - Catherine
20.04.2007 16:08
Ами нужно е, защото много хора като чуят някое голямо число, оставят емоционалната им реакция да надделее над разума.
Никой няма да те упрекне, ако предния месец си преспала с някой мъж, с когото си се запознала в нощен клуб... и по-предния с някой на морето. Ама айде сега умножи го това по 15 години и смятай какво ще се получи.
Като рекламите на банките - парите ти си растат тихо и кротко ти докато си спиш :-)
И броят на партньорите като минават годинките се трупа по същия начин, без да го усетиш.
цитирай
7. dusha - :)
20.04.2007 17:20
Пустите му бройки! :))) Не знам защо, но имам навика да питам всеки мъж де що познавам с колко жени е спал, просто така правя си статистика.. може да ми е просто познат ама питам, ей така, любопитна съм! :))) Повечето мъже ми отговарят едно и също 15-20 като средната им възраст е 20-28 години! Наскоро бях потресена, че един мъж, който е на 37 ми каза, че е спал само с две???? Чак не повярвах! Друг пък на 28 с 3-4, друг на 23 с нито една... има и такива като тебе с по трициврено число! :)))) За мъжете е по-нормално бройката да е по-голяма... А някой жена ако каже някой трицифрено число и веднага и лепват етикета Курва! :)
цитирай
8. анонимен - Winter Path
17.05.2007 13:42
Никога не съм задавала този въпрос на никого, но мен са ме питали. Мисля, че това няма значение, когато си влюбен в някого.
цитирай
9. анонимен - Бройката няма значение...
21.05.2007 23:23
.. важното е дали човекът е научил какво точно се прави и как да тълкува реакциите на отсрещната страна, за да може удоволетворението да е по-голямо :)
цитирай
10. анонимен - Аз
02.08.2007 01:55
понеже съм доста по малък от автора имам само единичка :) но съм горд!
цитирай
11. анонимен - Аз пък мисля,
21.08.2007 22:51
че сексът трябва да се прави само в рамките на брака. Пък, ако след време партньорът ви разбере, че сте го лъгали... Може да си платите за лъжата. Аз не бих имал доверие на човек, който спи с който му падне.
цитирай
12. 767 - STONE
20.11.2007 18:36
Vse pak gi broi6!Sigurno ima6 malko 4erveno tefter4e,v koeto vodi6 po-podrobna statistika.....tova si e pohvalno! Ve4e znam,4e moje6 da pi6e6,a sega sum sigurna,4e moje6 i da broi6.....i to pravilno,e pone do 130!Bravo,davai v su6tia duh....napred naukata e slunce!
цитирай
13. sunny33 - и аз да се намеся
18.01.2009 18:07
да се намеся и аз, откровено мога да кажа, че почти всеки мъж в началото на сексулания си живот води статиска ( 15-22 г.) Няма как да не е така, младите бойчета усетили сладоста на топлина та и..хайде да не се увличам. Аз като ученик си ги записвах на вътрешноста на сакото си (на хастара), средношколец задължаваха ни да носим костюми.... 86-88 г.... завърших 4-ти курс със 73 имена на момичета и жени ( да не казвам бройки...:) ) след което бях 4 години студент в Москва... за блядките по време на перестройката какво да кажа...спрях да ги броя още на първата година..загубих им бройката или по-точно ми стана банално...6 години живях в Германия...учех рускини и латвийки на немски език..сагата продължи... Сега съм вече в Бг, на 39 съм написах едно романче..неизададено на чернова е...като погледна назад... 3 брака, 2 законни децаот първата и трета( с която съм в момента) и едно в Москва... Бил съм с над 2000 жени и не се гордея с това, дори по едно време от честата смяна на партнори или кой знае от какво бях загубил удоволствието от секса... превърнах се в робот..както и да е....но човек не се спира, повярвайте ми... Когато си пил жаден вода от извора на страстта с шепи...не се задовляваш с една малка чашка...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stone
Категория: Тя и той
Прочетен: 2498511
Постинги: 106
Коментари: 2433
Гласове: 4352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930